- Waardering
- 288
gister 1.5 m2 gespoten werd vanmorgen wakker met een rage boner van 22 cm die maar niet omlaag wou gaan jezus wat had ik een pijn gek.
Is dat ding 15cm gegroeid vd mt2

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gister 1.5 m2 gespoten werd vanmorgen wakker met een rage boner van 22 cm die maar niet omlaag wou gaan jezus wat had ik een pijn gek.

thanks u saving my life hahah
na urennn te hebben uitgezocht hoeveel ik nu moest inspuiten is het toch gelukt..
gister begonnen met 0,2.. had gevoel beetje misselijk en licht in me hoofd maar kan heel goed dat het tussen me oren zat! of door de vooraf gaande spanning kwam..
verder nergens last van .. vandaag ga ik 0,3 ..

ik lees de laatste tijd de grootste horrorverhalen over melanotan, dat het organen kan doen falen, dat politiekers pleiten voor een europees verbod. Wat denken jullie hiervan? Door melanotan heb ik een job waarbij ik buiten kan werken als er een verbod komt, zal ik dat helaas moeten opgeven.
Weet iemand een site waar ik het kan kopen zonder 30 euro verzendkosten te betalen :/
Ik zei het al.... Ik had zelf de eerste keer ook bijna 2Mg in gespoten.
Bouw het rustig op. Het is echt niet nodig om een hoge dosis in te spuiten en zo snel mogelijk het potje leeg te maken. Ik gebruik 1x in de 3 dagen 0.5Mg en ben poepie bruin.
Zaterdag 4 uur in de zon kunnen liggen en daarna met de buurt barbequen. Helemaal niets geen last. En voorheen verbrande ik altijd. De vellen hingen soms aan m'n oren!
Zondag de hele dag buiten geweest, op een boot en daarna op een eiland. Ook weer geen last van zon!
---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 06:55 ----------
Onzin. Het product word in Australië al tientallen jaren gebruikt. En natuurlijk zullen er horrorverhalen zijn. De pharmaceutische bedrijven zijn natuurlijk niet blij met zo'n middel. Ze verkopen jou liever liters smeermiddelen die helemaal niet of weinig helpen.
Ik heb voorheen ook allerlei bruin smeer middeltjes gebruikt om bruiner te lijken, maar die hielpen voor geen meter, maar kosten wel kapitalen.
En een oud gezegde zegt: "De angst regeert". Zo ging dat vroeger ook. Als je je volk angst aanjaagd, kan je ze blijven onderdrukken. Als hun verhalen de wereld in helpen hoe gevaarlijk het is, nemen de mensen het risico niet en blijven hun hun eigen spullen verkopen.
Stel dat morgen alle machines niet meer op benzine, maar op water met een kleine toevoeging kunnen lopen. Dan stort de hele economie in. Dat zullen ze kosten wat het kost voorkomen.
Gas is ook schoner en beter, maar de wegen belasting erop is hoger. Terwijl gas hier zo uit de grond komt en stukken minder kost. Maar wel gekoppeld is aan de benzine prijs. Voor het milieu? Onzin.. Gewoon om de staatskas te spekken.
Bij teveel gebruik (lees: TEVEEL) is het niet goed. En dan doelen we met name op de hoogte van de dosis die je in 1x neemt. In dit geval was het iemand die 6x de maximaal toegestane dosis nam.
Hey rickelodeon, ik zie dat je een fanatieke mt2 aanhanger bent, is ook het enige waar je op reageert hier, maar ik vraag me wat af, waarom ben jij helemaal niet kritisch naar dit product?
tientallen jaren in australie? ik zie de eerste onderzoeken in 1988 en daar wordt het niet op mensen getest.
MT@ is in geen enkel land ter wereld goedgekeurd, sterker nog er duiken al meer onderzoeken op dat teveel en te vaak helemaal niet zo goed is als beweerd wordt.
Ik gebruik het zelf al jaren en blijf dat ook doen maar ga nou niet doen alsof we hier over snoepjes praten.
Ik zeio getest werd in 1988 maar maakt niet uit verder, zal zo de filmpjes even bekijken, is trouwens geen persoonlijke aanval hoor voor de duidelijkheid.

vanaaf begin ik met 0,2 denk ik .. en dan opbouwen na 0,5 of 0,6 ff kijken hoe mijn lichaam reageert.. als ik wat sproetjes of moedervlekken opmerk ga ik na dag 3 eens 10 min onder zonnebank en dan kijken hoe snel het gaat werken.. ik hou jullie op de hoogte n zal ff voor en na pic maken als zover is...
Een heel stuk erover staat op deze Youtube clip:
http://www.youtube.com/watch?v=AgOxGGL-s98
Melanotan is nog steeds in ontwikkeling en bevindt zich momenteel in Fase 3. Aandelen zijn uitgegeven door Clinuvel Australië (http://www.clinuvel.com/).
Dat het volgens jou niet op mensen getest word, klopt misschien in hetgene jij hebt gelezen/gezien.
In deze clip (ook al heel oud) word er wel degelijk op mensen getest;
http://www.youtube.com/watch?v=1JvytU6KMLY&feature=player_embedded
3 dagen bezig na 2 dagen 0,2 gister o,3 mt2 gezet en vandaag over na de 0,4
1e dag hoofdpijn en wat duizelig 2e en 3e dag hele lichte hoofdpijn.. nog geen moeder vlekjes of sproetjes..
dus afwachten als ik straks op de juiste dosis zit ( ben twijfelen tusse 0,5 en 0,6)
wel elke dag lekker in het zonnetje geweest..
sommige mensen denken dat ze blank zijn terwijl ze heel erg bruin zijn, net zo als bigorexia and anorexiaHet duurt paar dagen voor het werkt hoor.
Mag ik vragen waarom je het gebruikt? Aan je ava te zien ben je al vrij tot zeer bruin!
sommige mensen denken dat ze blank zijn terwijl ze heel erg bruin zijn, net zo als bigorexia and anorexia
ben zo blank als watEn? Al onder de zonnebank gelegen? Zie je al wat gebeuren?
Niet vergeten om de voor- en na foto's te maken en ons te laten zien.
We zijn zeer benieuwd!