Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Die grijze tint is een teken dat je melanocyten melanine aan hebben gemaakt, echter oxideert dit pas na uv straling.
dus ff zonnen. (trekt weer weg)

Iemand toevallig nog mela II in de aanbieding? Anders bestel ik het bij 1 van de bekende sites :)

stuur mij dan ook een pm aub moet ook weer wat hebben.

Hoe vaak maken jullie gebruik van dezelfde spuit?

Ik wil er zelf binnenkort aan beginnen omdat ik een witte huid heb. Na veel zonnebanken wel een kleurtje, maar ook al zit ik in de zon dan verbrand ik. En als ik dan een keer bruin ben dan is het er na een paar dagen alweer af.

Begrijp ik nou dat je bij een flesje van 10mg, 1ml bacterieel water moet mengen?
Hoe lang doe je met een flesje?

In het begin gaat het wel rap natuurlijk omdat je moet opbouwen in een week, maar na die week een keer onder de zonnebank en dan gewoon 1ml per week en elke week een half uur onder de zonnebank?

Die spuitjes kosten niks, dus gewoon 1x gebruiken.

Ja, je kan 1ml mengen, mag ook 2ml zijn.

Hoe lang je opbouwt moet je ook zelf weten. Als jij een kleurtje hebt bereikt waar je tevreden mee bent dan kan je op onderhoud gaan.

Top... ik heb vandaag;

4 x 10 mg melanotan 2
4 x 2 ml injectie water
44 x alcohol doekjes
44 x insuline injectie naaldje

Besteld, dus dan kan ik voorlopig vooruit.
De meest zinnige informatie heb ik gevonden op:

http://www.liquidsun-europe.com/shop/pages.php?pageid=5
Zeker met betrekking tot de doseringen kreeg ik daar het duidelijkste verhaal.

Ik denk dat ik de volgende keer daar bestel. De prijzen zijn goed en je kan met creditcard betalen.

Ik ga beginnen met 0,05mg om de dag tot ik na 8 dagen in totaal 4 doseringen heb gehad en daarna 0,1mg om de dag. Totdat ik bruin genoeg bent en dan naar 1 a 2 keer per week.
Daarnaast 1x per week de zonnebank (staat bij mij thuis) van een half uurtje (beide kanten, want ik heb er eentje met onder- en boven)

Zit ik dan zo op het goede spoor?
Wat is het verschil tussen mengen met 1ml of 2ml? Met 2ml is de dosering dan toch lager? Wat betekend dit dan voor het gebruik en opbouwen?

Ik zal ook even voor- en na foto's maken. Het zou echt een uitkomst zijn, want ik ben altijd zo m'n lekkertje kleurtje binnen een paar dagen kwijt nadat ik eerst 2 weken in de zon heb gelegen en bijna verbrand ben geweest!

Laatst bewerkt:
Ik ga het binnenkort ook eens proberen. Ik ben benieuwd want wat zal dat toch vreemd voor me zijn; Ik ben al heel mijn leven bijna zo wit als mensen met rood haar. En als ik wat in de zon ga liggen, dan wordt ik extreem rood, jeukt het als een mother****er gedurende drie dagen en daarna wordt ik terug wit.

0,05mg lijkt me wel erg weinig. Zou gewoon iets van

0,2 - 0,2 - 0,3 - 0,3 - 0,5 doen. Dan rond de 0,7mg blijven.

2ml mengen is makkelijker om te doseren. Als je 100unit spuitjes hebt is het per 10unit 5 streepjes op de spuit. Als je dan 0,5mg wilt optrekken kan je 10units pakken.

Maar 1ml is gebruikelijker volgens mij.

1ml gewoon doen, hoef ik je ook maar de helft te injecteren :)

Ik ga het binnenkort ook eens proberen. Ik ben benieuwd want wat zal dat toch vreemd voor me zijn; Ik ben al heel mijn leven bijna zo wit als mensen met rood haar. En als ik wat in de zon ga liggen, dan wordt ik extreem rood, jeukt het als een mother****er gedurende drie dagen en daarna wordt ik terug wit.

Gaat zeker wennen voor je zijn! Ik ben normaal ook heel wit en gebruik MT2 voor zo'n 2 maanden nu en ben echt stukken bruiner.
Ik had wel een hoop nodig voor ik echt wat begon te merken (rond de 15mg pas). Ik merkte pas echt het grootste verschil toen ik er ook nog bij onder de zonnebank ging, dus als je regelmatig gaat zonnen en MT2 gebruikt zal ook jij heel bruin worden!

Ik snap het niet.. Als ik 5Units zet dan ben ik de dag erna misselijk.. Gisteren deed ik 10units, wat ik normaal vorige keren deed.. Ik trekte eerst op tot 10 in een insuline spuit van 1ML, gisteren tot 5 en terug hetzelfde

Ik snap het niet.. Als ik 5Units zet dan ben ik de dag erna misselijk.. Gisteren deed ik 10units, wat ik normaal vorige keren deed.. Ik trekte eerst op tot 10 in een insuline spuit van 1ML, gisteren tot 5 en terug hetzelfde

ik ben ook vaker misselijk geweest dit jaar.

vandaag mooie dag maar niet in de zon geweest. :(

Ik meng met 2Ml dus dan is 0,1Ml toch niks?

hoe veel injecties heb je al gedaan dan? Heb er nu zelf geen last meer van maar kan wel gewoon persoonsgebonden zijn.

Lees net trouwens dat de sides van M2 ook kunnen komen omdat het M2 niet puur is, maar gemixt met iets anders.

Ik heb nu 2 injects gedaan.. Eerste keer 0,5MG, tweede keer 0,25MG

Oohh, ja dan is het wel begrijpelijk. Even doorzetten en die misselijkheid gaat wel weg.

Ik heb nog geen idee wat voor spuit ik erbij geleverd krijg. De boel is zaterdag aangetekend op de bus gegaan, dus ik verwacht het maandag of dinsdag.

Degene die het levert schreef:

Begin met 0,5 daarna om de dag 0,1mg dat is 10% of te wel 1 tiende van de totaalinhoud van een spuit dus en echt maar klein beetje.

Dat begrijp ik niet helemaal... 0,5 is toch meer dan 0,1 ? JE moet toch opbouwen?

Dan lijkt me dit advies logischer;

0,2 - 0,2 - 0,3 - 0,3 - 0,5 doen. Dan rond de 0,7mg blijven.

Ik weet zo'n 72kg, dus dan is 0,7mg logisch. Maar het verward met omdat het ene in ml word besproken en het ander in mg.

Dus wat voor spuit is dit?
Hoe ver moet de naald je huid in?

Thanks!

Terug
Naar boven