MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Besteld bij liquid sun, pakketje nooit gehad. Contact gehad met hen zeggen dat ze geen refund doen of opnieuw opzenden...
Refund proberen bij cc company?

Hi

Do you plan on claiming the money back from your credit card company.

Hoe lang geleden besteld dan?

Maandje geleden.

oei.. tja je kan 't proberen :P

Heb mn afrekening nog niet gehad.

Er staat op de site van liquidsun dat ze niet aansprakelijk zijn voor pakketjes buiten de UK, de kans dat het onderschept wordt blijft altijd bestaan.

Vandaar dat ik daar ook niet wil bestellen, want waarschijnlijk ben ik dan precies zo'n pechvogel :P

Dus misschien is de jouwe ook bij de douane achtergebleven?

Er staat dat het pakketje aangekomen is...

Waarom proberen mensen een onbetrouwbare weg te bewandelen om een paar euro te besparen? Als je je spullen niet ontvangt bent je nog duurder uit ook...

Wat is dan de betrouwbare weg?

Heb 1.5 maanden geleden ook besteld bij LiquidSun en pakketje is goed toegekomen.

mt2

Jippieeee Got my Mt2!

Netjes opgehaald gisteren in omgeving Rotterdam. Alles compleet, aardige gast. Betaalde 30euro.
Dus mijn kuur kan eindelijk beginnen!
Voor tips waar ik het vandaan heb mag je altijd privé bericht sturen. Ze hebben gewoon een website via Google te vinden waar ze nog veel meer aanbieden dan alleen mt2.

Maar ik ben in ieder geval happy dat ik het eindelijk heb! :D:D:D

Ik twijfel nu tussen melanotan 1 of 2...
2 werkte voor mij prima alleen een harde pik (ook al nam ik het voor het slapengaan) was niet echt handig, had er soms de volgende ochtend namelijk nog last van...
En ik werd soms misselijk de next day...

Is die melanotan 1 nou even sterk als 2?

Nee melanotan 1 wordt vooral year-round gebruikt. Is minder sterk. Tegen erecties, werkt imo dosis verdelen, ik heb er persoonlijk alleen last van als ik teveel neem.

Nee melanotan 1 wordt vooral year-round gebruikt. Is minder sterk. Tegen erecties, werkt imo dosis verdelen, ik heb er persoonlijk alleen last van als ik teveel neem.

Ik heb vanaf 0.3mg echt dikwijls boners :D
Snap niet dat dat als vervelend wordt beschouwd hier :rolleyes:

Je kan 's nachts tenminste niet uit bed rollen :D

Dit geld ook niet voor iedereen want ik heb het nooit als bijwerking ervaren.

voor de mensen die via internet bestellen niet vertrouwen of die het niet kunnen zoals ik, vraag aan quibus. (beetje reclame maken :) )

Heb ik ook gedaan, snel gekregen, goed verpakt ,goede prijs en denk wel dat het goede melanotan is want bij mijn eerste injectie kreeg ik weer dat rare gevoel in mijn buik.

Terug
Naar boven