MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Pfew, ik ben het forum aan het doorspitten (ben nu bij pagina 56) en zit nog even met de opbouw;

dag 1: 0,2
dag 2: 0,2
dag 3: 0,4
dag 4: 0,4
dag 5: 0,4

Maar daarna? Want ik kreeg al eerder als schema door;

0,2 - 0,2 - 0,3 - 0,3 - 0,5 doen.
Dan rond de 0,7mg blijven.

Ik weeg zelf zo'n 72kg. Dan zou je dus 0,7mg doen. Maar ik lees ook weer dan 0,5 genoeg is.
Is het dan 0,5 per week of per 2 weken?

Laatst bewerkt:
Gewoon zo laag mogelijk houden, waar je nog wel resultaat bij hebt uiteraard. Als jij bij 0,5 al bruin word, dan is dat reden genoeg om niet te verhogen.

Het hangt er bij mij vanaf waar ik het goedje bestel. De ene M2 lijkt beter te werken dan de ander. Soms ga ik max tot 0,5 en sommige kuurtjes zit ik tegen de 0,8. Zodra jij resultaat ziet gewoon de dosis behouden en je bijwerkingen zo minimaal mogelijk houden.

Ik deed overigens
2 dagen 0,2
3 dagen 0,3
4 dagen 0,4
5 dagen 0,5 en daarop blijven hangen met prima resultaat.

Gewoon zo laag mogelijk houden, waar je nog wel resultaat bij hebt uiteraard. Als jij bij 0,5 al bruin word, dan is dat reden genoeg om niet te verhogen.

Het hangt er bij mij vanaf waar ik het goedje bestel. De ene M2 lijkt beter te werken dan de ander. Soms ga ik max tot 0,5 en sommige kuurtjes zit ik tegen de 0,8. Zodra jij resultaat ziet gewoon de dosis behouden en je bijwerkingen zo minimaal mogelijk houden.

Ik deed overigens
2 dagen 0,2
3 dagen 0,3
4 dagen 0,4
5 dagen 0,5 en daarop blijven hangen met prima resultaat.

Thanks...

Waar bestellen jullie tegenwoordig?
Via Labpe kan het niet meer?

Nope,

Via liquidsun wel, weet niet wat de ervaringen hiermee zijn? De prijzen zijn wel goed, vooral bij grotere aantallen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Ik ben gisteren een beetje verbrand in m'n gezicht en armen. Kan ik dan beter wachten met beginnen zodra dit is weg getrokken?

Waar laten jullie je gebruikte naalden/spuiten?

In België kan je naalden/spuiten gewoon terug brengen naar de apotheker, zij kunnen die nog gebruiken of in ieder geval doen ze er nog iets mee.

Lijkt me ook sterk dat ze die opnieuw gebruiken.

Naald is niet meer scherp en onhygienisch

vandaag toch nog verbrand op de borst.. weet niet hoe dat kan. Normaal zit ik 2u in de zon als het mooi is, vandaag maar uurtje.. toch best verbrand lol

Geen ervaringen mee, maar ik heb er wel serieus over nagedacht om daar een grote bestelling te doen ivm met de aantrekkelijke prijzen dan.

Zit wel een risico aan, ze geven zelf aan dat ze niet kunnen garanderen dat het buiten de UK aankomt. Er is altijd een kans dat het door de duane wordt onderschept...

Hmm dat risico is er altijd toch?

Gisteren terug begonnen met M2 aangezien ik vorige keer elke keer misselijk was.. Ik had eerst 1GR gezet maar werd ik misselijk van, in het verleden deed ik nochtans altijd 1GR per inject.. Dag erna deed ik 0,5GR en nog altijd misselijk.. Ik deed vannacht 0,2GR maar ik moest terug alles onder kotse.. Met de gewone melanotan had ik dit niet

Gisteren terug begonnen met M2 aangezien ik vorige keer elke keer misselijk was.. Ik had eerst 1GR gezet maar werd ik misselijk van, in het verleden deed ik nochtans altijd 1GR per inject.. Dag erna deed ik 0,5GR en nog altijd misselijk.. Ik deed vannacht 0,2GR maar ik moest terug alles onder kotse.. Met de gewone melanotan had ik dit niet

Gram? Ik hoop dat je MG bedoeld....
Doseer je wel goed? Ik kan me echt niet voorstellen dat je van 0,2 al misselijk wordt/moet kotsen.
Ik was heel de week vergeten om MT2 te zetten en zette gister 1mg, had 10 minuutjes een opgeblazen gevoel en dat was het....
Denk dus dat je iets niet goed doet bro, of je MT2 is van enorm slechte kwaliteit.

Ik ben zaterdag begonnen rustig aan het opbouwen maar gisteren zo'n 0.6/0.7 gezet gelukkig nergens last van ook geen misselijkheid, het enigste wat ik wel goed merk is dat mijn libido flink omhoog is gegaan.

Hopen dat straks de zon nog een beetje goed doorkomt, het is hier (regio haarlem) nu klein beetje bewolkt geworden.

Anders ga ik vanmiddag lekker buiten in het zonnetje liggen :D

Nog een vraagje, ik zet mijn m2 altijd voor het slapen gaan. Hoelang blijft dit 'actief' in je lichaam? Is het bijvoorbeeld beter dat je vlak voor het zonnen nog een kleine dosis zet?

Hopen dat straks de zon nog een beetje goed doorkomt, het is hier (regio haarlem) nu klein beetje bewolkt geworden.

Anders ga ik vanmiddag lekker buiten in het zonnetje liggen :D

Nog een vraagje, ik zet mijn m2 altijd voor het slapen gaan. Hoelang blijft dit 'actief' in je lichaam? Is het bijvoorbeeld beter dat je vlak voor het zonnen nog een kleine dosis zet?

Volgens mij is de halfwaardetijd van MT2 33u

Mooi, dat wordt straks even tannen dan :D

.

Een week geleden bij Liquidsun besteld en vandaag alles netjes ontvangen,ook via mail altijd antwoord terug gekregen op mijn vragen.........nette service en zal volgende keer weer bij hun bestellen.

Lig nu aan t strand.. Zal straks wel foto plaatsen vn progressie

Terug
Naar boven