Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Iemand hier wel eens zaken gedaan met EasyTan Europe?
sta op het punt wat te bestellen maar twijfel of het legit is

Welke grootte van spuitjes kan ik nu best bestellen, lees hier van 1ml en van 0.5ml???

Welke grootte van spuitjes kan ik nu best bestellen, lees hier van 1ml en van 0.5ml???

Die van 0,5ML. Die kan je veel makkelijker doseren. Want daar staat een schaalindeling op van 5-10-20.
Dus 0,5mg is dan makkelijk te doseren door op 5 op te trekken.
bij de spuitjes van 1Ml is elk streepje nl. 0,2Mg

Jahoor, ik heb nog 2 flesjes staan, kom je ze van het weekend even ophalen? :p
Altijd zorgen dat je een voorraadje heb staan in de vriezer, zo zie je maar...
Soms roepen ze moord en brand op het forum omdat hun voorraad op is. Het lijkt wel drugs, hahaha

hahaha ik heb toch bij die ene snel besteld en volgende dag in huis :D gelukkig maar.. nu weer verder en morgen nog eens zonnen...kijken wat het doet maar toch bedankt :cool:

hier iedereen al een lekker kleurtje ?

hahaha ik heb toch bij die ene snel besteld en volgende dag in huis :D gelukkig maar.. nu weer verder en morgen nog eens zonnen...kijken wat het doet maar toch bedankt :cool:

hier iedereen al een lekker kleurtje ?

Ja, best wel. Hoewel het ene moment meer dan het andere moment. Maar het valt me zelf al niet meer op, totdat ik m'n armen naast die van een ander leg. En jij? Al wat bruiner geworden?

2 maand ofzo al geen mela gebruikt, heb al dikke tan maar vandaag toch verbrand.. niet klein beetje ook. :(

2 maand ofzo al geen mela gebruikt, heb al dikke tan maar vandaag toch verbrand.. niet klein beetje ook. :(

Waarom doe je dat dan ook? Je weet toch dat je snel verbrand? :p

Balen, maar snel weer beginnen want er komen een paar mooie dagen aan. Ik ga morgen de hele dag in de zon liggen bakken :cool:

weet uit ondervinding dat je beter regelmatig blijft gebruiken in niet al te hoge dosissen dan een tijd stoppen, weer hoog starten, nog eens stoppen,....
merk bv als ik 1 a 2 keer per week gebruik dat mijn haren terug rossig worden, bij 7 keer wordt en blijft alles mooi donker.
Nu wil ik geen 7 keer per week blijven gebruiken, maar ik ga een zien of 3 a 4 keer een kleine dosis iets met mijn haar doet. Het is altijd een beetje zoeken.

weet uit ondervinding dat je beter regelmatig blijft gebruiken in niet al te hoge dosissen dan een tijd stoppen, weer hoog starten, nog eens stoppen,....
merk bv als ik 1 a 2 keer per week gebruik dat mijn haren terug rossig worden, bij 7 keer wordt en blijft alles mooi donker.
Nu wil ik geen 7 keer per week blijven gebruiken, maar ik ga een zien of 3 a 4 keer een kleine dosis iets met mijn haar doet. Het is altijd een beetje zoeken.

Mee eens... Ik doe nu om de 3 dagen, maar merk wel dat de kleur komt en gaat. Met zon is ie zo weer terug en ben ik lekker bruin. Wat nou een goede dosis is om zo bruin te blijven is me nog een raadsel. Want 7x per week is mij ook iets te gortig.

Maar je hebt gelijk... Je kan het beter in een kleine dosis blijven gebruiken dan compleet stoppen en later weer moeten opbouwen.

ik weet niet of sommigen hier een echt lichte haarkleur zoals blond of rossig hebben, bij mij is het van nature iets daar tussenin.
Ik heb altijd opgebouwd tussen 10-20 mg dagelijks 1mg en daarvan werden mijn haren echt mooi natuurlijk bruin. Daarna ging ik over naar 1 maximum 2 keer per week. Dan groeit mijn haar in een soort rossig dat niet natuurlijk is, beetje alle kleuren door elkaar. Persoonlijk gaf het donkere haar me meer zelf vertrouwen en een "natuurlijker" gevoel en resultaat dan wanneer je het verft. Ik weet nu dat 1-2 keer per week te weinig is om dat te onderhouden en je het met 7 keer zeker behoudt, maar idd, wie weet is 3-4 keer ook al genoeg om dat te behouden. Het zou dus belachelijk zijn om voor 7 keer te gaan als de helft al voldoende is.

Heb vandaag alles binnengekregen (besteld bij bodypeptides.co.uk)

Heb deze spuiten
http://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-1ml-29g-127mm-100-stuks/

en een flesje van 30ml bacteriostatisch water
[Link niet meer beschikbaar]

Dus ik moet zo een hele spuit (1ml met 10mg melanotan2) vullen met het water en dit dan bij de melanotan 2 mengen?

en dan gewoon elke keer ik wil injecteren een spuit vullen met de gewenste hoeveelheid of kan ik best de spuitjes op voorhand klaarmaken en dan in de koelkast bewaren? En 1 streepje op een 1ml spuit is 0.2mg? Ik had verleden week zo een convertor gevonden maar die vind ik niet meer.

Ik weeg 96kg, dan ook best met deze opbouw beginnen?

