AndroidHealthClinic

melanotan 2 starten

oke dankje, ik heb huidstype 2:D

Yw ;)

Ff gekeken en moet ongeveer 1.8 mg per dag nemen volgens die tabel op Melanotan.nl
Alleen gaat het wel snel op dan :( en dan heb ik straks ook niets over voor onderhoudsdosis.. Heb namelijk maar 3x 10mg..

Zal ik gewoon 1.8mg per dag gaan zetten nu? Of rond de 1 mg en dan gewoon wat langer doorgaan?

als je nu al aardig bruin wordt zou ik eerst eens kijken hoe je eruit ziet na een paar zonnebankjes;) en dan beslissen of je 1.8mg of gewoon 1 mg gaat zetten.

1 mg is genoeg

ik zou 20 dagen 1 mg doen en dan 10 weken 1 mg/per week

paar keer een zonnebankje nemen scheelt enorm veel

1 mg is genoeg

ik zou 20 dagen 1 mg doen en dan 10 weken 1 mg/per week

paar keer een zonnebankje nemen scheelt enorm veel

Dit ga ik denk ik proberen ;) Hoef namelijk ook niet zwart te worden zoals ik op sommige fotos zie haha! Volgende week zal ik wel is ff een vergelijkings foto erop zetten na een paar x zonnebanken ;)

Dit ga ik denk ik proberen ;) Hoef namelijk ook niet zwart te worden zoals ik op sommige fotos zie haha! Volgende week zal ik wel is ff een vergelijkings foto erop zetten na een paar x zonnebanken ;)

haha let wel op he als je ook onder de zonnebank gaat, gaat het veel sneller.

ik had maar 4 mg totaal en 4 keer 8 min zonnebank.
toen was ik al aso bruin leek net of ik zo'n superdude bruiningcreme er had op gesmeerd.

ik zou 1 a 2 keer een zonnebankje pakken per week en dan 1 mg p/dag dan ben je binnen 2 a 3 weken zo bruin genoeg denk zelfs al eerder

Nu begint het echt goed te werken! Lekker bruin ben ik aan het worden :D
De eerste opmerkingen van "ben je op skivakantie geweest ofzo?" komen al binnen ;)

Alleen heb ik een VET k*tte bijwerking :S Opeens krijg ik nual zown 4-5 nieuwe donkere moedervlekjes in mn gezicht:S Echt super lelijk!
Deze gaan zeker niet meer weg? Is hier nog wat aan te doen?

Anders ga ik toch stoppen met dit spul.. Want moedervlekjes vind ik maar niets:S Dan maar niet bruin.

Nu begint het echt goed te werken! Lekker bruin ben ik aan het worden :D
De eerste opmerkingen van "ben je op skivakantie geweest ofzo?" komen al binnen ;)

Alleen heb ik een VET k*tte bijwerking :S Opeens krijg ik nual zown 4-5 nieuwe donkere moedervlekjes in mn gezicht:S Echt super lelijk!
Deze gaan zeker niet meer weg? Is hier nog wat aan te doen?

Anders ga ik toch stoppen met dit spul.. Want moedervlekjes vind ik maar niets:S Dan maar niet bruin.

echt k*tte bijwerking for sure heb er ook wel wat bij gekregen weg gaan ze niet meer maar worden wel stuk lichter als je stopt

ik wist dat er een addertje onder het gras zat

Ik heb nu in totaal 3,75 mg gezet (verdeeld in 0,5 0,5 0,5 0,75 0,75 0,75) en ben in die 6 dagen 2 keer onder de zonnebank geweest

Ik ben echt niet normaal bruin!!! Ik ga nu echt stoppen met zetten en zonnebanken anders ziet het er echt niet uit!

Vooral mijn gezicht is ****ing bruin, lichaam wat minder dus volgende zonnebankie wordt alleen met mijn lichaam eronder en hoofd maar ff afdekken ofzo:P

topspul!

heb wel wat meer pukkels, maja niet heel erg ofzo

Netjes :) Verder nog bijwerkingen? Erecties, rood gezicht, misselijkheid, minder eetlust?

Em nee geen van die bovenste...

maar ik zet ook max 0.75 mg nu, daar ga ik goed op! Denk dat die bijwerkingen pas boven de 1 mg komen

Moet ik nu trouwens ook onderhoud op 0,75 doen of beter op 1?

ik reageer dr blijkbaar erg goed op!

Dan zou ik onderhoud gewoon op 0,75 laten.

ja toch? Zat ik ook al aan te denken

pff me kop man ik schrok echt toen ik de tweede keer onder de zonnebank vandaan kwam!!!

:roflol: Wat voor huidtype heb je?

em 3 denk ik

ben snel bruin in de zomer maar verbrand ook wel snel.

Was het trouwens niet zo dat je met dit spul niet meer verbranden kan? Mijn vriendin zit namelijk ook op de zelfde dosering en kwam gister toch licherlijk rood onder de zonnebank vandaan (lichte zonnebank 400)

Ja maar ik heb me laten vertellen dat dat wel even duurt. Deze loadfase is zo'n 20 mg ofzo, maar dat ligt ook aan je huidtype. Ikzelf heb het nooit kunnen testen eigenlijk.

klopt het ook dat als je die loadfase hebt gehad en alleen nog maar voor onderhoud spuit, dat je toch bijvoorbeeld in de zomer in een warm land toch nogsteeds veel bruiner wordt dan dat je zonder melanotan zou worden?

Jep, klopt helemaal.

Terug
Naar boven