XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ja, vooral bij die onderste is dat best wel duidelijk (wat betreft implantaten dus).

Ja, het kan idd wel iets voller, maar ik vind haar toch een goed voorbeeld van een mooie gespierde en fantastisch geproportioneerde vrouw ! (en ook nog eens een mooi gezicht). :) Die oefeningen zien er idd ook goed uit. Die laatste (liggende) heb ik nog nooit geprobeerd. Klinkt stom, maar ik durf het gewoon niet zo goed in een volle gym.:o

Je doelde op deze 3 foto's toch? Die hebben allebei implantaten.

Wooo dat meen je niet :eek:, ziet er wel natuurlijk uit! (tot zo ver ik kan zien :o).

Ceska,... prachtige vrouw die Cassandra Hope! Echt super mooi!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Veel mooier :heart:

Waaah jij blijft aan de gang hé!! :eek2: :whip:

• Like
Waarderingen: TGA
Wooo dat meen je niet :eek:, ziet er wel natuurlijk uit! (tot zo ver ik kan zien :o).

Jep, ik meen het.
:roflol: dat je dat niet kon zien bij die Abbou joh :P

Ceska,... prachtige vrouw die Cassandra Hope! Echt super mooi!

Zeker mooi.
Volgens mij ook een haalbaar & 'behoudbaar' vetpercentage voor niet-wedstrijdatleten (dus zonder superstreng wedstrijd-voorbereidingsdieet e.d. en voor langere tijd vast te houden) ???

En voor het geval je het je afvroeg Jen, ook Hope heeft implantaten :)

Wat een mooie vrouwen komen in dit topic voorbij.... *jaloers-modus aan* ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!!

Jaloezie kan een perfecte work-out-booster danwel motivatie om hard te trainen zijn :P

Train me al suf... alleen de voeding moet zijn werking gaan doen... vetlaagje mag er nu wel eens vanaf!

Maar ik ga idd hier vaaak kijken.... moet ik alleen zorgen dat ik er geen pot van ga worden :p

... moet ik alleen zorgen dat ik er geen pot van ga worden :p

*grin* Ach, als een van bovenstaande vrouwen tegen die tijd (ook) van die kant is, kun je misschien wel heel leuk samen erm... Work-outs doen.
Verbrand je ook heul veel vetjes mee, I'm sure :D

*grin* Ach, als een van bovenstaande vrouwen tegen die tijd (ook) van die kant is, kun je misschien wel heel leuk samen erm... Work-outs doen.
Verbrand je ook heul veel vetjes mee, I'm sure :D

Als je dat maar weet ;) .... we work our ass off!

Zou het geen straf vinden zo'n lijf te hebben. Uitstraling is ook niet lelijk. Denk dat ik niet aan werken meer zou toekomen omdat ik mijn lijf dan zo geweldig zou vinden om te zien in een spiegel. Goddank heb ik wel zulke onderarmen. Dat is alvast iets. Heb goede hoop ( al vrees ik dat het valse hoop is) dat deze boobies puur natuur zijn.

Zou kunnen, al staat ze wel erg droog dan is het de vraag of er dan genoeg volume overblijft :P Ach maar het hoeft niet lelijk te zijn als er de keuze is gemaakt voor de juiste grootte implantaten

Terug
Naar boven