MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Ik zit er aan te denken om het ook maar eens te proberen zag er de 30mg set opstaan bovenste site.
Heb jij zelf ervaring met deze site?

Welke v/d 2?
Nee geen ervaring mee, maar zijn er genoeg die daar reeds besteld hebben.
Mijne komen bij labpe vandaan.

En alcoholdoekjes ;)

Die melanotanUS site heeft trouwens een duurdere prijs dan sunatura. Sunatura bevind zich gewoon in NL.

[Link niet meer beschikbaar]

Dan ga ik die bij sunatra bestellen.
Alcohol doekjes en spuitjes ga ik dan bij daxtrio bestellen denk ik, ik neem aan dat jullie de 3 delige spuitjes pakken?

Hmm, units zijn het zelfde. Je moet alleen 2x 0.5ml optrekken om te mixen. ;)

hun mt is 98%>
ik moet zeggen dat de vials van labpe er voormij het slechts uitzagen van allemaal en ook niet volledig oploste...
en daar hadden meerdere mensen last van zowel bij hun mt-1 als mt-2

melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1361189496

Hmm, units zijn het zelfde. Je moet alleen 2x 0.5ml optrekken om te mixen. ;)

Ik zie het nu ja... Ach ik mix gewoon met een groene :D

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 13:33 ----------

hun mt is 98%>
ik moet zeggen dat de vials van labpe er voormij het slechts uitzagen van allemaal en ook niet volledig oploste...
en daar hadden meerdere mensen last van zowel bij hun mt-1 als mt-2

melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1361189496

Ik heb die van Labpe en lost prima op hoor?
Zien er ook zeer netjes uit met stickers en tops erop. In tegenstelling tot veel ongelabelde MT die ik voorbij zie komen...

ja er zijn ook goede ervaringen maar dat verschilt nogal per batch.
de vials die ik gezien heb bleven witte blokjes op de bodem zitten die niet oploste.

ja er zijn ook goede ervaringen maar dat verschilt nogal per batch.
de vials die ik gezien heb bleven witte blokjes op de bodem zitten die niet oploste.

Okay, kan altijd natuurlijk. Een mindere batch overkomt iedereen weleens, eender welk merk en/of middel.

Mochten er mensen zijn zonder creditcard: https://www.3vcard.nl/. Wel alleen de mogelijkheid tot standaard bedragen, maar beter iets dan niets!

Heeft iemand al melanotan 2 bij MelanotanUS.com gehaald? Vertrouw het daar niet, had een bestelling bijna afgerond maar toch maar niet afgemaakt krijg ik een bericht binnen als ik het afmaak dat ik gratis verzendkosten krijg..

Ik twijfel nu tussen melanotan 1 of 2...
2 werkte voor mij prima alleen een harde pik (ook al nam ik het voor het slapengaan) was niet echt handig, had er soms de volgende ochtend namelijk nog last van...
En ik werd soms misselijk de next day...

Is die melanotan 1 nou even sterk als 2?

Terug
Naar boven