MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

3 dagen bezig na 2 dagen 0,2 gister o,3 mt2 gezet en vandaag over na de 0,4
1e dag hoofdpijn en wat duizelig 2e en 3e dag hele lichte hoofdpijn.. nog geen moeder vlekjes of sproetjes..
dus afwachten als ik straks op de juiste dosis zit ( ben twijfelen tusse 0,5 en 0,6)

wel elke dag lekker in het zonnetje geweest..

Waar baseer je je keuze voor 0.5 of 0.6 op?

Ik begrijp niet helemaal waarom sommigen zelfs 1mg zetten. Ik kom zelf nooit hoger dan 0,6 en ik zie er uit als een n*ger (oorspronkelijk huidtype 2). :p

iemand die 100 kg weegt en huidtype 1 heeft, zal meer gebaat zijn bij iets rond de 1mg.

Waar baseer je je keuze voor 0.5 of 0.6 op?

Ik begrijp niet helemaal waarom sommigen zelfs 1mg zetten. Ik kom zelf nooit hoger dan 0,6 en ik zie er uit als een n*ger (oorspronkelijk huidtype 2). :p

op mijn gewicht weeg 57 kilo.. dus daarom mijn twijfel..
ik weet dat ik vanavond pas mijn 5e spuit zet, maar waar aan moet ik nu zien/voelen of het werkt en ik wel het goeie spul heb ?

Gigi als ik jouw was zou ik 200 mg nemen om de 3 dagen en om de 3 dagen 1x zonnebanken. Ik deed ook 0.5 elke dag en kreeg na een week echt dikke hoofdpijn en werd duizelig en het ging pas weg 3x na laatste inject dus ik zou oppassen met 0.6 elke dag te injecten.

Binnen 2 weken ben je echt heel erg bruin inject 0.2 mg om de 3 dagen en ga om de 3 dagen erbij zonnebanken

ik heb mijn profielfoto even veranderd , van toen ik nog blond was en dus niet zo veel make up nodig had,.( donkere haren en een witte huid vind ik niet echt gezond uit zien haha) zo zien jullie dat ik uberblank ben haha en het niet tussen mijn oren zit

Vind je zo wel mooier dan met al die lagen make up.

No whiteknight..

ik heb mijn profielfoto even veranderd , van toen ik nog blond was en dus niet zo veel make up nodig had,.( donkere haren en een witte huid vind ik niet echt gezond uit zien haha) zo zien jullie dat ik uberblank ben haha en het niet tussen mijn oren zit
Grotere versies van beide pic's? of heb je liever niet dat het op een forum staat? Want op de vorige lijk je echt heel bruin.

Maar als ik jouw was zou ik dus 0.2 om de 3 dagen injecten en daarna 1x zonnebanken.

op mijn gewicht weeg 57 kilo.. dus daarom mijn twijfel..
ik weet dat ik vanavond pas mijn 5e spuit zet, maar waar aan moet ik nu zien/voelen of het werkt en ik wel het goeie spul heb ?

Ik weeg zelf 72kg en ik ben nooit verder gegaan tot 0.6mg (Omdat dit op de gebruikte spuit wat makkelijker doseerde). Maar ik gebruik nu in de regel 0.5mg per 3 dagen. Maar als de zon blijft schijnen zoals nu, zal wellicht minder nodig zijn.

Ik heb zelf huidtype 2 (Blond haar, blauwe ogen) en verbrande altijd. Als ik een week zon had opgebouwd en een redelijke kleur had (verbrande altijd de eerste dagen) dan was dit na 3 dagen geen zon, er weer helemaal af.

Nu blijf ik een lekkere bruine kleur houden. Kijk even wat voor jou het beste werkt, maar een hogere dosering is niet per definitie beter. Ik denk dat de frequentie van het bijhouden (met lagere doseringen) veel meer is aan te raden. Ook vanwege mogelijke bijwerkingen.

Ik zelf heb nooit last gehad van hoofdpijn. Ik heb 's nachts wel een stijve, maar 's morgens na het plassen is dat ook weer over. Dus kan niet garanderen dat het van de Melanotan komt. Of je kan merken dat het werkt? Hmmm... ik word altijd slaperig vlak na injecteren. Wellicht merk je het aan de warme gloed op je wangen. Het verschilt van persoon tot persoon.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 12:30 ----------

Schitterend!
(Ik ben gek op blond, hihi)
;)

Ik ga melanotan ook bestellen. Bij Sunatura. Ik heb van mezelf een hele witte huid met sproeten op de armen. In mijn gezicht zijn de sproeten erg lichter geworden in de loop van de jaren. Als ik in de zon zit, verbrand ik en krijg ik er meer sproeten bij. Maar ik word nooit bruin. Vooral mijn benen blijven erg wit. Nu wil ik graag melanotan gaan gebruiken. Heb al veel gelezen, maar lees elke keer weer wat anders. Mijn vragen:
- is het geschikt voor huidtype 1 met sproeten?
- ik weeg 57 kilo, hoeveel moet ik zetten? Heeft iemand een opbouwschema?
- Is het zo dat als je langzaam opbouwt, de bijwerkingen minder zullen zijn?
- Hoe meng ik alles? Hoeveel mg en water samen?
- Waar kan ik de spuitjes en alcoholdoekjes kopen. (weet bij de apotheek, maar waar nog meer?). Welke spuitjes zijn fijn en tot welk streepje moet ik vullen?
- Hoeveel moet je ongeveer zetten totdat je een mooie kleur krijgt? Ik wil echt niet poepiebruin worden!!

