Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M1 heeft minder bijwerkingen dan M2, en werkt ook heel wat trager of werkt gewoon helemaal niet. je moet meestal 80-100mg inspuiten voor je resultaat ziet... je hebt wel nog altijd dezelfde bijwerkingen zoals M2 zoals extra moedervlekken en originele moedervlekken die donkerder worden, misselijkheid enzo maar dan gewoon heel wat minder erg.
het feit dat er zoveel bijwerkingen zijn ligt ook aan die andere stoffen ("fillers") die ze erbij smijten, zoals mannitol. waarom ze dit doen weet ik niet, waarschijnlijk om de kosten ofzo te drukken.
Zit je je zelf niet tegen te spreken, je moet het niet gebruiken maar je gebruikt het zelf?maar als er shit als mannitol inzit moee het sowieso neit gebruiken. Ik heb zelf vrijwel 0 bijwerkingen van melanotan .
Zit je je zelf niet tegen te spreken, je moet het niet gebruiken maar je gebruikt het zelf?

voor zover ik het zie niet. zoals in een post eerder op deze pagina beschreven, gebruiken sommige fabrikanten mannitol (en andere dingen) als fillers. Fillers in de zin van 'spul erbij instoppen om het potje voller te laten lijken'. dit heeft niks te maken met melanotan zelf. Sommige van deze spullen hebben op zich al uitwerkingen in je lichaam en kunnen als drug op zich kunnen worden gezien.
Wat ik zei was dus eigenlijk 'gebruik geen melanotan waar fillers bij in zijn gestopt'. Als je goed spul hebt, zitten er géén fillers in. Volgens mij is er elders in dit topic, of in een gerelateerd topic wel een post met plaatjes van melanotan met en zonder fillers. dan kun je iig zien hoe het eruit moet zien. T schijnt wel zo te zijn dat de hoeveelheid spul in je vial afhankelijk is van de methode gebruikt om het te maken. Als je hier meer informatie over wilt hebben, zul je andere members moeten vragen, aangezien ik weinig kennis heb over het productieproces an sich.
Ik wens je veel succes met je keuze of je ermee wilt beginnen of niet.
Als je nog meer vragen hebt die ik zou kunnen beantwoorden, zal ik even mijn best doen
EDIT: Mannitol is een filler, Melanine (spelling?) is het spul waar de melanotan eigenlijk uit bestaat. Ik denk dat je misschien de 2 door elkaar haalt?
Ik pak dit spulletje ook maar even mee bij de bestelling voor een kennis die anabolen wil. Ik word ook nooit bruin en moet me dusdanig veel insmeren omdat ik altijd verbrand dat ik het ook niet ben na weken zonnen. Moedervlekken op mijn gezicht heb ik al, de rest van mijn body zit ook vol, dus die paar erbij vallen toch niet erger op. Moet ik maar poepjebruin worden. Zonnebank hier staat al gereed.
Voor bacteriostatisch water waar veel mensen om vragen kun je op http://www.bacteriostatic-water.co.uk/ terecht. Is betrouwbare site met snelle levering.