- Waardering
- 288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naald steek je schuin in je huid, gaat er helemaal in(12mm), niet beginnen met 0,5 maar met 0,2 idd, o,5 zal wel typo zijn.
ook niet om de dag maar elke dag, en dan 1x per week onderhouden op 0,5/1

Kan beide, zou liever gewoon recht erin doenHmm... vreemd, ik las deze instructies:
- Find a fleshy area of your skin - 4cm to the side of your belly button is the most common. Wipe the area with one of the alcohol wipes included.
- Pinch 2cm either side of the area to be injected.
- Holding the syringe like a pen, and at 90 degrees to your skin, swiftly insert the syringe into your skin.
- Fully depress the plunger so all the Melanotan 2 has emptied from the syringe and slowly withdraw.
- Hold the alcohol wipe on the injected area for a minute.
Dus tja... 90 graden of schuin erin?
Okay, beginnen met 0,2 en dat iedere dag, zo'n 4 dagen dan over naar 0,5 totdat je bruin genoeg bent?
Elke week een half uur onder de zonnebank en dan 1x per week onderhouden op 0,5?
Aldoende leert men! De instructies zijn nogal tegenstrijdig, of ik snap het nog niet helemaal.![]()
je moet ook een huidplooi beetpakkenals ik er recht inprik ga ik me buikspier inals je iig maar onder je huid zit.
Kan je na 5 uur nog lekker bijkleuren van de zon? Vraag me dit al langer af, of dat de zonsterkte dan al te zwak is om nog bruin van te worden. Zonder gebruik van M2 overigens. Iemand die het antwoord weet?
Ik pak wel een huidplooi zoals de engelse tekst me adviseerde.
En dan beginnen met;
Dag 1: 0,2
Dag 2: 0,2
Dag 3: 0,3
Dag 4: 0,3
Dag 5: 0,5
Dag 6: 0,7
Dag 7 pak ik de zonnebank voor een half uurtje en dan blijf ik nog injecteren tot ik de gewenste kleur heb.
Daarna nog 1 a 2x per week 0,7 injecteren en elke week een half uurtje onder de zonnebank.
Hoe doen jullie dat? Ook op deze manier?
Thanks!
uv-straling is uv-straling lijkt mij, dus ja. Zoals je zelf al zegt is de sterkte wel minder dus zal het wat langer duren denk ik.Kan je na 5 uur nog lekker bijkleuren van de zon? Vraag me dit al langer af, of dat de zonsterkte dan al te zwak is om nog bruin van te worden. Zonder gebruik van M2 overigens. Iemand die het antwoord weet?
Ligt eraan hoeveel bac water je zelf aan de m2 toegevoegd hebt.
Heb je 1ml spuitjes dan? Met 100 units of 50 ?
Als je 100 unit spuitjes hebt is 1mg 10units. Per streepje op de naald is het 0.2mg.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik ben gisteren een beetje verbrand in m'n gezicht en armen. Kan ik dan beter wachten met beginnen zodra dit is weg getrokken?
Waar laten jullie je gebruikte naalden/spuiten?