AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

is dat niet te weinig met zijn gewicht ?

ik weeg 57 en gebruik 0,6 per dag...
moet wel zeggen dat ik eerst dus dubbele dosis heb gebruikt en niet veel merkte.. nu bezig aan me 2e flesje begin nieuwe moedervlekken op te merken en ben gister in de zin gaan liggen en heb echt een super kleurtje.. ben nu ook overdag gaan spuiten.. kijken of me hongergevoel wegblijft hihi...

spuiten jullie savonds vanwege de bekende odol :P en merken jullie dat je hongergevoel weggaat of ?

en wat als ik mijn juiste kleur heb.. lees dat als ik 1x in de week spuit mijn kleur een beetje weg kan gaan ?

Je mag zoveel erin spuiten als je wilt. (Mits je wel een bovengrens aanhoudt). Er zijn geen echte aanwijzingen over dat je meer zou moeten gebruiken omdat je meer weegt of omdat je langer bent (meer gewicht/lengte = meer vel?)

Ik meen dat ze vroeger bij inentingen ook niet een hogere dosis gaven omdat je zwaarder was dan je leeftijdgenootjes.

Het blijft voor eenieder gewoon proberen. Ik weeg 72kg en gebruik 0.5 per 3 dagen.
Dus als jij 57kg weegt en 0.6 per dag gebruik, weet ik in ieder geval dat ik langer met mijn vials doe :p

Ik heb mijn ervaring als advies gegeven. Als een ander denkt dat ie een beter schema heb is dat prima. Ik heb ook niet de wijsheid in pacht en heb het ook eerst moeten vragen aan anderen hier op het forum. Ik heb dit advies opgebouwd aan de hand van dit forum, onderzoeken op wetenschappelijk niveau en websites in Australië, Engeland en Amerika.

Ik injecteer 's avonds. Meer vanwege de mogelijke bijwerkingen. Maar die heb ik eigenlijk niet. Een onderdrukt hongergevoel ken ik ook niet. Dus ik doe het 's avonds uit gewoonte en omdat ik het dan in alle rust kan doen.

Neem m'n tips ten harte... Door 1x per week te spuiten kan je kleur weg gaan. Volgens mij had ik al gezegd hoe je het moet doen.

Laatst bewerkt:
Beste mensen,
Ben tijd lang hier niet actief geweest. Heb enkele jaren MT2 besteld bij een nederlandse kennis.
Hij verteld mij dat het nu niet meer te krijgen is i.v.m. verscherpte controles, sites die geblokkeerd worden etc...
Vandaar dat hij voor het eerst in jaren niet kan leveren. Nu zijn er nogsteeds wel veel sites die het aanbieden.
Weet iemand of er ook nog geleverd kan worden door deze sites?

Thanks!

Kan wel ja. Weet alleen niet waar 't het goedkoopst is.

Sunatura heb je bijvoorbeeld.

Beste mensen,
Ben tijd lang hier niet actief geweest. Heb enkele jaren MT2 besteld bij een nederlandse kennis.
Hij verteld mij dat het nu niet meer te krijgen is i.v.m. verscherpte controles, sites die geblokkeerd worden etc...
Vandaar dat hij voor het eerst in jaren niet kan leveren. Nu zijn er nogsteeds wel veel sites die het aanbieden.
Weet iemand of er ook nog geleverd kan worden door deze sites?

Thanks!

Schuim even het forum af. En dan met name de laatste pagina's. Daar zijn wel een aantal adresjes of Email adressen vermeld.

Volgens mij is het niet moeilijk te verkrijgen.

Hebben jullie nog wat info mbt moedervlekken :(

Ik ga zo beginnen met M2 maar voor de zekerheid vraag ik het even, heb mijn 10 mg vial zitten mengen met 200 units (2ml ?) bac water dus 10 units is 0.5 mg toch jongens?
En mn m2 is niet helemaal opgelost zie ik nu, er is beetje op de bodem geplakt hoe moet ik dat fixen?

correct.

