XXL Nutrition

melanotan 2 starten

ytrytr

Laatst bewerkt:
Moedervlekken wel, waar stijve lullen niet als bijwerking.

M1 heeft minder bijwerkingen dan M2, en werkt ook heel wat trager of werkt gewoon helemaal niet. je moet meestal 80-100mg inspuiten voor je resultaat ziet... je hebt wel nog altijd dezelfde bijwerkingen zoals M2 zoals extra moedervlekken en originele moedervlekken die donkerder worden, misselijkheid enzo maar dan gewoon heel wat minder erg.
het feit dat er zoveel bijwerkingen zijn ligt ook aan die andere stoffen ("fillers") die ze erbij smijten, zoals mannitol. waarom ze dit doen weet ik niet, waarschijnlijk om de kosten ofzo te drukken.

maar als er shit als mannitol inzit moee het sowieso neit gebruiken. De bijwerkingen die daarvan komen zijn nog neit eens bekent. t is gewoon een drug op zich. Ik heb zelf vrijwel 0 bijwerkingen van melanotan 2. Je zal t toch zelf moeten proberen om te zien wat er gebeurt. de meeste mensen die ik ken die het gebruiken en de mensen van forums waarvan ik weet dat ze het gebruiken hebben geen extremen bijwerkingen. had er zelf alleen de eerst keer last van, amar dat was meer misselijkheid van de zenuwen als van het spuitje volgens mij. Als je het risico neit aandurft moet je het gewoon niet doen, zo simpel is het.

Zit je je zelf niet tegen te spreken, je moet het niet gebruiken maar je gebruikt het zelf?

voor zover ik het zie niet. zoals in een post eerder op deze pagina beschreven, gebruiken sommige fabrikanten mannitol (en andere dingen) als fillers. Fillers in de zin van 'spul erbij instoppen om het potje voller te laten lijken'. dit heeft niks te maken met melanotan zelf. Sommige van deze spullen hebben op zich al uitwerkingen in je lichaam en kunnen als drug op zich kunnen worden gezien.

Wat ik zei was dus eigenlijk 'gebruik geen melanotan waar fillers bij in zijn gestopt'. Als je goed spul hebt, zitten er géén fillers in. Volgens mij is er elders in dit topic, of in een gerelateerd topic wel een post met plaatjes van melanotan met en zonder fillers. dan kun je iig zien hoe het eruit moet zien. T schijnt wel zo te zijn dat de hoeveelheid spul in je vial afhankelijk is van de methode gebruikt om het te maken. Als je hier meer informatie over wilt hebben, zul je andere members moeten vragen, aangezien ik weinig kennis heb over het productieproces an sich.

Ik wens je veel succes met je keuze of je ermee wilt beginnen of niet.
Als je nog meer vragen hebt die ik zou kunnen beantwoorden, zal ik even mijn best doen :)

EDIT: Mannitol is een filler, Melanine (spelling?) is het spul waar de melanotan eigenlijk uit bestaat. Ik denk dat je misschien de 2 door elkaar haalt?

Laatst bewerkt:
Interessant spul.. Ik heb vorige week een ander product besteld en als dat niet de verwachte resultaten behaald ga ik dit proberen.

Ik ga een zelfbruiner gebruiken Fake Bake (gold) Nu heb ik al eens in het verleden een zelfbruiner gebruikt maar werd toen zo oranje als willie wortel. Nu ik allemaal goede recensies lees over Fake Bake heb zoiets van ik ga het toch proberen.

Het is niet mijn bedoeling om dit topic te hijacken zodat het dadelijk alleen maar over Fake Bake gaat, maar ik vond het wel nuttig om te laten weten. Mocht het niet aanslaan dan ga ik melatonan proberen.

Ik heb het goedje nog niet binnen helaas.. ik verwacht het deze week en zal before en after pics maken :)

Ben er sinds vorige week zaterdag mee begonnen.
Heb huidtype 1, dus kleur nooit bruin. Afgelopen zaterdag flink verbrand in mijn nek.
Dat begon eergisteren te vellen en je raad het nooit! Er kwam gewoon echt bruin onderuit!:D

IK gebruik mt1 & mt2 zonder mannitol , afkomstig van het bedrijf dat al in 2005 deze peptide produceerde.
volume wordt idd bepaald door de wijze van lyophilization maar 10mg blijft 10mg en kan nooit een 2ml vial vullen

voor zover ik het zie niet. zoals in een post eerder op deze pagina beschreven, gebruiken sommige fabrikanten mannitol (en andere dingen) als fillers. Fillers in de zin van 'spul erbij instoppen om het potje voller te laten lijken'. dit heeft niks te maken met melanotan zelf. Sommige van deze spullen hebben op zich al uitwerkingen in je lichaam en kunnen als drug op zich kunnen worden gezien.

Wat ik zei was dus eigenlijk 'gebruik geen melanotan waar fillers bij in zijn gestopt'. Als je goed spul hebt, zitten er géén fillers in. Volgens mij is er elders in dit topic, of in een gerelateerd topic wel een post met plaatjes van melanotan met en zonder fillers. dan kun je iig zien hoe het eruit moet zien. T schijnt wel zo te zijn dat de hoeveelheid spul in je vial afhankelijk is van de methode gebruikt om het te maken. Als je hier meer informatie over wilt hebben, zul je andere members moeten vragen, aangezien ik weinig kennis heb over het productieproces an sich.

