nielzqqq
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een spul zeg, na 3mg en een zonnebank al zwart. Hoelang en hoe kun je dichte vials (die nog niet gemixt zijn) bewaren?
wat een spul zeg, na 3mg en een zonnebank al zwart. Hoelang en hoe kun je dichte vials (die nog niet gemixt zijn) bewaren?
Na 3mg al? Ik lees overal dat je na een laadfase van 10mg een klein beetje begint te merken.
Welk huidtype heb je?

Ik deel een vial met vrouwlief, hebben zo'n set van 50mg gekocht. De eerste vial is nog niet op en ik zet niet eens iedere dag, maar ik ben al zo bruin dat iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest![]()
het is ook duur om 2x per week te gaan, een gemiddeld zonnebank kost je 10 euro voor 20 minutenMijn vrouw is na 5mg ook al een n*ger, ik heb ook 5 gebruikt maar ben stuk minder bruin, nu weeg ik ook twee keer zoveel wellicht dat dat scheelt.
Ik vertel mensen gewoon hoe het zit, want iedereen weet dat ik niet zon ivm me tattoos.
De 39-jarige blanke man waarover dit stukje gaat kocht op het web het flesje Melanotan-2 dat je hierboven aan de pagina ziet. De webmasters hadden aangegeven dat gebruikers 1 mg per dag moeten injecteren, maar de man had het zesvoudige van die dosis ingespoten. Hij wilde zo snel mogelijk een bruinere huid.

Alls wat je moet spuiten word als drugs gezien, ookal spuit je vitamine b12lol ik zit nu lust, liefde of laten lopen te kijken op rtl 5. zo'n vrouwtje daar wat ook melanotan spuit. doen ze net of het een of andere doping is ofzowtf
het lijkt mij niet echt gezond, het is een middel dat gebruikt word op melanoom, (huidkanker) te bestrijden.
heb anders nog niet gelezen over ernstige bijwerkingen dus denk dat het wel mee zal vallen.het lijkt mij niet echt gezond, het is een middel dat gebruikt word op melanoom, (huidkanker) te bestrijden.