MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

wat een spul zeg, na 3mg en een zonnebank al zwart. Hoelang en hoe kun je dichte vials (die nog niet gemixt zijn) bewaren?

wat een spul zeg, na 3mg en een zonnebank al zwart. Hoelang en hoe kun je dichte vials (die nog niet gemixt zijn) bewaren?

Na 3mg al? Ik lees overal dat je na een laadfase van 10mg een klein beetje begint te merken.
Welk huidtype heb je?

Na 3mg al? Ik lees overal dat je na een laadfase van 10mg een klein beetje begint te merken.
Welk huidtype heb je?

Ik deel een vial met vrouwlief, hebben zo'n set van 50mg gekocht. De eerste vial is nog niet op en ik zet niet eens iedere dag, maar ik ben al zo bruin dat iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest :D

Ik deel een vial met vrouwlief, hebben zo'n set van 50mg gekocht. De eerste vial is nog niet op en ik zet niet eens iedere dag, maar ik ben al zo bruin dat iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest :D

Sounds good, ben benieuwd.. ik wacht momenteel nog op reactie van sunatura zodat ik m'n order kan voltooien.
Dat is ook weer zoiets trouwens, hoe ga je om met je omgeving wanneer je wel erg bruin wordt voor jouw doen en ze vragen gaan stellen? Ontwijk je het, zeg je dat je veel zont of kom je er openlijk voor uit?

Gisteren ook al paar keer dat mensen aan mij vroegen of ik veel onder de zonnebank lag lol. Ben ook eigenlijk nu al td bruin voor dit tijd vn t jaar. Misschien even wekelijks injecteren tot het wat beter weer wordt.

Mijn vrouw is na 5mg ook al een n*ger, ik heb ook 5 gebruikt maar ben stuk minder bruin, nu weeg ik ook twee keer zoveel wellicht dat dat scheelt.

Ik vertel mensen gewoon hoe het zit, want iedereen weet dat ik niet zon ivm me tattoos.

Mijn vrouw is na 5mg ook al een n*ger, ik heb ook 5 gebruikt maar ben stuk minder bruin, nu weeg ik ook twee keer zoveel wellicht dat dat scheelt.

Ik vertel mensen gewoon hoe het zit, want iedereen weet dat ik niet zon ivm me tattoos.
het is ook duur om 2x per week te gaan, een gemiddeld zonnebank kost je 10 euro voor 20 minuten

Zal eens vragen of mijn vrouw het erg vind als ik foto post, je ligt echt in een deuk als ze in een donker plekje staat zie je alleen oogwit en tandjes, ze vond het zelf ook iets te hahaha

Waar zijn de progressie pics?

De 39-jarige blanke man waarover dit stukje gaat kocht op het web het flesje Melanotan-2 dat je hierboven aan de pagina ziet. De webmasters hadden aangegeven dat gebruikers 1 mg per dag moeten injecteren, maar de man had het zesvoudige van die dosis ingespoten. Hij wilde zo snel mogelijk een bruinere huid.

Ja, wat verwacht je dan..

Snap niet dat sommige mensen hier zo snel en heel bruin worden, worden jullie ook bruin als je gewoon gaat zonnen?

Ik heb nu 10mg gezet en ben wel bruiner dan anders.

Ik word van mezelf heel moeilijk bruin, zelfs na een 15 daagse zonvakantie in Kreta was ik amper bruiner geworden.

Denk dat ik binnenkort maar eens wat meer m2 ga zetten :D

lol ik zit nu lust, liefde of laten lopen te kijken op rtl 5. zo'n vrouwtje daar wat ook melanotan spuit. doen ze net of het een of andere doping is ofzo :roflol: wtf

het lijkt mij niet echt gezond, het is een middel dat gebruikt word op melanoom, (huidkanker) te bestrijden.

Terug
Naar boven