Fitness Seller

melanotan 2 starten

:roflol:!!! Die is wel erg sicko. Tanorexia? :p

whaha zover hoeft het van mij niet te komen, ga er wel voorzichtig mee omspringen:)

gozer er zijn 2 versies,De gevriesdroogde,en de kristalversie,BEIDE zijn goed

ik vind het topspul,werd werkelijk zwart......maar die misselijkheid vreselijk

En vermoeid zijn???,ben niet vooruit te branden geen zin om te trainen
nergens zin in en geen last van misselijkheid alleen minder hongen snel vol zitten

zag ergens dat er ook voor het slapen gaan gezet wordt,zelf een keer gedaan
de hele nacht wakker geweest met een aanhoudende erectie zweten echt een kloote gevoel en zekers niet een hoge dosis genomen 1 flesje over een week verdeeld van 10 mg

En dan te bedenken dat die gast nog maar 20mg in z'n mik had zitten... pittig goedje.

Zijn er andere stoffen waarmee je moet oppassen als je aan melanotan zit?

Laatst bewerkt:
Dan had ik nog 1 vraagje voordat ik (en mijn vriendin) eraan gaan beginnen...

Is 1 ml of zelfs 0,5 ml niet wat veel om te zetten in je buikvet? Kan ik niet bijvoorbeel 10 mg mengen met 4 ml water zodat ik spuitjes van 0,2 ml (= ook 0,5 mg) kan zetten.

Of moet het echt goed opgelost zijn in 10 ml?

Als het geen probleem is om zoveel tegelijk in je vet te zetten doe ik dat liever want dat is wel makkelijker rekenen en de MII is wat gelijkmatiger verdeeld lijkt mij

Ok nog 1 vraagje als ik het water bij de MII doe lost het dan helemaal op of moet ik nog schudden ofzo? Ik weet dat je Gh niet mag schudden maar hoe zit dat bij dit?

Karma voor een antwoord waar ik wat aan heb

thnx!

Je moet het niet schudden....gewoon erin laten lopen...na 1 minuut is het mooi opgelost.

Voor meer vragen, PM me maar. Ben inmiddels expert geworden erin zowat :D

Hoe zit da nu met die pigmentvlekken die je erdoor kan krijgen en bestaande die zwart kunnen worden, heeft iemand dit al opgemerkt? Want dat is de enige reden waarom ik het niet zou gebruiken eig..

Gisteren mijn eerste injectie gezet!
Heb 2ml injectievloeistof in de ampul gespoten en toen 0,1 ml (0.5 mg) geïnjecteerd.
Na 5 minuten gloeide heel mijn gezicht (niet echt vervelend)
en een half uur later was ik overal rood:P net of ik verbrand was...
Dat trok na een paar uur weer weg overigens ;)

Straks 0,75 mg proberen :D

Maak anders eens een fotootje van een stukje huid nu, en aan het einde van je kuurtje :D

Was ik al van plan :D
Als ik thuis ben even doen ;)
Zit nu ff in de saaie les op school :(

Damn, dit klinkt toch wel goed allemaal.

thoraxx hoe gaat het met jou kleurtje? werkt de melanotan al een beetje?

Gaat wel lekker!
Begin het denk ik net een beetje te zien.
Ben begonnen met 0,5 en zit nu op 1,2 mg per dag. Nog even kijken of ik dit nog verder op ga bouwen. De bijwerkingen heb ik nu een stuk minder, alleen nog beetje rood gezicht in de uren na injectie verder niets.

Ga binnenkort maar eens paar x een zonnebankje pakken en kijken of het dan wat sneller gaat :D

Heb iig al een foto van hoe mn huidskleur eerst was, dus ik zal over een paar weken eens een vergelijking posten ;)

oke dan mooizo! ben benieuwt naar die foto's, eens kijke of iedereen een beetje hetzelfde resultaat heeft;)
welke bijwerkingen had je op het begin wel last van dan behalve een rood gezicht?

Na de eerste 2 injecties werd ik rood over mn hele lichaam, en heel warm gloeiend gezicht.
Ook beetje misselijk en geen eetlust, maar dat viel op zich wel mee.

Welke hoeveelheid raden jullie aan om nu iedere dag te gaan injecteren?
ben 90 kilo bij 1.90 en huidtype 3.

Moet ik gewoon doorgaan met oplaadfase totdat ik de gewenste huidskleur heb?

op het forum van melanotan stond ergens wel een schemaatje daarvoor geloof ik;)
waar heb jij vastgesteld welke huidtype jij hebt?

ik ben nu bijna net zo bruin als jou ik heb alleen dit keer maar heel weinig gebruik (4mg) heb wel 4 keer een zonnebankje gepakt in 1 week tijd echt sicko zo snel wordt je bruin op mijn werk zeiden ze waar ben jij geweest hehe "gewoon duitsland"

je wordt echt achtelijk bruin van dat spul

Terug
Naar boven