De eerste 2 dagen: 0,2mg
De volgende 3 dagen: 0,3mg
Daarna 4 dagen: 0,4mg
De dagen daarna 0,5mg

Heb vandaag alles binnengekregen (besteld bij bodypeptides.co.uk)

Heb deze spuiten
http://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-1ml-29g-127mm-100-stuks/

en een flesje van 30ml bacteriostatisch water
[Link niet meer beschikbaar]

Dus ik moet zo een hele spuit (1ml met 10mg melanotan2) vullen met het water en dit dan bij de melanotan 2 mengen?

en dan gewoon elke keer ik wil injecteren een spuit vullen met de gewenste hoeveelheid of kan ik best de spuitjes op voorhand klaarmaken en dan in de koelkast bewaren? En 1 streepje op een 1ml spuit is 0.2mg? Ik had verleden week zo een convertor gevonden maar die vind ik niet meer.

Ik weeg 96kg, dan ook best met deze opbouw beginnen?

De eerste 2 dagen: 0,2mg
De volgende 3 dagen: 0,3mg
Daarna 4 dagen: 0,4mg
De dagen daarna 0,5mg

Klopt, je vult 1 spuit met 1Ml en die leeg je in een vial. Gewoon laten oplossen en niet schudden. Als je meerdere potjes heb dan bewaar je die (ongemengd) in de vriezer.

1 streepje op de spuit is 0,2Mg.

De opbouw is goed. Blijf na de 0,5Mg spuiten totdat je een bruin kleurtje heb (niet vergeten de zon op te zoeken of onder de zonnebank te gaan) of totdat je aan zo'n 15 a 20Mg heb geinjecteerd.

Spuiten best preloaden of elke dag gewoon uit de vial trekken?

Ligt eraan vind ik. Als je elke dag gaat spuiten met 0,5mg kan je best uit vial trekken. Als je op onderhoud zit zou ik preloaden en invriezen.

Zo, ik hen de drie vials opgebruikt. En heb ik totaal mss 40 uur effectief in de zon gezeten en ik ben nog nooit zo bruin geweest. Als ik voor het gebruik wit was (gelijk stellen aan 3), dan is het bruinste dat ik ooit was een 5 maar ben ik nu een 8. En het gaat nog steeds verder. Ik vertrek binnenkort een maand naar het zuiden, als ik iedere dag een paar uur in de zon zit dan wordt het mss een 12 of zo. Hhhahhah we zullen zien. In mijn tuin durf ik me niet meer te zetten. Op 1 week tijd drie keer gebeten door een daas (steekvlieg) en heb extreem maar dan ook extreem grote bollen gekregen. Alsof er een mandarijn onder mijn huid zit. Twee op de rug (waar ik er bijna niet aan kan) en één op de kuit.

Klopt, je vult 1 spuit met 1Ml en die leeg je in een vial. Gewoon laten oplossen en niet schudden. Als je meerdere potjes heb dan bewaar je die (ongemengd) in de vriezer.

1 streepje op de spuit is 0,2Mg.

De opbouw is goed. Blijf na de 0,5Mg spuiten totdat je een bruin kleurtje heb (niet vergeten de zon op te zoeken of onder de zonnebank te gaan) of totdat je aan zo'n 15 a 20Mg heb geinjecteerd.

is dat niet te weinig met zijn gewicht ?

ik weeg 57 en gebruik 0,6 per dag...
moet wel zeggen dat ik eerst dus dubbele dosis heb gebruikt en niet veel merkte.. nu bezig aan me 2e flesje begin nieuwe moedervlekken op te merken en ben gister in de zin gaan liggen en heb echt een super kleurtje.. ben nu ook overdag gaan spuiten.. kijken of me hongergevoel wegblijft hihi...

spuiten jullie savonds vanwege de bekende odol :P en merken jullie dat je hongergevoel weggaat of ?

en wat als ik mijn juiste kleur heb.. lees dat als ik 1x in de week spuit mijn kleur een beetje weg kan gaan ?

2w6s6it.jpg

kan wel zien dat die lijn onder mijn tan helemaal rood is ;p, iets te ver gegaan.

is dat niet te weinig met zijn gewicht ?

ik weeg 57 en gebruik 0,6 per dag...
moet wel zeggen dat ik eerst dus dubbele dosis heb gebruikt en niet veel merkte.. nu bezig aan me 2e flesje begin nieuwe moedervlekken op te merken en ben gister in de zin gaan liggen en heb echt een super kleurtje.. ben nu ook overdag gaan spuiten.. kijken of me hongergevoel wegblijft hihi...

spuiten jullie savonds vanwege de bekende odol :P en merken jullie dat je hongergevoel weggaat of ?

en wat als ik mijn juiste kleur heb.. lees dat als ik 1x in de week spuit mijn kleur een beetje weg kan gaan ?

Zou 2x per week zetten, kleur word idd wel wat minder.

Enige reden dat ik in de avond zet is dat ik misselijk word en rode 'flush' over me hele hoofd krijg.
Geen last van stijve lul en wegblijvend hongergevoel.

Zou 2x per week zetten, kleur word idd wel wat minder.

Enige reden dat ik in de avond zet is dat ik misselijk word en rode 'flush' over me hele hoofd krijg.
Geen last van stijve lul en wegblijvend hongergevoel.

die kleur blijft bij 1x per week onderhoud. Maar je ziet het zelf niet meer. je went eraan ;-)

Terug
Naar boven