Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Naald steek je schuin in je huid, gaat er helemaal in(12mm), niet beginnen met 0,5 maar met 0,2 idd, o,5 zal wel typo zijn.
ook niet om de dag maar elke dag, en dan 1x per week onderhouden op 0,5/1

Naald steek je schuin in je huid, gaat er helemaal in(12mm), niet beginnen met 0,5 maar met 0,2 idd, o,5 zal wel typo zijn.
ook niet om de dag maar elke dag, en dan 1x per week onderhouden op 0,5/1

Hmm... vreemd, ik las deze instructies:

- Find a fleshy area of your skin - 4cm to the side of your belly button is the most common. Wipe the area with one of the alcohol wipes included.
- Pinch 2cm either side of the area to be injected.
- Holding the syringe like a pen, and at 90 degrees to your skin, swiftly insert the syringe into your skin.
- Fully depress the plunger so all the Melanotan 2 has emptied from the syringe and slowly withdraw.
- Hold the alcohol wipe on the injected area for a minute.

Dus tja... 90 graden of schuin erin? ???

Okay, beginnen met 0,2 en dat iedere dag, zo'n 4 dagen dan over naar 0,5 totdat je bruin genoeg bent?
Elke week een half uur onder de zonnebank en dan 1x per week onderhouden op 0,5?

Aldoende leert men! De instructies zijn nogal tegenstrijdig, of ik snap het nog niet helemaal. ;)

Hmm... vreemd, ik las deze instructies:

- Find a fleshy area of your skin - 4cm to the side of your belly button is the most common. Wipe the area with one of the alcohol wipes included.
- Pinch 2cm either side of the area to be injected.
- Holding the syringe like a pen, and at 90 degrees to your skin, swiftly insert the syringe into your skin.
- Fully depress the plunger so all the Melanotan 2 has emptied from the syringe and slowly withdraw.
- Hold the alcohol wipe on the injected area for a minute.

Dus tja... 90 graden of schuin erin? ???

Okay, beginnen met 0,2 en dat iedere dag, zo'n 4 dagen dan over naar 0,5 totdat je bruin genoeg bent?
Elke week een half uur onder de zonnebank en dan 1x per week onderhouden op 0,5?

Aldoende leert men! De instructies zijn nogal tegenstrijdig, of ik snap het nog niet helemaal. ;)
Kan beide, zou liever gewoon recht erin doen

als ik er recht inprik ga ik me buikspier in ;) als je iig maar onder je huid zit.

Ik pak wel een huidplooi zoals de engelse tekst me adviseerde.
En dan beginnen met;

Dag 1: 0,2
Dag 2: 0,2
Dag 3: 0,3
Dag 4: 0,3
Dag 5: 0,5
Dag 6: 0,7

Dag 7 pak ik de zonnebank voor een half uurtje en dan blijf ik nog injecteren tot ik de gewenste kleur heb.
Daarna nog 1 a 2x per week 0,7 injecteren en elke week een half uurtje onder de zonnebank.

Hoe doen jullie dat? Ook op deze manier?

Thanks!

De hoek waaronder je de naald erin steekt ligt ook aan je vetpercentage.
Als je een laag vetpercentage/strakke huid hebt. Kun je hem beter schuin steken.

Anders gewoon recht erin.

las iets hallucinant op het internet (Australische site dacht ik) (ik vertaal): Volgens experts is de kans dat je aids of hepatitis c krijgt even groot als bij crack en heroineverslaafden".

Ik dacht bij mezelf: n**ga please".

Ongelooflijk hoe ze bij gebrek aan valide argumenten om het even wat neerpennen.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 16:49 ----------

>

Bezoek eens de link die hierna volgt. De conclusie is gewoon grappig:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23121206

Laatst bewerkt:
Kan je na 5 uur nog lekker bijkleuren van de zon? Vraag me dit al langer af, of dat de zonsterkte dan al te zwak is om nog bruin van te worden. Zonder gebruik van M2 overigens. Iemand die het antwoord weet?

