Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik wil gerust mijn spul verkopen(voor aankoopprijs) van labpe (50mg) maar dan moet je er natuurlijk ook de insulinenaalden en het bac water bij kopen.

Waarom verkoop je het?

Door jou. Jij bent echt t*ring bruin geworden en ben zelf al huidtype 4:D Ik zoek zelf een lichtere tint en ik denk wel dat dit zonder dit goedje mogelijk is.

Haha :P, heb wel meer foto's gezien van mensen met jouw huidtype en die waren inderdaad bijna n*gers geworden tijdens de zomer.

Nee nog niet. Komt morgen wel denk ik dan

Hmm, zou er normaal gesproken wel moeten zijn dan. Achja, zullen morgen wel zien

geen idee :p

Ik begin deze week of volgende week ook weer met melanotan.

Heb 30 mg besteld en via iemand van dit forum kunnen bekomen. (Als het aankomt).

Zie veel mensen 1 ml water per 10 mg flesje doen. Ik heb de vorige keren altijd 2 ml water bij gedaan en goeie resultaten gehad, kan iemand mij zeggen waarom jullie 1 ml doen?

De eerste keer dat ik melanotan had besteld, was er een handleiding bij en daar zeiden ze dat je er het beste 2 ml bij doet, dus sindsdien heb ik het altijd zo gedaan.

Ga het weer zoals vorige keer doen: opbouwen van 0.2mg tot 1.2 en dan 1.2 aanhouden tot ik 3 weken heb geprikt, vanaf week 2 begin ik zonnebank erbij te doen en zie dan wel wat het geeft. Vorige keer was ik echt melkwit, nu ben ik nog redelijk bruin dus zal niet zo veel moeten gebruiken.

Andere mensen nog goeie resultaten gehad? Want zie hier weinig mensen nog resultaten posten.

Maakt volgens mij niks uit of het 1ml of 2ml is, zo lang het maar oplost toch?

met 2ml kan je misschien makkelijker kleinere waardes optrekken

ik mix het altijd met 1ml water iig.

Edit: Ik heb wel resultaat op pagina 85 :P

110 euro (heb er zelf 114 betaald) voor:
50mg m2
100 insuline spuiten
100 Alcoholdoekjes
30ml bacteriostatisch water

Regio turnhout (nederlandse grens), liefst ophalen natuurlijk

Haha zag het op tv :D:D

Terug
Naar boven