Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ey gasten ik heb ineens 3 nieuwe moedervlekken in mijn gezicht erbij! Dit was niet afgesproken zo!?!?
en dan zitten ze ook nog op plekken waar je ze niet wil hebben!! 2 net naast mijn lippen zodat het net lijkt of er nog een stukje eten zit ofzo en 1 op mijn oorlel alsof ike r een zweerknopje in heb zitten!!!
hoelang gaat dit nog door? anders stop ik er meteen mee hoor!!!!!!!!
wie heeft hier ook last van>??

Ey gasten ik heb ineens 3 nieuwe moedervlekken in mijn gezicht erbij! Dit was niet afgesproken zo!?!?
en dan zitten ze ook nog op plekken waar je ze niet wil hebben!! 2 net naast mijn lippen zodat het net lijkt of er nog een stukje eten zit ofzo en 1 op mijn oorlel alsof ike r een zweerknopje in heb zitten!!!
hoelang gaat dit nog door? anders stop ik er meteen mee hoor!!!!!!!!
wie heeft hier ook last van>??

ik moet het toch maar eens snel gaan bestellen, wordt helemaal enthousiast als ik al die positieve reacties lees!
beetje jammer van de moedervlekken en pukkels enz., maargoed dat maakt me niet heel veel uit![]()
deze komt na het weekend denk wel!
Dat is goed om te horen!
EchtDat is goed om te horen!
Hopelijk gaan ze bij mij ook weer weg, dan ga ik het zeker vaker doen! Want verder heb ik er geen klachten over
Misschien trouwens stomme vraag maar heb je door die extra moedervlekken niet meer kans op kanker? Omdat sommige moedervlekken ook groter lijken te worden.
Begrijp ik goed dat als je et met azijnzuur vermengt dat je et dan niet gekoeld hoeft te bewaren?
Wat zijn jullie ervaringen met jullie omgeving? Hoe reageren mensen op jullie plotselinge zeer bruin geworden huid? Wat voor verklaring geven jullie?

Wat zijn jullie ervaringen met jullie omgeving? Hoe reageren mensen op jullie plotselinge zeer bruin geworden huid? Wat voor verklaring geven jullie?