Alvast bedankt voor het helpen.

Ik ga melanotan ook bestellen. Bij Sunatura. Ik heb van mezelf een hele witte huid met sproeten op de armen. In mijn gezicht zijn de sproeten erg lichter geworden in de loop van de jaren. Als ik in de zon zit, verbrand ik en krijg ik er meer sproeten bij. Maar ik word nooit bruin. Vooral mijn benen blijven erg wit. Nu wil ik graag melanotan gaan gebruiken. Heb al veel gelezen, maar lees elke keer weer wat anders. Mijn vragen:

Alvast bedankt voor het helpen.

Ja, maar blijf voorzichtig en bouw rustig op. (Ga niet direct uren in de zon zitten)

De eerste 2 dagen: 0,2mg
De volgende 3 dagen: 0,3mg
Daarna 4 dagen: 0,4mg
De dagen daarna 0,5mg

totdat je de gewenste kleur hebt. Daarna 2x per week (of elke 3 dagen) 0,5mg gebruiken en 1x per week onder de zonnebank (of in de zon). Tenzij het niet goed bruin blijft, dan ga je 2x per week onder de zonnebank of langer in de zon.

Ja, zie schema hierboven

Op 1 vial (10mg) meng je 1Ml steriel water. Dit doe je meestal met een 1Ml spuit helemaal vol te doen met het water en bij de Melanotan vial in het potje te spuiten. Niet mengen of schudden! Gewoon laten oplossen in het water.

- Waar kan ik de spuitjes en alcoholdoekjes kopen. (weet bij de apotheek, maar waar nog meer?). Welke spuitjes zijn fijn en tot welk streepje moet ik vullen?
Bij de apotheek is het makkelijkst en meestal het goedkoopste (100 stuks: € 22,-). De laatste keer haalde ik 0,5Ml spuitjes, die werken heel prettig omdat het doseren makkelijker gaat. Meestal krijg je 1Ml spuitjes en dan is elk streepje 0,2mg. Die verkopen ook de alcoholdoekjes (100 stuks: € 3,50). Anders kan je ze meestal bij je Melanotan bestelling mee bestellen.

Internet: http://www.daxtrio.nl/insulinespuit-microfine-05ml-u40-naald-030mm-30g-x-8mm.html
http://www.daxtrio.nl/sanadep-alcoholdoekjes-250.html

- Hoeveel moet je ongeveer zetten totdat je een mooie kleur krijgt? Ik wil echt niet poepiebruin worden!!
Meestal 15Mg in totaal. Dus zo'n anderhalve vial. Afhankelijk van je huidtype kan dit meer of minder zijn.

Laatst bewerkt:
heeft iemand toevallig nog 1 vial melanotan en bac. water over?
Die van mij zijn op en kan het wel gebruiken nu! pm me een offer please

Ja, maar blijf voorzichtig en bouw rustig op. (Ga niet direct uren in de zon zitten)

De eerste 2 dagen: 0,2mg
De volgende 3 dagen: 0,3mg
Daarna 4 dagen: 0,4mg
De dagen daarna 0,5mg

totdat je de gewenste kleur hebt. Daarna 2x per week (of elke 3 dagen) 0,5mg gebruiken en 1x per week onder de zonnebank (of in de zon). Tenzij het niet goed bruin blijft, dan ga je 2x per week onder de zonnebank of langer in de zon.

Ja, zie schema hierboven

Op 1 vial (10mg) meng je 1Ml steriel water. Dit doe je meestal met een 1Ml spuit helemaal vol te doen met het water en bij de Melanotan vial in het potje te spuiten. Niet mengen of schudden! Gewoon laten oplossen in het water.

Bij de apotheek is het makkelijkst en meestal het goedkoopste (100 stuks: € 22,-). De laatste keer haalde ik 0,5Ml spuitjes, die werken heel prettig omdat het doseren makkelijker gaat. Meestal krijg je 1Ml spuitjes en dan is elk streepje 0,2mg. Die verkopen ook de alcoholdoekjes (100 stuks: € 3,50). Anders kan je ze meestal bij je Melanotan bestelling mee bestellen.

Internet: http://www.daxtrio.nl/insulinespuit-microfine-05ml-u40-naald-030mm-30g-x-8mm.html
http://www.daxtrio.nl/sanadep-alcoholdoekjes-250.html

Meestal 15Mg in totaal. Dus zo'n anderhalve vial. Afhankelijk van je huidtype kan dit meer of minder zijn.

ohhh wat erg heb ik steeds dubbele dosis gehad :O
ik heb 2 streepjes gedaan ipv 1 en had geen spuitjes meer vandaag na belgie geweest na 2 dagen niks heb ik net 0,5 maar schijnbaar dus 1 gehad.. als klopt wat je zegt..

ohhh wat erg heb ik steeds dubbele dosis gehad :O
ik heb 2 streepjes gedaan ipv 1 en had geen spuitjes meer vandaag na belgie geweest na 2 dagen niks heb ik net 0,5 maar schijnbaar dus 1 gehad.. als klopt wat je zegt..