En hoe los ik dat klein beetje m2 op dat geplakt is aan de bodem? Dacht dat m2 altijd gelijk ging oplossen, deed het ook maar er is toch wat achtergebleven

Hmm geen idee. Vial tussen je vingers rollen helpt niet?

iemand ooit besteld bij liquid sun europe? Is nu de tweede keer dat ik de dag na het zetten van een spuitje het gevoel heb van een lichte kater. ben al geload. Het was wel een spuitje dat eerst ingevroren was, maar heb dat met andere suppliers in jaaaaren nooit meegemaakt.

Ik injecteer al bijna 3 weken, elke dag 1mg en ik word niet bruin! De eerste week was ik bruiner en daarna ben ik witter geworden. Het enigste wa mt2 doet is ervoor zorgen dat je absurd veel moedervlekken bijkrijgt overal op mijn lichaam vooral op mijn gezicht bah! Nu wordt ik elke dag witter en witter alsof dat spul niet meer werkt ... Het enigste wat echt bruin is is mijn gezicht. Gisteren was ik 3 uur onder de zon en zwaar verbrand en nu ziet mijn lichaam superrood uit duh door verbranding. Dus voor gisteren voor ik verbrand werd, werd ik elke dag witter en witter ook al nam ik dagelijks 1mg. Waar zijn ze nu met hun beweringen dat mt2 beschermt tegen uvstralen en verbranding en dat je je niet hoeft in te smeren? Waar zijn ze nu met hun ik kan heel de dag onder de zon zitten, heel de dag werken in bloot bovenlijf zonder te verbranden. 1 woord, bullshit of zoals ze in vlaanderen zeggen: zever in pakjes.

Laatst bewerkt:
Ik injecteer al bijna 3 weken, elke dag 1mg en ik word niet bruin! De eerste week was ik bruiner en daarna ben ik witter geworden. Het enigste wa mt2 doet is ervoor zorgen dat je absurd veel moedervlekken bijkrijgt overal op mijn lichaam vooral op mijn gezicht bah! Het enigste wat echt bruin is is mijn gezicht. Gisteren was ik 3 uur onder de zon en zwaar verbrand en nu ziet mijn lichaam superrood uit duh door verbranding. Dus voor gisteren voor ik verbrand werd, werd ik elke dag witter en witter ook al nam ik dagelijks 1mg. Waar zijn ze nu met hun beweringen dat mt2 beschermt tegen uvstralen en verbranding en dat je je niet hoeft in te smeren? Nu wordt ik elke dag witter en witter alsof dat spul niet meer werkt ...

Wellicht heb je niet al te beste MT2..

als ik MT2 spuit dan verbrand ik echt nauwelijks en word ik zo bruin als het maar zijn kan. Gebruik ik het niet duurt het bruinen 2-3x zo lang en verbrand ik veel sneller.

Wellicht heb je niet al te beste MT2..

als ik MT2 spuit dan verbrand ik echt nauwelijks en word ik zo bruin als het maar zijn kan. Gebruik ik het niet duurt het bruinen 2-3x zo lang en verbrand ik veel sneller.

Hoe verklaar je dan dat andere personen, vrienden en familie wel bruin worden, amper moedervlekken hebben? Bovendien gebruiken ze een veel lagere dosis dan ik! Op 0,4 mg hebben ze meer resultaten na amper 3 dagen dan ik op 1 mg dagelijks na 3 weken wtf :s iets klopt niet he. Ik heb voor hen mt2 gekocht bij dezelfde persoon waar ik het voor mezelf heb gekocht. Ik heb laboresultaten en al, 99,8 procent zuiverheid. Kan het zijn dat mt2 bij sommige mensen niet werkt?

Laatst bewerkt:
Hoe verklaar je dan dat andere personen, vrienden en familie wel bruin worden, amper moedervlekken hebben? Ik heb voor hen mt2 gekocht bij dezelfde persoon waar ik het voor mezelf heb gekocht. Ik heb laboresultaten en al, 99,8 procent zuiverheid. Kan het zijn dat mt2 bij sommige mensen niet werkt?

Ja dat kan heel goed. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel(s) ;)

Gelukkig heb ik allemaal geen last van die dingen mt2 werkt redelijk goed en zet het savonds zodat ik overdag niet loop met 3 benen.
Vanavond weer 1mg zetten volgende week wil ik het opdelen in 2x 0,5 om te kijken of dat fijner werkt voor mij.

