MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

NOU EN! Dit heeft niks met de lengte te maken. Mijn god wat een domme mensen hangen er hier toch rond, niet te geloven. :D

Zelfde als dat patienten bij me komen en het over hun ischiasspier blijven hebben, "Ja die zit daar he, ik voel het duidelijk in mijn bil". :(

en lenigheid dan?
dit berust hoofdzakelijk op het langer kunnen worden van spiercellen!

verder ga ik niet met jou in discussie..

greetz crafter!

en lenigheid dan?
dit berust hoofdzakelijk op het langer kunnen worden van spiercellen!

verder ga ik niet met jou in discussie..

greetz crafter!

hahahahahahahahahaha, wat een bullshit weer. Lenigheid komt uit je bindweefsel gast, niet uit het verlengen van je spiercellen. Ik zou verder ook niet met mij in discussie gaan als ik er niets van zou snappen. :thumbup:

Sinds ik mn spiercellen goed heb leren verlengen kan ik dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.

hahahahahahahahahaha, wat een bullshit weer. Lenigheid komt uit je bindweefsel gast, niet uit het verlengen van je spiercellen. Ik zou verder ook niet met mij in discussie gaan als ik er niets van zou snappen. :thumbup:

wat reageer jij vreemd,of voel jij je meer dan andere personen hier?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.308
Nee,dat zeg ik ook niet.Maar aan Sanne's opmerkingen denk ik dat Sanne wel doet.:o

ik heb het nooit over vezeltype gehad. ik heb dat woord zelfs niet uitgesproken. omg:rolleyes: einde discussie danku

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

weet je wat.. ik heb een goed idee.. laten we stoppen over die lange of korte spieren. gwn einde discussie voor allen. We vergeten dat gewoon.. want dit zal toch in niets uitdraaien. De topic gaat gewoon verder...
onnielief, je poste een sterke madam :) Iets te heavy naar mijn mening. maar veel respect dat ze dit heeft kunnen behalen! Als je dat naturel kan halen , chapeau dan.. ik wens je heel veel succes. Het is voor weinige weggelegd denk ik.

Wat fotootje van wat ik mooi vind..:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://foto-uploaden.nl/img3/u7f5hhn.jpg[/img

Die laatste is zeker mooi! :D

Fysiek van de onderste, echt respect..heel mooi.. maar vind de rest (behalve die van Mavi Gioia) zo mannelijk. Zij vind ik zeker 1 van de mooiere bb-ers..maar mijn voorbeeldlichaam gaat toch een stapje terug.

female+fitness+model.jpg

Pilatesmaisje, die onderste 3 vind ik echt prachtig :D

Maf eigenlijk... degenen zonder zichtbare blokjes vind ik het mooist.
Bij deze: ik ga voor een fantastisch fysiek zónder blokjes ;)

Ik ga hierin ook mee met Pilatesmeisje. Het moet niet te massaal en mannelijk worden. Ik vind dat echt niet mooi. Bovendien vind ik dat die vrouwen ook allemaal zo'n 4-kant hoofd krijgen, een mannelijke kaaklijn. Het zachte is weg.
De eerste foto die Pilatesmeisje plaatste vind ik verweg het mooist, hele mooie fysiek! Dat zou mijn ideaal zijn. Mijn buik gaat al echt de goede kant op maar die lijkt eigenlijk meer op de buik van de dame op de laatste foto, dus wel strak en gespierd maar nog niet zo getoned (wat ik persoonlijk mooier vind). Maar door meer op mijn voeding te letten hoop ik binnenkort ook zo'n buikje te hebben :D

^ overdrijven kan ook he ;)

Hahaha ja idd en dan zeggen dat vrouwen vaak overdrijven :p:p:p

Hé iedereen zijn ding, gelukkig maar dat we niet allemaal op hetzelfde vallen ;)

Hahaha ja idd en dan zeggen dat vrouwen vaak overdrijven :p:p:p

Hé iedereen zijn ding, gelukkig maar dat we niet allemaal op hetzelfde vallen ;)

eerlijk gezegd denk ik dat onder mannen enkel van die fetisherende "muscle worshippers" zouden vallen op die pic die Mbeke aanhaalde.

eerlijk gezegd denk ik dat onder mannen enkel van die fetisherende "muscle worshippers" zouden vallen op die pic die Mbeke aanhaalde.

Dat zou best kunnen ja... meeste vallen toch meer voor meer vrouwelijke vormen..wat vrij natuurlijk is van vroeger nog. Tegenwoordig voor ieder wat wils ;)

Die foto in de post van Mbeki vind ik dus echt niet mooi. Daar is mijn inziens het vrouwelijke ver te zoeken. Ik vind het overigens wel knap dat iemand dat kan bereiken!
Kan me inderdaad ook niet voorstellen dat de gemiddelde man daarvoor zou vallen. Mannen zijn en blijven jagers en vallen volgens mij nog steeds liever voor een vrouw met duidelijke vormen (ik bedoel niet dik of overdreven vet ofzo he). Ik denk ook dat dat taille - heup ratio heel belangrijk is. Ik zie als vrouw zijnde ook het liefste dat de taille bij een vrouw prominent aanwezig is, het zandloper model als het ware.
Mijn ideale lichaam is dus eigenlijk een strak zandloper model, hahaha!

Terug
Naar boven