AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

het lijkt mij niet echt gezond, het is een middel dat gebruikt word op melanoom, (huidkanker) te bestrijden.

Volgens mij worden wel meer schadelijke middelen gebruikt voor andere doeleinden dan ze eigenlijk voor bestemd waren...altijd dat gejammer dat iets ongezond is of schadelijk is maar ondertussen zichzelf dagelijks bloot stellen aan meer schadelijke zaken en dat verwerpen omdat het geaccepteerd is of dat je tegenwoordig niet meer zonder kan.

Volgens mij worden wel meer schadelijke middelen gebruikt voor andere doeleinden dan ze eigenlijk voor bestemd waren...altijd dat gejammer dat iets ongezond is of schadelijk is maar ondertussen zichzelf dagelijks bloot stellen aan meer schadelijke zaken en dat verwerpen omdat het geaccepteerd is of dat je tegenwoordig niet meer zonder kan.

Dit... Wat een geneuzel weer. :rolleyes:

Als je beetje opzoekt op internet is het nog helemaal geen goedgekeurd product.
Dermatologen zien het als een levensgevaarlijk product
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re...ningsmiddel_blijkt_levensgevaarlijk_vona.html
Er staat

Er zijn geen studies bekend wat de bijwerkingen zijn na lang gebruik.
Melanotan bijwerkingen zijn misselijkheid en libidoverhoging.

--------------------------
Gebruik melanotan is levensgevaarlijk zeggen dermatelogen :rolleyes: ow oke waarom is het levensbedreigend dan?

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re...ningsmiddel_blijkt_levensgevaarlijk_vona.html

Mensen hier weten dondersgoed dat het een research chemical is. Dus ik snap dat je mensen wilt waarschuwen oid. Maar roepen dat het slecht voor je is terwijl er geen klinische onderzoeken naar gedaan zijn, laat staan op de lange termijn, is net zo onzinnig als wanneer wij (gebruikers van MT) zouden roepen dat het goed voor je is.

Het doet wat het hoort te doen; je wordt er bruin van en je pik gaat om de haverklap salueren.. De risico's zijn voor de gebruikers zelf.

ik ben nu precies 8 dagen bezig nog niet eens gezonnebanked en ik ben egt niet normaal bruin

Jij hebt dus duidelijk een beetje gezocht en nu kom je ons iets nieuws brengen oid???

Welk deel van research chemical ken je niet? Op elk product wat je koopt staat dit. Not for human use, for research purposes only. Mijn onderzoeksrat is erg bruin maar je dacht toch niet dat ik het ging injecteren in mezelf :p

Nee srs natuurlijk injecteer ik mezelf. Ik weet van melanotan ongeveer wat de status van veiligheid is en ik ken het effect op moedervlekken. Het zou kunnen dat dit uiteindelijk wel gevaarlijk blijkt. Maar als dat zo is dan wist ik van te voren de status van het onderzoeksmiddel en de mogelijke bijwerkingen en maakte ik een keuze als volwassenen. Mag dat nog in NL?

Het is de veronderstelling van die wetenschapper en van jou dat wij te kortzichtig zouden zijn om even te googlen alsof ik iets injecteer zonder me te verdiepen (niet ff 5 minuten maar uren lang) voordat ik een besluit neem of ik iets wil proberen of niet. Dan komt die wetenschapper met de open deur aan van niet goedgekeurd. Ja dat weten we f*cking ook wel anders kocht ik het bij de ETOS!!

ik ben nu precies 8 dagen bezig nog niet eens gezonnebanked en ik ben egt niet normaal bruin

Ik ben alweer gestopt haha. Begin over paar dagen wel weer. Ik moet echt dat donker bruine hebben dat je van de zon krijgt, staat stukken beter. Met melanotan heb ik telkens een beetje een licht bruine "oppervlakkige" tan. Lijkt net spraytan of zo.

FF paar dagen zon, en dan gewoon via mela bijhouden.

Ik dacht eraan om 20mg melanotan 2 te kopen maar... Moet je het in de koelkast bewaren of in de friezer.

En maakt het wat uit als je een met-water-gemengde-vial 2 weken op kamer temperatuur bewaart?

Ben benieuwd naar het effect op mijn kleur. Afgelopen zomer was dit mijn tint, ben benieuwd hoeveel donkerder ik word MET m2. Misschien wel n*ger;)
77yc.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben alweer gestopt haha. Begin over paar dagen wel weer. Ik moet echt dat donker bruine hebben dat je van de zon krijgt, staat stukken beter. Met melanotan heb ik telkens een beetje een licht bruine "oppervlakkige" tan. Lijkt net spraytan of zo.

FF paar dagen zon, en dan gewoon via mela bijhouden.
hvl vials heb je nog>?

Niks. Had er nog 1 over van vorig jaar. Hele tijd in de vriezer bewaard.

Kijk wel of ik meer bij koop of niet. Gaat bijzonder snel dit keer. Vorig jaar verbrandde ik veel in het begin, ging wel snel weg.. maar dit jaar 1x festival gehad met mooi weer.. beetje verbrand maar volgende dag was het rode al weg, gewoon bruin toen.

Ik pak trouwens nog maar wekelijks een beetje MT2 terwijl ik nog weken ED zou moeten nemen. Ik hoor elke dag te vaak dat ik te bruin ben.
@Buffel94
Een vial verstoppen in de koelkast is toch niet zo lastig. Ooit had ik vooral het eierbakje en dan de onderkant ervan als plek. Daar kijkt nooit iemand of anders maak je een bak met dubbele bodem en wat supps....weet je hoe klein een vial is.

Niks. Had er nog 1 over van vorig jaar. Hele tijd in de vriezer bewaard.

Kijk wel of ik meer bij koop of niet. Gaat bijzonder snel dit keer. Vorig jaar verbrandde ik veel in het begin, ging wel snel weg.. maar dit jaar 1x festival gehad met mooi weer.. beetje verbrand maar volgende dag was het rode al weg, gewoon bruin toen.
Heb ook wat nodig

Niks van sunatura gehoord?

Ik pak trouwens nog maar wekelijks een beetje MT2 terwijl ik nog weken ED zou moeten nemen. Ik hoor elke dag te vaak dat ik te bruin ben.
@Buffel94
Een vial verstoppen in de koelkast is toch niet zo lastig. Ooit had ik vooral het eierbakje en dan de onderkant ervan als plek. Daar kijkt nooit iemand of anders maak je een bak met dubbele bodem en wat supps....weet je hoe klein een vial is.

oke haha bedankt voor de tip.
Ik was al op zoek naar een mini koelkast, maar die kosten gauw al een 100tje

Maarja ze zeggen tegenwoordig over alles dat het slecht voor je is, dus misschien hebben jullie toch wel gelijk en moeten we het niet zo serieus nemen

Terug
Naar boven