Hmmm... volgens mij had ik een paar posts geleden al gewaarschuwd voor over dosering. Maar goed... Het hangt er vanaf. Hoeveel Ml gaat er in totaal in je spuit?

Heb je een van deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je vial zal in ieder geval een stuk sneller op zijn op deze manier :rolleyes:
Hoe zijn de vorderingen? Begin je al bruin te worden?

Zolang je je niet beroerd voelt is het geen probleem toch ;)

Zolang je je niet beroerd voelt is het geen probleem toch ;)

Yep, maar ons benne zunig... En in principe is een grote dosis niet nodig, maar is de voorraad wel sneller op. Ik haal nu uit elke vial 20 doseringen. Waar ik zo'n 2 maanden mee voort kan.

Hmmm... volgens mij had ik een paar posts geleden al gewaarschuwd voor over dosering. Maar goed... Het hangt er vanaf. Hoeveel Ml gaat er in totaal in je spuit?

Heb je een van deze?

Je vial zal in ieder geval een stuk sneller op zijn op deze manier :rolleyes:
Hoe zijn de vorderingen? Begin je al bruin te worden?

yep dat is em ... gekke is ik heb nergens last van , beetje hoofdpijn.. maar ik doe samen met een vriendin en die heeft wel meerdere klachten.. ben laatst paar dagen in zon geweest daar wel beetje kleur van gekregen maar kan niet zeggen of het van de mela is..

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 10:11 ----------

Vind je zo wel mooier dan met al die lagen make up.

No whiteknight..

i know.. daarom wil ik ook zelf een kleurtje krijgen dat ik het niet meer hoef op te doen.. ga vandaag eens zonnen kijken wat et doet.. vandaag laatste dosis en dan is het op.. heel slim verkeerde dosis gebruiken:p

yep dat is em ... gekke is ik heb nergens last van , beetje hoofdpijn.. maar ik doe samen met een vriendin en die heeft wel meerdere klachten.. ben laatst paar dagen in zon geweest daar wel beetje kleur van gekregen maar kan niet zeggen of het van de mela is..

i know.. daarom wil ik ook zelf een kleurtje krijgen dat ik het niet meer hoef op te doen.. ga vandaag eens zonnen kijken wat et doet.. vandaag laatste dosis en dan is het op.. heel slim verkeerde dosis gebruiken:p

Balen... Tja, 1 streepje was 0,2mg. Ach joh, van de onderste spuit dacht ik de eerste keer dat ie op 0,2 moest. Totdat ik me gelukkig op tijd realiseerde dat 0,2 gelijk is aan 2Mg Melanotan! :eek:

Hoeveel vials had je besteld als het nu al op is?
Ik bestel ze meestal per 5 stuks. Daar kan je bijna een jaar mee door als je zou willen.

Van het weekend zou het weer zonnig worden, dus ik ga lekker in de zon liggen. Ik kan wel weer wat kleur gebruiken.

Balen... Tja, 1 streepje was 0,2mg. Ach joh, van de onderste spuit dacht ik de eerste keer dat ie op 0,2 moest. Totdat ik me gelukkig op tijd realiseerde dat 0,2 gelijk is aan 2Mg Melanotan! :eek:

Hoeveel vials had je besteld als het nu al op is?
Ik bestel ze meestal per 5 stuks. Daar kan je bijna een jaar mee door als je zou willen.

Van het weekend zou het weer zonnig worden, dus ik ga lekker in de zon liggen. Ik kan wel weer wat kleur gebruiken.

hahahahah gelukkig optijd nog beseft indd..
ik had maar ene besteld en dan gedeeld met een vriendin en dan dubbele dosis gebruiken hihi dus je kan snappen waarom dat zo snel op is.. XD

heb ik dalijk wel weer een paar dagen ertussen voordat ik nieuwe heb grrr of heb je nog iets voor me over en ben je in een goeie bui:p dan hoor ik et graag ;)

hahahahah gelukkig optijd nog beseft indd..
ik had maar ene besteld en dan gedeeld met een vriendin en dan dubbele dosis gebruiken hihi dus je kan snappen waarom dat zo snel op is.. XD

heb ik dalijk wel weer een paar dagen ertussen voordat ik nieuwe heb grrr of heb je nog iets voor me over en ben je in een goeie bui:p dan hoor ik et graag ;)

Jahoor, ik heb nog 2 flesjes staan, kom je ze van het weekend even ophalen? :p
Altijd zorgen dat je een voorraadje heb staan in de vriezer, zo zie je maar...
Soms roepen ze moord en brand op het forum omdat hun voorraad op is. Het lijkt wel drugs, hahaha

Terug
Naar boven