XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Dus de m2 oplossen met 1ML en optrekken tot 0,3? Dan zou ik 3,33GR per keer zetten , klopt toch niet yo?

De eerste week optrekken tot 0,3 gemengt met 1ML bac. en dan de rest van de vial op 0,5?

0,3 wat? ML of MG? (Ik ga uit van MG, want anders zet je idd veel te veel haha)

Ik heb Insuline spuiten van 1ML dus dan zou ik tot 3 streepjes op spuit trekken

En het is toch ook anders als je het mixt met 1ml water of 2?

Ik heb de handleiding weer gevonden van de aller eerste keer dat ik het had besteld en daar zeggen ze dat je met 2 ml "moet'" mengen.

Dus als er iemand tot 3 streepjes optrekt op een 1ml spuit, moet ik dan tot 6 spuitjes optrekken aangezien de melanotan over meer ml verspreid is?

Shiiiiiiit, snap er geen hol van.

En het is toch ook anders als je het mixt met 1ml water of 2?

Ik heb de handleiding weer gevonden van de aller eerste keer dat ik het had besteld en daar zeggen ze dat je met 2 ml "moet'" mengen.

Dus als er iemand tot 3 streepjes optrekt op een 1ml spuit, moet ik dan tot 6 spuitjes optrekken aangezien de melanotan over meer ml verspreid is?

Shiiiiiiit, snap er geen hol van.

Kijk als je je insuline spuit vult tot 100 units met bac water en dat mengt met de m2 dan is 10 units 1 mg dus je moet 5 units nemen en dat is 0.5 mg

Ik heb nu een bestelling geplaatst bij sunatura.com, Echter kon ik nergens een betaalmethode vinden.
Er stond dat ik ze een mailtje moest sturen met het ordernummer, wat ik nu gedaan heb.

Klopt het dat ze mij dus nu gaan contacteren met vervolginformatie, zoals bijvoorbeeld een ideal link of paypal link?
Of heb ik iets over het hoofd gezien tijdens de bestelling :P

(Karma voor goede hulp!)

Ik heb nu een bestelling geplaatst bij sunatura.com, Echter kon ik nergens een betaalmethode vinden.
Er stond dat ik ze een mailtje moest sturen met het ordernummer, wat ik nu gedaan heb.

Klopt het dat ze mij dus nu gaan contacteren met vervolginformatie, zoals bijvoorbeeld een ideal link of paypal link?
Of heb ik iets over het hoofd gezien tijdens de bestelling :P

(Karma voor goede hulp!)
Ze gaan je een bericht sturen idd. Heb gevraagd of ik eerst 10 mg kon kopen om te kijken hoe het werkt etc maar nog steeds geen bericht terug.

Je moet het geld cash naar een postbus sturen, aangetekend.

Maar ze zijn verder wel legit

Ik denk er aan dit voor de eerste keer te kopen. Ik ging op melanotan.nl en klikte op waar kopen en werd doorverwezen naar sunatura.com/store maar mijn browser zei me dat "het verboden is in mijn land deze site te bezoeken;"

Dus wat nu? Ben tevens zeer gedegouteerd van dergelijke censuur!

Ik denk er aan dit voor de eerste keer te kopen. Ik ging op melanotan.nl en klikte op waar kopen en werd doorverwezen naar sunatura.com/store maar mijn browser zei me dat "het verboden is in mijn land deze site te bezoeken;"

Dus wat nu? Ben tevens zeer gedegouteerd van dergelijke censuur!
volgens mij kunnen belgen niks van deze site bestellen.
maar dat weet ik niet zeker xD

Apenland :D

Het klopt dat ik België spuugzat aan het worden ben. Maar om vele redenen, niet enkel dit natuurlijk.
Ik vond een verkoper maar weet niet of ik die kan vertrouwen:
[Link niet meer beschikbaar]

Het klopt dat ik België spuugzat aan het worden ben. Maar om vele redenen, niet enkel dit natuurlijk.
Ik vond een verkoper maar weet niet of ik die kan vertrouwen:
[Link niet meer beschikbaar]

Dat is gewoon een AAS dealer :p
Denk ik in BE wel je best bet als je MT2 wilt kopen.

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 08:24 ----------

Kijk als je je insuline spuit vult tot 100 units met bac water en dat mengt met de m2 dan is 10 units 1 mg dus je moet 5 units nemen en dat is 0.5 mg

Ja maar let hier wel goed op. Geen idee hoe dat zit met alle merken insuline spuitjes. Die ik heb van BD, 1ML, die heeft 100iu, maar 1 streepje is 2iu. Dus de streepjes zijn niet per iu, maar per 2. Dus je zet als je niet goed oplet en streepjes gaat tellen zet je zo het dubbele van wat je wilde zetten.

Terug
Naar boven