AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik begin al zomer tan te krijgen gek.. 2 injecties en 3 daagjes zon.

feels good

zijn er ook roodharigen die het gebruiken ? lijkt me nogal risky indien ze veel sproeten in het gezicht hebben, worden die dan niet zwart ?

Hey,

Ik ben een roskopke en gebruik M2 nu voor de 2de keer. Heb eigenlijk niet veel last van pigment vlekken of sproeten die "zwart" worden, enkel boven mijn lip heb ik 1 kleintje dat precies wat donkerder is geworden, maar wat totaal niet opvalt.

Ik weet niet of er hier nog andere "gingers" :D zitten maar ik vind M2 zalig, hele dagen buiten sjotten in de zon en ik moet mij van niets aantrekken, geen ingesmeer en plakkerig gedoe. En voor een keer zie ik er niet uit als een spook opt strand.

Nu echt bruin bruin zie ik ook niet, maar het word wel opgemerkt in mijn omgeving dat ik "een kleurtje" heb gekregen. Ben aan het denken om voor de eerste keer in mijn leven is onder de zonnebank te gaan... Ik ben te nieuwschierig naar hoe ik eruit zou zien alsk echt bruin ben. (Het kleurtje dat ik nu heb, doet mij er toch al pakke beter uit zien, al zeg ik het zelf!)

Ik spuit 1mg om de dag.

Cheers!

PS: Mijn shit komt ook van Labpe.

ik ben al sinds zaterdag bezig begin al als een latino uit te zien super heb nog nie gezonnebankt

Hvl mg heb je dan gespoten om in 3 dagen maar heel bruin te worden? Kon dan ook vast zonder m2

"Ah...heel het flesje hé, hoort dat niet zo dan?..." Haha :D

Wie weet er nog een goeie website waar ik het kan bestellen?

Terug
Naar boven