Ik wens je veel succes met je keuze of je ermee wilt beginnen of niet.
Als je nog meer vragen hebt die ik zou kunnen beantwoorden, zal ik even mijn best doen :)

EDIT: Mannitol is een filler, Melanine (spelling?) is het spul waar de melanotan eigenlijk uit bestaat. Ik denk dat je misschien de 2 door elkaar haalt?

Ik heb wat vraagjes over Melatonan I & II

Werkt het spul als je niet de zon in gaat? Op het moment zit ik in de tuin en ga af en toe naar het strand met ipodje maar ik verveel me de t*ring. Ik ga liever iets anders doen. Maarja ik wil ook wel een lekker kleurtje.. dillema..

Dusja werkt het ook als je niet in de zon zit?

Werkt wel, maar niet zo goed als dat je ook veel zonlicht krijgt.
Oplossing is gewoon 1 of 2x per week 15-20 minuten onder de zonnebank!
Gegarandeerd dat je super bruin wordt;)

Hoeveel kost het dan? op melatonan.org forum staan veel topics met progressie. Maar vind het merendeel tegenvallen.

Melatonan + Zonnebank is een word een beetje duur volgens mij. En een jaartje geleden ging ik 1x per week zonnebanken soms 2x bij sundays en werd wel goed bruin. Alleen vind ik het te duur. maar als ik dit lees is melatonan nog duurder?

Zonder Melanotan werd ik ook wel bruin onder de zonnebank, maar ik wilde nog bruiner worden. Vandaar dat ik Melanotan erbij ben gaan gebruiken en daarmee werd ik echt veel bruiner.

Maar ik heb ook voor en na foto's gezien op internet en daar vind ik toch duidelijk verschil hoor!

Het kost inderdaad wel wat, maar bij mij werkt het ook heel goed. Ik ga het zeker vaker doen!

Waar wil je de kosten van weten? Die van Melanotan kan je zo vinden op de verschillende websites gegeven in dit topic.

Hoeveel kost de 'opbouwfase' en hoeveel kost 'onderhoud'?

Dat is maar net wat je wilt.. Ik vond na 20 mg gebruikt te hebben dat ik bruin genoeg was. Daarna ging ik 1mg per week als onderhoud gebruiken 10 weken lang nog. Dus heb je 30mg nodig. Maar dat kan verschillen per persoon.. de prijs kan je op de eerder genoemde websites opzoeken.

Ligt er trouwens ook maar aan wat je huidtype is.
Als je huidtype 1 hebt, dan heb je meer nodig om op te bouwen dan huidtype 3.

Klopt, ik heb huidtype 3 ;) vandaar dat ik niet zoveel had gepakt.

Ik heb huidtype 1. Zit nu op ongeveer 15 mg erin. Mijn nek was afgelopen week flink verbrand. Nu is hij gewoon helemaal bruin.
Heb het idee dat het met gewone zon sneller gaat dan met zonnebank.

Ik pak dit spulletje ook maar even mee bij de bestelling voor een kennis die anabolen wil. Ik word ook nooit bruin en moet me dusdanig veel insmeren omdat ik altijd verbrand dat ik het ook niet ben na weken zonnen. Moedervlekken op mijn gezicht heb ik al, de rest van mijn body zit ook vol, dus die paar erbij vallen toch niet erger op. Moet ik maar poepjebruin worden. Zonnebank hier staat al gereed.

Voor bacteriostatisch water waar veel mensen om vragen kun je op http://www.bacteriostatic-water.co.uk/ terecht. Is betrouwbare site met snelle levering.

Thnx voor de link :D Jij hebt er dus al wellis bestelt?
en waar haal jij je MII?

Ik pak dit spulletje ook maar even mee bij de bestelling voor een kennis die anabolen wil. Ik word ook nooit bruin en moet me dusdanig veel insmeren omdat ik altijd verbrand dat ik het ook niet ben na weken zonnen. Moedervlekken op mijn gezicht heb ik al, de rest van mijn body zit ook vol, dus die paar erbij vallen toch niet erger op. Moet ik maar poepjebruin worden. Zonnebank hier staat al gereed.

Voor bacteriostatisch water waar veel mensen om vragen kun je op http://www.bacteriostatic-water.co.uk/ terecht. Is betrouwbare site met snelle levering.

ik heb even je foto's bekeken en zou toch willen zeggen dat ik je aanraad van dit niet te nemen.
te zien aan je foto's heb je VEEL moedervlekken, door het gebruik van melanotan 2 zullen al je moedervlekken zwart worden, en zal je er nog een pakje meer krijgen.

omdat je genetische aanleg hebt voor moedervlekken, zijn er waarschijnlijk nog een pak moedervlekken verspreid over je lijf die je gewoon niet kan zien omdat ze nog niet geactiveerd zijn. melanotan 2 zal ze wel activeren en je zult dus als resultaat een hele hoop nieuw krijgen.
ik heb ook gedacht van dit nemen, maar na wat onderzoek is het toch niet waard imo. ik heb ook redelijk veel moedervlekken, weliswaar niet zoveel als jou en ik wil er echt niet meer krijgen of ze zwart laten komen...

Terug
Naar boven