Haha, wat een bak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ben ik 1 van de weinige die dat lichaam van het filmpje niet zo bijzonder vind![]()

Ik heb nooit gezegd dat mijn lichaam bijzonder iszet jij er ff een filmpje op van jezelf, kunnen wij beoordelen of je gelijk heb![]()
Maar ik vind haar lichaam gewoon niet zo mooi.. Smaken verschillen 
maar ik kan je nu al voorspellen als jij je doel hebt bereikt vinden ze het echt wel mooi want ten eerste mannen hebben niet zulke hoge eisen en ten tweede als een vrouw een getraind lichaam heeft zonder allerlei troep te gebruiken blijft ze er vrouwelijk uitzien maar dan nog beter gevormd waardoor je nog meer aandacht van ze zult krijgen of je nu wilt of nietzet jij er ff een filmpje op van jezelf, kunnen wij beoordelen of je gelijk heb![]()

Ik heb nooit gezegd dat mijn lichaam bijzonder isMaar ik vind haar lichaam gewoon niet zo mooi.. Smaken verschillen
![]()

Toen ik begon met trainen waren dames als Monica Brant mijn voorbeeld, maar hoe meer spieren je opbouwt hoe verslavender het wordt. Als snel had ik voorbeelden als Juliette Bergmann en Lenda Murray (bodybuildsters) dus je kunt zeker wel een BBster als voorbeeld nemen. Het ligt er maar net aan wat je doel wilt bereiken. En Katka, en ook ik, stonden nou net bekend als BBster die er nog wel vrouwelijk uitzien in tegenstelling tot bijv. veel prof BBsters.
het aantal erecties in dit topic is met 250% gestegen door dat laatste filmpje

Spieren zijn niet alleen bij mannen mooi.Waarom moet ze meer spieren? dit is toch perfect zo of wil je dat ze dikke biceps heeft met aders?

Volgens mij ben ik 1 van de weinige die dat lichaam van het filmpje niet zo bijzonder vind![]()
Ben ik nou de enige die vindt dat ze te weinig spieren heeft![]()