MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Oke, ik wil graag bestellen maar beschik niet over een creditcard, wel paypal. Waar kan ik dit het beste doen?

Zo, ik ben weer voorzien :D

Van de zomer op vakantie naar Zuid-Frankrijk (aan de middellandse zee) dus ben benieuwd of ik voor het eerst in m'n leven echt bruin ga worden :D:D

Zoooooo.. ff foto's van de huidige zaken. Deze 2 zijn vandaag gemaakt:

w6ukjd.jpg
2uyr47s.jpg

Deze is van 20 dagen geleden:

nmyy49.jpg

Totaal niet in de zon gelegen de laatste tijd, was ook geen zon dus kon ook niet. Verder geen zonnebank gehad of wat dan ook. Injecteer eens in de week nu. Verschil tussen die van 20 dagen geleden en nu is dus iets van 1,5mg mela en 1 dag zon (vandaag 2 uurtjes in de zon gelegen)

Vind de tan op de foto's eigenlijk wel meevallen, zie er in de spiegel stuk bruiner uit voor mijn gevoel.

Zoooooo.. ff foto's van de huidige zaken. Deze 2 zijn vandaag gemaakt:

Deze is van 20 dagen geleden:

Totaal niet in de zon gelegen de laatste tijd, was ook geen zon dus kon ook niet. Verder geen zonnebank gehad of wat dan ook. Injecteer eens in de week nu. Verschil tussen die van 20 dagen geleden en nu is dus iets van 1,5mg mela en 1 dag zon (vandaag 2 uurtjes in de zon gelegen)

Vind de tan op de foto's eigenlijk wel meevallen, zie er in de spiegel stuk bruiner uit voor mijn gevoel.

Nice! Ben tijdje geleden ook weer begonnen en ben ook al super bruin, vooral benen, buik, armen zijn heel bruin, gezicht duurt langer, maar was vorige keer ook.

Binnen een weekje is het beter weer, dan paar keer in de zon en je ziet zwart.

hoe bevinden jullie mela?

Is er nog ergens een aanbieding?

Ok, even een vraag. Ik heb paar weken terug in totaal 10mg gezet, hier ben ik zeker een stuk bruiner door geworden maar niet genoeg.. :D

Nu heb ik weer een nieuwe lading gekocht maar...
- Kan ik beter weer gaan zitten wanneer ik kan zonnebanken/ buiten goed weer is om te zonnen?
- Of gelijk nu gaan zetten?

Ok, even een vraag. Ik heb paar weken terug in totaal 10mg gezet, hier ben ik zeker een stuk bruiner door geworden maar niet genoeg.. :D

Nu heb ik weer een nieuwe lading gekocht maar...
- Kan ik beter weer gaan zitten wanneer ik kan zonnebanken/ buiten goed weer is om te zonnen?
- Of gelijk nu gaan zetten?
gelijk zetten

Hoe hebben jullie gestart? Als ik het goed begrijp eerste 2 weken 1mg om de dag en dan 1mg per week.

Denk dat ik deze keer gewoon 0,8 per dag zet. Eerst deed ik 1mg per dag. Maar is niet echt nodig denk ik?
Dacht 0,1 per 10kg lichaamsgewicht goed was.

Is het niet beter dat ik er ook bij kan zonnebanken dan? Of buiten in de zon lopen, gezien ze de komende dagen niet echt lekker weer geven...

Licht eraan hoe snel je verbrand vind ik. Ik bouw het liever eerst even op en dan in de zon liggen om niet zo super erg te verbranden.

Dit jaar ook wel ietsje verbrand geweest, maar dat trekt 's nachts weer weg bij mij.

Gisteren voor de eerste keer gezet.. ik zette 0,07ml en ik kwam snachts wakker om over te geven, de ganse dag niks kunnen binnenhouden.. Ik deed vroeger 1 vial in 10 injects uit.. 0,1ml per keer(1gr)

Iemand enig idee hoelang je geopende en gesloten potjes bac water kan bewaren?

m'n vriendin heeft in 18 dagen tijd 10mg gezet, en ze is een stuk bruiner geworden.
het heeft echter een soort 'grijze' tint, maar dat zal wel wegtrekken naar mate ze in de zon komt denk ik?

En ze heeft soms wat geïrriteerde huid op haar benen, waar ze wel eens toegewijd wil gaan krabben, en die krassen zijn nu bruin/grijzig uitgeslagen i.p.v. rood, hopelijk trekt dat nog weg binnenkort :).

Goed spul dusver in ieder geval, ben alleen benieuwd of de tint nog natuurlijker gaat worden.

Terug
Naar boven