- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Luisteren naar je lichaam is ook belangrijk
gewoon rustig opbouwen....zo voorkom je een hoop gezeik (blessures o.a.)
---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------
Maar dat weten we toch al
95% van de vrouwen zijn zo...en ook een groot deel van de mannen overigens...maar goed... zij lezen liever onzin bladen met onzin artikelen over afvallen en staan continue op de weegschaal ipv te kijken naar wat zijn/haar lichaam nodig heeft en wat je moet doen (hard werken) om een bepaald doel te behalen.
gewoon rustig opbouwen....zo voorkom je een hoop gezeik (blessures o.a.)---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------
Ik heb wel meerdere vrouwen horen beweren dat ze van plan waren een voedingsschema te volgen, zwaar te gaan trainen etc. Uitendelijk gebeurt niks van dit alles en blijven ze gewoon fluitend hun standaard trainingen uitvoeren (machines).
Maar dat weten we toch al
95% van de vrouwen zijn zo...en ook een groot deel van de mannen overigens...maar goed... zij lezen liever onzin bladen met onzin artikelen over afvallen en staan continue op de weegschaal ipv te kijken naar wat zijn/haar lichaam nodig heeft en wat je moet doen (hard werken) om een bepaald doel te behalen.

.

Ik vond het iig geen straf om deze plaatjes te zoeken
.
(als mijn motivatie daarvoor nu is net zo groot was als voor het trainen..)