Kan je na 5 uur nog lekker bijkleuren van de zon? Vraag me dit al langer af, of dat de zonsterkte dan al te zwak is om nog bruin van te worden. Zonder gebruik van M2 overigens. Iemand die het antwoord weet?

Zonder melanotan weet ik niet.

Volgens mij reageert melanotan gewoon op de uv straling ofzo en maakt het niet uit hoe laat het is.

Vorige week hadden we hier een dag redelijk weer en na het werk rond 18 uur nog even buiten gezeten en de dag erna zag ik een stuk bruiner, ik gebruik dan wel melanotan en zoals ik al zei weet ik niet of het zonder hetzelfde is maar ik denk dat de zon na 5 uur dan al te zwak is aangezien je de zon nodig hebt om bepaalde stoffen aan te maken waardoor je bruin wordt en dat je met melanotan dat niet moet doen omdat melanotan hiervoor zorgt. If that makes sense.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 17:53 ----------

Ik pak wel een huidplooi zoals de engelse tekst me adviseerde.
En dan beginnen met;

Dag 1: 0,2
Dag 2: 0,2
Dag 3: 0,3
Dag 4: 0,3
Dag 5: 0,5
Dag 6: 0,7

Dag 7 pak ik de zonnebank voor een half uurtje en dan blijf ik nog injecteren tot ik de gewenste kleur heb.
Daarna nog 1 a 2x per week 0,7 injecteren en elke week een half uurtje onder de zonnebank.

Hoe doen jullie dat? Ook op deze manier?

Thanks!

Ik doe het 2 weken tot 1 mg en dan de eerste week 3 keer per week onder de zonnebank omdat ik beter reageer op een paar keer kort na elkaar onder de zonnebank te gaan en daarna is het gewoon om de 2 weken 1 keer onder de zonnebank en nu af en toe buiten komen als het goed weer is.

uv-straling is uv-straling lijkt mij, dus ja. Zoals je zelf al zegt is de sterkte wel minder dus zal het wat langer duren denk ik.

Hoe weet je nou hoeveel bv. 1mg in je spuit is? Want er zijn verschillende spuiten welke je kan gebruiken. :eek:

Ligt eraan hoeveel bac water je zelf aan de m2 toegevoegd hebt.

Heb je 1ml spuitjes dan? Met 100 units of 50 ?

Als je 100 unit spuitjes hebt is 1mg 10units. Per streepje op de naald is het 0.2mg.

Heb je 1ml spuitjes dan? Met 100 units of 50 ?

Als je 100 unit spuitjes hebt is 1mg 10units. Per streepje op de naald is het 0.2mg.

Ik krijg de boel morgen binnen. De leverancier schreef:

"De spuit bestaat uit 10 delen. Begin met de helft van 10% van een spuitjes dat is echt heel weinig. Daarna gewoon 1 of 0,1 licht aan de spuit maar komt overeen met 10%."

Dus geen idee.... ik denk dat ik het gewoon even moet afwachten. Maar ben gewoon bang dat ik het verkeerde of teveel in spuit.

Morgen gewoon zeggen welke spuitjes je hebt en dan kunnen ze hier wel aangeven hoeveel je moet optrekken in de spuit. Denk dat je 100cc spuitjes krijgt, dan gewoon aanhouden wat ik hier boven zei.

Ik houd jullie op de hoogte!

Ik ben gisteren een beetje verbrand in m'n gezicht en armen. Kan ik dan beter wachten met beginnen zodra dit is weg getrokken?

Waar laten jullie je gebruikte naalden/spuiten?

Gewoon naald erin, ook al ben je verbrand.

Naalden doe ik gewoon dopje weer op en in vuilnisbak.

Ik houd jullie op de hoogte!

Ik ben gisteren een beetje verbrand in m'n gezicht en armen. Kan ik dan beter wachten met beginnen zodra dit is weg getrokken?

Waar laten jullie je gebruikte naalden/spuiten?

Juist nu beginnen dan! Heb je kans dat het mooi bruin wegtrekt ipv rood blijft (dat gebeurt bij mij althans).

Terug
Naar boven