Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Neem jou niet serieus meer. Heb je haar billen wel goed bekeken?

WHAHAHA goed gezegd hoor Bibi!!!! het is jou lichaam jij moet er in wonen en als hun het niet aanstaat hoe jij d'r straks uitziet dan kijken ze toch niet, wie heeft trouwens gezegd dat ze nu ongegeneerd naar alle dames mogen kijken huh??? maar ik kan je nu al voorspellen als jij je doel hebt bereikt vinden ze het echt wel mooi want ten eerste mannen hebben niet zulke hoge eisen en ten tweede als een vrouw een getraind lichaam heeft zonder allerlei troep te gebruiken blijft ze er vrouwelijk uitzien maar dan nog beter gevormd waardoor je nog meer aandacht van ze zult krijgen of je nu wilt of niet

groetjezzz soraya

Laatst bewerkt:
Toen ik begon met trainen waren dames als Monica Brant mijn voorbeeld, maar hoe meer spieren je opbouwt hoe verslavender het wordt. Als snel had ik voorbeelden als Juliette Bergmann en Lenda Murray (bodybuildsters) dus je kunt zeker wel een BBster als voorbeeld nemen. Het ligt er maar net aan wat je doel wilt bereiken. En Katka, en ook ik, stonden nou net bekend als BBster die er nog wel vrouwelijk uitzien in tegenstelling tot bijv. veel prof BBsters.

En om dat vrouwelijk aspect heb ik ook jullie als voorbeelden genomen Aimee, er zijn er nog wel een paar te noemen Cindy Philips bijvoorbeeld. Alleen is ze ook gestopt met wedstrijden voor een bepaalde tijd.

het aantal erecties in dit topic is met 250% gestegen door dat laatste filmpje

Veel mannen in de vrouwensectie.
Waar blijven de pics?

Waarom moet ze meer spieren? dit is toch perfect zo of wil je dat ze dikke biceps heeft met aders?
Spieren zijn niet alleen bij mannen mooi.
Dat grietje uit de film doet me helemaal niks.

Ik wil biceps, delts en een wasbordje zien bij vrouwen.
Ik ken persoonlijk een vrouw die dat heeft en het is gewoon ubergeil om te zien en om aan te raken.
Dit is tenslotte een bodybuilding/figure/fitness forum :)

Doe mij Pauline Nordin maar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oe Serious mass zeg...hmm ziet er zeer geil uit :eyebrow: (:kots:)

Verdomme seroius mass, dat gaat te ver!
Ban voor jouw.

Terug
Naar boven