AndroidHealthClinic

melanotan 2 starten

het is gewoon zo als je het injecteerd zonder dat je een zonnebankje af en toe neemt, dan moet je gewoon veel meer injecteren voor het zelfde resultaat

Ey gasten ik heb ineens 3 nieuwe moedervlekken in mijn gezicht erbij! Dit was niet afgesproken zo!?!?

en dan zitten ze ook nog op plekken waar je ze niet wil hebben!! 2 net naast mijn lippen zodat het net lijkt of er nog een stukje eten zit ofzo en 1 op mijn oorlel alsof ike r een zweerknopje in heb zitten!!!

hoelang gaat dit nog door? anders stop ik er meteen mee hoor!!!!!!!!

wie heeft hier ook last van>??

*Edit

die op mijn oorlel had ik volgens mij alijd al maar die was heel licht... denk dat die gewoon donkerder is geworden.

Wordt nog wel lichetr toch als ik ermee stop?

Ey gasten ik heb ineens 3 nieuwe moedervlekken in mijn gezicht erbij! Dit was niet afgesproken zo!?!?

en dan zitten ze ook nog op plekken waar je ze niet wil hebben!! 2 net naast mijn lippen zodat het net lijkt of er nog een stukje eten zit ofzo en 1 op mijn oorlel alsof ike r een zweerknopje in heb zitten!!!

Precies het zelfde probleem!
Heb nu in totaal 13mg gebruikt van de 30mg.
De moedervlekjes kwamen naar 1 week van gebruik. Ben nu toch doorgegaan en de moedervlekjes zijn iets donkerder geworden nu. Op m'n gezicht zijn er 7 ofzo bijgekomen maar heel klein en het valt niet echt super erg op.. Wel vervelend natuurlijk.
Verder zijn alle andere moedervlekken donkerder geworden.

Ik heb nu de gewenste kleur bereikt en ga nu op onderhoud dosering van 1mg per week. Hopelijk trekt nu langzaam de kleur van de moedervlekjes weg! :(

Verder ben ik super tevreden! Alleen die moedervlekjes.. en wat minder eetlust

Gehehhe eetliust heb ik geen probleem van, vreet me helemaal kapot door de B12 injecties die ik af en toe zet:p

ik moet het toch maar eens snel gaan bestellen, wordt helemaal enthousiast als ik al die positieve reacties lees!
beetje jammer van de moedervlekken en pukkels enz., maargoed dat maakt me niet heel veel uit:D

Ik zou er meteen mee stoppen ;)

ik moet het toch maar eens snel gaan bestellen, wordt helemaal enthousiast als ik al die positieve reacties lees!
beetje jammer van de moedervlekken en pukkels enz., maargoed dat maakt me niet heel veel uit:D

Maakt het jou niet veel uit dat je hele lichaam opeens 10-20 nieuwe moedervlekken krijgt? Waarvan 5 ofzo op je gezicht?
Mij maakt het nu ook niet zoveel uit... ze zijn er nu, en tot nu toe blijft het het zelfde... Valt niet super op.. Neem nu ook maar ff om de dag 1 mg.

Hieronder trouwens een foto naar 1 week Melanotan 2. In deze week had ik ongeveer 6mg in totaal gebruikt.. en 1x zonnebank gepakt. Vergeleken met wat ik eerst voor kleur had is het een stuk bruiner! (before foto ben ik kwijt:S)

[Link niet meer beschikbaar]

Nu heb ik in totaal 13mg gebruikt in 2,5 week tijd en ben al stuk bruiner geworden.. Alleen nog geen foto van;) deze komt na het weekend denk wel!

ik heb het vorig jaar ook gebruikt, mijn rug zat toen ineens vol met moedervlekjes, maar die zijn nu terug allemaal verdwenen

Echt :D Dat is goed om te horen!
Hopelijk gaan ze bij mij ook weer weg, dan ga ik het zeker vaker doen! Want verder heb ik er geen klachten over:D

Misschien trouwens stomme vraag maar heb je door die extra moedervlekken niet meer kans op kanker? Omdat sommige moedervlekken ook groter lijken te worden.

Echt :D Dat is goed om te horen!
Hopelijk gaan ze bij mij ook weer weg, dan ga ik het zeker vaker doen! Want verder heb ik er geen klachten over:D

Misschien trouwens stomme vraag maar heb je door die extra moedervlekken niet meer kans op kanker? Omdat sommige moedervlekken ook groter lijken te worden.

ik denk niet dat er nieuwe komen of dat ze echt verdwijnen, ik denk dat ze zodanig licht zijn dat je ze gewoon niet ziet, en dat ze door de roa zwart worden en achteraf terug lichter worden...

Ja dat zou ook goed kunnen ;) Zolang ze maar minder zichtbaar zijn is het goed.
Hoelang duurde het bij jou nadat je stopte, dat ze lichter werden?

Verder bedoel je zeker door Melanotan ipv door de Roa? haha

duurt wel een paar maandjes, en normaal als je nieuwe moedervlekjes krijgen betekent dat, dat je kanker hebt. dus vandaar dat ik van mening ben dat het al bestaande vlekjes zijn die gewoon donkerder gworden zijn. en Melanotan helpt je juist om beter beschermd tezijn tegen huidkanker...

Ja precies, dan zal het geen kwaad kunnen denk ik ;) Bedankt :D

Begrijp ik goed dat als je et met azijnzuur vermengt dat je et dan niet gekoeld hoeft te bewaren?

Wat zijn jullie ervaringen met jullie omgeving? Hoe reageren mensen op jullie plotselinge zeer bruin geworden huid? Wat voor verklaring geven jullie?

Wat zijn jullie ervaringen met jullie omgeving? Hoe reageren mensen op jullie plotselinge zeer bruin geworden huid? Wat voor verklaring geven jullie?

ik ben van plan heel rustig op te bouwen, en aangezien de zon nu steeds meer schijnt zeg ik gewoon dat het door de zon komt;)
ik begin er wel pas mee in de meivakantie trouwens, moet het nog bestellen

Ik heb het in een niet zown hoge dosis gebruikt...
Dus dan wordt je wel stuk bruiner maar niet "Te erg"
Ik heb gewoon gezegd dat ik vaak onder de zonnebank ben geweest;)

Want bijna iedereen ziet het wel hehe.

Terug
Naar boven