Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je scriptie
Verslavend soms he zo'n forum!!![]()

Hehe, je mag wat mij betreft wel vaker afgeleid zijn!
Wederom errug mooie foto's!
+1 Sport Wonder!

Wow er zitten wel een paar goeie tussen idd! Krijg spontaan zin om te gaan sporten.. Maar k ben het eigenlijk net weer rustig aan het opbouwen dus volgende week pas weer![]()
In hoeverre is alles bij tiffany forni echt...? met alle respect,
ik bedoel ze was aardig dik maar heeft ze nu zonder enige ingreep alles naturel zo mooi strak gekregen, zonder dat er ergens wat loshangend vel zit o.i.d. ?
Hehe, beschouw het als een uitdaging?Ga zeker nog is op zoek, maar het word steeds lastiger om wat nieuws te vinden natuurlijk

@sport wonder:
Ik begrijp dat je dus niet echt bezig bent met een boeiende scriptie?? Sterkte!!![]()

Ja fotowonder,het is de moeite... Ik bedoel Sportwonder(beetje afgeleid)![]()

Sportwonder laten we het maar houden op een tijdje niet gemotiveerd geweestGeen operaties ondergaan gelukkig..
Die 2 laatste foto's die Samira heeft geplaatst zijn mooi!! Dit moet toch in een jaartje wel haalbaar zijn (hoop ik toch)......
@sport wonder:
Ik begrijp dat je dus niet echt bezig bent met een boeiende scriptie?? Sterkte!!![]()
Kun je geen scriptie over BB/fitness vrouwen doen? Of over de media-weergave van dergelijke vrouwen?![]()
Op de fitness probeer ik sommige dames ook nog wel is te motiveren/helpen maar dat is uiteindelijk altijd verloren energie gebleken 
Je hebt toch wel door dat het Janet Jackson is in haar "jongere" tijden?

Mwa ligt eraan, die 3 vrouwen hierboven zijn prachtige voorbeelden en als ik zo zie lijkt het er niet op dat ze implantaten hebben. Misschien minder borst dan vroeger, maar so what...kijk naar de verhouding -> prachtig lichaam met nog steeds een mooie voorgevel & mooie squatkont![]()