buffel94
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb deze besteldWelke grootte van spuitjes kan ik nu best bestellen, lees hier van 1ml en van 0.5ml![]()
Welke grootte van spuitjes kan ik nu best bestellen, lees hier van 1ml en van 0.5ml![]()
Jahoor, ik heb nog 2 flesjes staan, kom je ze van het weekend even ophalen?
Altijd zorgen dat je een voorraadje heb staan in de vriezer, zo zie je maar...
Soms roepen ze moord en brand op het forum omdat hun voorraad op is. Het lijkt wel drugs, hahaha
gelukkig maar.. nu weer verder en morgen nog eens zonnen...kijken wat het doet maar toch bedankt 
hahaha ik heb toch bij die ene snel besteld en volgende dag in huisgelukkig maar.. nu weer verder en morgen nog eens zonnen...kijken wat het doet maar toch bedankt
hier iedereen al een lekker kleurtje ?
2 maand ofzo al geen mela gebruikt, heb al dikke tan maar vandaag toch verbrand.. niet klein beetje ook.![]()

weet uit ondervinding dat je beter regelmatig blijft gebruiken in niet al te hoge dosissen dan een tijd stoppen, weer hoog starten, nog eens stoppen,....
merk bv als ik 1 a 2 keer per week gebruik dat mijn haren terug rossig worden, bij 7 keer wordt en blijft alles mooi donker.
Nu wil ik geen 7 keer per week blijven gebruiken, maar ik ga een zien of 3 a 4 keer een kleine dosis iets met mijn haar doet. Het is altijd een beetje zoeken.
Heb vandaag alles binnengekregen (besteld bij bodypeptides.co.uk)
Heb deze spuiten
http://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-1ml-29g-127mm-100-stuks/
en een flesje van 30ml bacteriostatisch water
[Link niet meer beschikbaar]
Dus ik moet zo een hele spuit (1ml met 10mg melanotan2) vullen met het water en dit dan bij de melanotan 2 mengen?
en dan gewoon elke keer ik wil injecteren een spuit vullen met de gewenste hoeveelheid of kan ik best de spuitjes op voorhand klaarmaken en dan in de koelkast bewaren? En 1 streepje op een 1ml spuit is 0.2mg? Ik had verleden week zo een convertor gevonden maar die vind ik niet meer.
Ik weeg 96kg, dan ook best met deze opbouw beginnen?
De eerste 2 dagen: 0,2mg
De volgende 3 dagen: 0,3mg
Daarna 4 dagen: 0,4mg
De dagen daarna 0,5mg
Klopt, je vult 1 spuit met 1Ml en die leeg je in een vial. Gewoon laten oplossen en niet schudden. Als je meerdere potjes heb dan bewaar je die (ongemengd) in de vriezer.
1 streepje op de spuit is 0,2Mg.
De opbouw is goed. Blijf na de 0,5Mg spuiten totdat je een bruin kleurtje heb (niet vergeten de zon op te zoeken of onder de zonnebank te gaan) of totdat je aan zo'n 15 a 20Mg heb geinjecteerd.
en merken jullie dat je hongergevoel weggaat of ?is dat niet te weinig met zijn gewicht ?
ik weeg 57 en gebruik 0,6 per dag...
moet wel zeggen dat ik eerst dus dubbele dosis heb gebruikt en niet veel merkte.. nu bezig aan me 2e flesje begin nieuwe moedervlekken op te merken en ben gister in de zin gaan liggen en heb echt een super kleurtje.. ben nu ook overdag gaan spuiten.. kijken of me hongergevoel wegblijft hihi...
spuiten jullie savonds vanwege de bekende odolen merken jullie dat je hongergevoel weggaat of ?
en wat als ik mijn juiste kleur heb.. lees dat als ik 1x in de week spuit mijn kleur een beetje weg kan gaan ?
Zou 2x per week zetten, kleur word idd wel wat minder.
Enige reden dat ik in de avond zet is dat ik misselijk word en rode 'flush' over me hele hoofd krijg.
Geen last van stijve lul en wegblijvend hongergevoel.