Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik kan het wel merken.

Vorig jaar had ik bij de eerste injectie ook echt een super rode kop / bovenkant borst gekregen. Viel dit jaar wel mee, maar voel me wel elke keer een beetje misselijk nu. Vorig jaar had ik daar geen last van.

Erecties wel als ik wakker word.. duren ook ****ing lang lol.

Welke start en max dosis neem je dan?

Begon met 0.3mg -> 0.5 -> 0.5 -> 0.7 gister. Blijf nu op 0.7/8

Wel hogere dosis dan vorig jaar waar ik mee begon, zou ook wel de misselijkheid verklaren.

Wel hogere dosis dan vorig jaar waar ik mee begon, zou ook wel de misselijkheid verklaren.

Je bouwt naar mijn mening te snel op en daardoor is het niet ongewoon dat je er wat misselijk van kunt zijn.

0.2, 0.2, 0.4, 0.4, 0.6, 0.6, 0.8 lijkt me beter om misselijkheid te minimaliseren of voorkomen.

Begon met 0.3mg -> 0.5 -> 0.5 -> 0.7 gister. Blijf nu op 0.7/8

hmm vreemd.

Ik doe altijd 0.2, 0.4, 0.6, 0.8, 1.0 en dan 1.2 en vanaf 0.8 word ik al niet meer misselijk.

Maar wat bij mij altijd helpt is, injecteren, 2 minuten wachten en dan eet ik mijn 500 gram kwark op en drink ik nog wat water. Dan gaat de misselijkheid weg bij mij.

Misschien werkt dit ook voor jou, want de eerste keer dat ik misselijk werd van melanotan heb ik heel de dag niet gegeten en ik weet dus uit ervaring dat het geen pretje is.

Ja, die misselijkheid zit me niet echt in de weg of zo. Ik injecteer, dan ga ik in bed nog een filmpje kijken met wat eten en dan slaap ik. Kan wel gewoon voelen dat ik misselijk word maar het is niet echt misselijk dat je moet kotsen of zo, gewoon beroerd. Kan ook gewoon normaal slapen dus vind het niet super erg.

Zal straks ook wel voorbij gaan als ik weer beetje gewend ben.

Al 3 dagen nu dat ik LiquidSun een berichtje heb verzonden of ik met paypal kon betalen maar alsnog niks terug..

Edit la maar 10 mg kost daar 25 euro, haal ik het liever bij sunatura

Nou ik zat vorige week in de sauna.......ik heb het overigens pas bij ruim meer dan 500mcg.

Haha gewoon naar de lelijkste vrouwen blijven kijken.. :D
Nee dan is het wel behoorlijk k*t ja, zeker als je ook nog ON bent en geil als boter :eek:

Prima spul, heb 't zelf vorig jaar ook gebruikt.. Enige nadeel is.. nja, eigenlijk 2.. de donker wordende moedervlekken maar die vallen minder op naarmate je bruiner wordt maar wat ik echt een nadeel vind is dat je benen dus niet meekleuren!! Je gezicht, bovenlichaam, armen tinten mooi bruin maar je benen blijven gewoon dezelfde kleur! Wil 't dit jaar eigenlijk weer gaan gebruiken maar twijfel toch 'n beetje.. :)

Benen zouden gewoon mee moeten kleuren hoor.. tenzij je hele dag in lange broeken rond loopt.

Mijn benen gaan ook langzamer dan de rest maar dat komt denk ik omdat daar redelijk veel haar op zit wat uv straling beetje tegenhoudt

En benen zien idd veel minder zonlicht over het algemeen.. Dus zo gek is het niet..

Hmm, enige wat bij mij achterloopt zijn de bovenbenen.. zijn altijd bedekt. Ze kleuren wel mee, alleen lopen ze wel ver achter op rest van 't lichaam. Kuiten zijn gewoon goed mee gekleurd.

De lichaamsdelen die het meest blootgesteld zijn aan uv voor gebruik van MII zullen sneller bruin kleuren.
Meestal zijn dit gezicht en armen.
De rest gaat iets langzamer.

Verbazen mensen hier zich er serieus over dat de delen van hun lichaam die niet in de zon komen minder snel bruin kleuren..?

Iemand ervaring met de manier van betalen bij sunatura?

Verbazen mensen hier zich er serieus over dat de delen van hun lichaam die niet in de zon komen minder snel bruin kleuren..?

Komt door de misleidende titel, bruin zonder zon.
Net als dat je moet blijven eten en trainen als je aan aas zit, heb je gewoon zon nodig om bruin te worden van melanotan. Zonder zon heb ik nooit enige tint mogen ervaren.

Ik start morgen terug voor de 2e maal met M2. Hoe zou ik het best opbouwen?
Ik heb twee vials, eerste vial ED.. De andere vial om de 5dagen

Terug
Naar boven