AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

In hoeverre is alles bij tiffany forni echt...? met alle respect,
ik bedoel ze was aardig dik maar heeft ze nu zonder enige ingreep alles naturel zo mooi strak gekregen, zonder dat er ergens wat loshangend vel zit o.i.d. ?

Succes met je scriptie :p

Verslavend soms he zo'n forum!! :D

Zeker, al helemaal wanneer je moet kiezen tussen een saaie scriptie waar je elke dag tegenaan kijkt en het bekijken van vrijwel perfecte vrouwelijke figuren :o

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Hehe, je mag wat mij betreft wel vaker afgeleid zijn!
Wederom errug mooie foto's! :D

+1 Sport Wonder!

Ga zeker nog is op zoek, maar het word steeds lastiger om wat nieuws te vinden natuurlijk :(

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Wow er zitten wel een paar goeie tussen idd! Krijg spontaan zin om te gaan sporten.. Maar k ben het eigenlijk net weer rustig aan het opbouwen dus volgende week pas weer :D

Opbouwen, tijdje minder gemotiveerd geweest of (denk vraag het maar, zelf ook in dec geopereerd geweest, 12cm darm ingeleverd en over mijn hele buiklengte verklevingen van de darmen aan de buikwand losgesneden)?

Doorzetten nu iig hè!

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

In hoeverre is alles bij tiffany forni echt...? met alle respect,
ik bedoel ze was aardig dik maar heeft ze nu zonder enige ingreep alles naturel zo mooi strak gekregen, zonder dat er ergens wat loshangend vel zit o.i.d. ?

afvallen moet naturel te doen zijn toch. Wat het vel betreft weet ik niet, voordeel is natuurlijk wel dat ze nog relatief jong is (meer elastische huid). Geloof dat het ook voornamelijk belangrijk is om niet te snel af te vallen zodat de huid de tijd heeft zich aan te passen (mensen die enorm afvallen doen dit vaak ook in een behoorlijk korte tijd omdat de knop ineens om is).

ek11cy.jpg

2uo12fl.jpg

:thumbs:

Ja fotowonder,het is de moeite... Ik bedoel Sportwonder(beetje afgeleid);)

Sportwonder laten we het maar houden op een tijdje niet gemotiveerd geweest :) Geen operaties ondergaan gelukkig..

Die 2 laatste foto's die Samira heeft geplaatst zijn mooi!! Dit moet toch in een jaartje wel haalbaar zijn (hoop ik toch :rolleyes:)......

@sport wonder:
Ik begrijp dat je dus niet echt bezig bent met een boeiende scriptie?? Sterkte!! :p

Laatst bewerkt:
Hehe, beschouw het als een uitdaging? :p

Doe ik zeker, komt goed ;)

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ja fotowonder,het is de moeite... Ik bedoel Sportwonder(beetje afgeleid);)

Kan gebeuren :)

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Sportwonder laten we het maar houden op een tijdje niet gemotiveerd geweest :) Geen operaties ondergaan gelukkig..

Gelukkig maar, wilde daarmee ook alleen maar illustreren dat je het soms echt niet zelf meer in de hand hebt of je wel of niet (goed) kan trainen.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Die 2 laatste foto's die Samira heeft geplaatst zijn mooi!! Dit moet toch in een jaartje wel haalbaar zijn (hoop ik toch :rolleyes:)......

Ik hoop het voor je, zou een erg mooi resultaat zijn!

@sport wonder:
Ik begrijp dat je dus niet echt bezig bent met een boeiende scriptie?? Sterkte!! :p

Scriptie is een soort van samenvatting/verklaring van mijn afstudeerstage (welke alweer maanden terug afgelopen is, lang leve de gezondheid...). Stage zelf was best gezellig maar 70 pagina's vol (veel onzin) typen is niet mijn ding nee!

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Kun je geen scriptie over BB/fitness vrouwen doen? Of over de media-weergave van dergelijke vrouwen? :P

Een scriptie over (BB/fitness) vrouwen zou zeker een heel stuk interessanter zijn ja :D Op de fitness probeer ik sommige dames ook nog wel is te motiveren/helpen maar dat is uiteindelijk altijd verloren energie gebleken :(

als je als vrouw zijnde zo droog staat dan raad ik implantaten in, want anders hou je geen borsten meer over.

Mwa ligt eraan, die 3 vrouwen hierboven zijn prachtige voorbeelden en als ik zo zie lijkt het er niet op dat ze implantaten hebben. Misschien minder borst dan vroeger, maar so what...kijk naar de verhouding -> prachtig lichaam met nog steeds een mooie voorgevel & mooie squatkont :heart:

De onderste damen heeft een leuke uitstraling maar ik zie er niet echt aan dat ze trainen. Die bovenste zou zomaar een dochter van Michael Jackson kunnen zijn.

Je hebt toch wel door dat het Janet Jackson is in haar "jongere" tijden?

Ik krijg gewoon een minderwaardigheids complex van die mooie dames :(

hier nog een favo pics van mij;

Cassandra Hope
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hilda Castillo
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie bikini's ook Ceska!!
:D

Mwa ligt eraan, die 3 vrouwen hierboven zijn prachtige voorbeelden en als ik zo zie lijkt het er niet op dat ze implantaten hebben. Misschien minder borst dan vroeger, maar so what...kijk naar de verhouding -> prachtig lichaam met nog steeds een mooie voorgevel & mooie squatkont :heart:

Je doelde op deze 3 foto's toch? Die hebben allebei implantaten.

Erin Stern:

2l9p8cn.jpg

33js488.jpg

Jelena Abbou

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfs mijn vriend vindt Jelena een mooie vrouw, en een mooi voorbeeld voor me (even samen deel van dit topic doorgenomen).... maar dan wel zonder de implantaten ;)

Terug
Naar boven