MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Luisteren naar je lichaam is ook belangrijk ;) gewoon rustig opbouwen....zo voorkom je een hoop gezeik (blessures o.a.)

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Ik heb wel meerdere vrouwen horen beweren dat ze van plan waren een voedingsschema te volgen, zwaar te gaan trainen etc. Uitendelijk gebeurt niks van dit alles en blijven ze gewoon fluitend hun standaard trainingen uitvoeren (machines).

Maar dat weten we toch al:P
95% van de vrouwen zijn zo...en ook een groot deel van de mannen overigens...maar goed... zij lezen liever onzin bladen met onzin artikelen over afvallen en staan continue op de weegschaal ipv te kijken naar wat zijn/haar lichaam nodig heeft en wat je moet doen (hard werken) om een bepaald doel te behalen.

Als je goed getraind hebt, is dat duidelijk te merken hoe meer het einde van je training nadert. Als je aan het einde van je training niks merkt / voelt, dan mag het wel wat zwaarder :cool:.

Met lichte gewichten niks mis, als je maar wel goed je best doet...goed op je techniek letten, genoeg sets/reps om aan het einde van je training ook te merken dat je duidelijk wel wat hebt gedaan...maar goed, ligt er ook maar net aan wat je doel is.

+1 een training kan ook zwaar zijn zonder enorme gewichten te verplaatsen. Minder rust tussen de setjes of meer herhalingen bijv. Alleen zal je voor bepaalde doeleinde natuurlijk wel een bepaald type training moeten volgen die hierop aansluit.

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Maar dat weten we toch al:P
95% van de vrouwen zijn zo...en ook een groot deel van de mannen overigens...maar goed... zij lezen liever onzin bladen met onzin artikelen over afvallen en staan continue op de weegschaal ipv te kijken naar wat zijn/haar lichaam nodig heeft en wat je moet doen (hard werken) om een bepaald doel te behalen.

Ik zie wel vaak meiden die willen afvallen en zichzelf dan gewoon uithongeren en als ze dan wat eten is het chips, mars etc. en dat natuurlijk ook nog is vaak in de avond wanneer ze alleen nog maar gaan bank zitten en slapen.

Om weer wat strenger on topic te blijven mbt het voorbeeld lichaam:

Florina Cernat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tiffany Forni

Pauline Nordin

Diana Tyuleneva

Kristal Richardson

Mercedes Khani

Melissa Froio

Timea Majorova

Diana Tyuleneva

haha je weet ze ook wel uit te zoeken hé :o

Ben al gemotiveerd/gedisciplineerd genoeg :P

Zet mij maar niet alleen in een kamer met een van deze dames want ik vraag me af wat er van ze overblijft als ik met ze klaar ben. :D

Ben al gemotiveerd/gedisciplineerd genoeg :P

Nu over gemotiveerd? :p Ik vond het iig geen straf om deze plaatjes te zoeken ;)

Post er binnenkort nog wel een paar.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Zet mij maar niet alleen in een kamer met een van deze dames want ik vraag me af wat er van ze overblijft als ik met ze klaar ben. :D

Met sommige van deze vrouwen vraag ik me af wat ze van mij overlaten :o Volgens mij leggen ze je zo in een been klem en laten ze je pas gaan als ze aan hun trekken gekomen zijn...

Sport wonder... Een erg mooie collectie. Een erg mooie en erg motiverende collectie!
Thanks! :D

/plaatjes op gaat slaan

Anders ik wel :D

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Sport wonder... Een erg mooie collectie. Een erg mooie en erg motiverende collectie!
Thanks! :D

Mooi, ben benieuwd naar de progressie foto's :p

Dat is misschien ook wel een idee ja, kan ik mijn toekomstige vriendin misschien ook nog motiveren :cool:

Zoals beloofd na de vele positieve reacties hier nog enkele (hopelijk motiverende) foto's.

Larissa Reis

??

Mina (achternaam onbekend)

Oksana Grishina

Mari Kudla

??

Jelena Abbou

Julia Zamanito

Mavi Gioia

Federica Belli

??

??

??

Jenny Lynn

Heather Green

Arina Manta

Monica Brant

Timea Majorova

??

??

??

Jaime Eason

??

??

Pauline Nordin

Linda Fodor

Moorea Wolfe

Melissa Froio

Gina Aliotti

[afbeelding niet meer beschikbaar]

More in one

Elvimar Sanchez

Sportwonder, je hebt weer mooie voorbeeldfoto's uitgezocht...sommige vind ik persoonlijk TO much...maar er zitten zeker weer wat mooie motiverende voorbeelden tussen :thumbs: :D bedankt daarvoor :)

Staan een paar mooie foto's tussen!!
Persoonlijk wil ik zelf niet zo'n be-aderd lichaam hebben, ik vind het too much. moet wel een beetje vrouw blijven toch??
Gewoon mooi strak, niet TE weinig vet en wel wat meer spiermassa dan de gemiddelde vrouw :p.

Mooi voorbeeld die bovenste foto van Gina Aliotti. Denk dat zij mijn voorbeeld wel mag zijn :D (Op de onderste foto vind ik haar borst niet echt mooi meer.)

Als ik die foto's allemaal zie dan weet ik dat ik niet voor niets weer ontzettende spierpijn heb vandaag en niet zonder pijn in mn ass van mn stoel kan opstaan door de squats van gister :rolleyes:.

Laatst bewerkt:
Sportwonder, je hebt weer mooie voorbeeldfoto's uitgezocht...sommige vind ik persoonlijk TO much...maar er zitten zeker weer wat mooie motiverende voorbeelden tussen :thumbs: :D bedankt daarvoor :)

Sommige zijn net te ja (en dan heb ik voornamelijk over het bovenlijf of een te laag vet % (expres al veel on stage foto's etc weggelaten) waardoor ze net een stukje vrouwelijkheid inleveren). Toch zou ik geen van deze dames mijn bed uit trappen...

Als ik de 3 mooiste zou moeten kiezen uit mijn laatste post zouden dit ze zijn (willekeurige volgorde):

Al zitten er zeker nog een paar erg leuke dames bij!

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Staan een paar mooie foto's tussen!!
Persoonlijk wil ik zelf niet zo'n be-aderd lichaam hebben, ik vind het too much. moet wel een beetje vrouw blijven toch??
Gewoon mooi strak, niet TE weinig vet en wel wat meer spiermassa dan de gemiddelde vrouw :p.

Mooi omschreven!

Mooi voorbeeld die bovenste foto van Gina Aliotti. Denk dat zij mijn voorbeeld wel mag zijn :D (Op de onderste foto vind ik haar borst niet echt mooi meer.)

Mooi vrouwtje al zou ik haar met een iets hoger vet % toch vrouwelijker/aantrekkelijker vinden.

Als ik die foto's allemaal zie dan weet ik dat ik niet voor niets weer ontzettende spierpijn heb vandaag en niet zonder pijn in mn ass van mn stoel kan opstaan door de squats van gister :rolleyes:.

:exactly:

Maar al dit vrouwelijke gebeuren lijd mij af, ik moet met mijn scriptie bezig zijn.. :( (als mijn motivatie daarvoor nu is net zo groot was als voor het trainen..)

Maar al dit vrouwelijke gebeuren lijd mij af, ik moet met mijn scriptie bezig zijn.. :( (als mijn motivatie daarvoor nu is net zo groot was als voor het trainen..)

Succes met je scriptie :p

Verslavend soms he zo'n forum!! :D

Hehe, je mag wat mij betreft wel vaker afgeleid zijn!
Wederom errug mooie foto's! :D

+1 Sport Wonder!

Wow er zitten wel een paar goeie tussen idd! Krijg spontaan zin om te gaan sporten.. Maar k ben het eigenlijk net weer rustig aan het opbouwen dus volgende week pas weer :D

Terug
Naar boven