Tot nu toe zeer tevreden over het kleurtje zonder ik erg veel zon heb gezien (helaas nog geen vakantie)

Je mag zoveel erin spuiten als je wilt. (Mits je wel een bovengrens aanhoudt). Er zijn geen echte aanwijzingen over dat je meer zou moeten gebruiken omdat je meer weegt of omdat je langer bent (meer gewicht/lengte = meer vel?)

Ik meen dat ze vroeger bij inentingen ook niet een hogere dosis gaven omdat je zwaarder was dan je leeftijdgenootjes.

Het blijft voor eenieder gewoon proberen. Ik weeg 72kg en gebruik 0.5 per 3 dagen.
Dus als jij 57kg weegt en 0.6 per dag gebruik, weet ik in ieder geval dat ik langer met mijn vials doe :p

Ik heb mijn ervaring als advies gegeven. Als een ander denkt dat ie een beter schema heb is dat prima. Ik heb ook niet de wijsheid in pacht en heb het ook eerst moeten vragen aan anderen hier op het forum. Ik heb dit advies opgebouwd aan de hand van dit forum, onderzoeken op wetenschappelijk niveau en websites in Australië, Engeland en Amerika.

Ik injecteer 's avonds. Meer vanwege de mogelijke bijwerkingen. Maar die heb ik eigenlijk niet. Een onderdrukt hongergevoel ken ik ook niet. Dus ik doe het 's avonds uit gewoonte en omdat ik het dan in alle rust kan doen.

Neem m'n tips ten harte... Door 1x per week te spuiten kan je kleur weg gaan. Volgens mij had ik al gezegd hoe je het moet doen.

LOL wat zeg je nu? :D Wrm geef je aan mensen verkeerde info? Wil je mensen aanzetten dat ze een overdosis injecteren en belanden in het ziekenhuis of nog erger eraan sterven? Er zijn vorig jaar een aantal mensen gestorven van MT2 omdat ze een overdosis hebben genomen, omdat ze dezelfde mentaliteit hadden zoals jij.

Aub: [Link niet meer beschikbaar]

Als je 100kg weegt, is 1mg per dag voldoende. MAAR LET OP: Bouw dit wel op! Dus bijv.
Dag 1: 0,5mg
Dag 2: 0,75mg
Dag 3: 1mg
Dag 4: 1mg
etc..

Melanotan 2: gebruik en werking
Onderhuidse injecties van 0,01 tot 0,005 milligram per kilo lichaamsgewicht. Erecties komen 1 tot 5 uur na injecties, afhankelijk van dosis. Dosis van 0,025 milligram effectief om erecties te veroorzaken bij door psychische oorzaken impotente mannen. Ook toename van de zin in coïtus.

Ik injecteer al bijna 3 weken, elke dag 1mg en ik word niet bruin! De eerste week was ik bruiner en daarna ben ik witter geworden. Het enigste wa mt2 doet is ervoor zorgen dat je absurd veel moedervlekken bijkrijgt overal op mijn lichaam vooral op mijn gezicht bah! Nu wordt ik elke dag witter en witter alsof dat spul niet meer werkt ... Het enigste wat echt bruin is is mijn gezicht. Gisteren was ik 3 uur onder de zon en zwaar verbrand en nu ziet mijn lichaam superrood uit duh door verbranding. Dus voor gisteren voor ik verbrand werd, werd ik elke dag witter en witter ook al nam ik dagelijks 1mg. Waar zijn ze nu met hun beweringen dat mt2 beschermt tegen uvstralen en verbranding en dat je je niet hoeft in te smeren? Waar zijn ze nu met hun ik kan heel de dag onder de zon zitten, heel de dag werken in bloot bovenlijf zonder te verbranden. 1 woord, bullshit of zoals ze in vlaanderen zeggen: zever in pakjes.

Hoe verklaar je dan dat andere personen, vrienden en familie wel bruin worden, amper moedervlekken hebben? Bovendien gebruiken ze een veel lagere dosis dan ik! Op 0,4 mg hebben ze meer resultaten na amper 3 dagen dan ik op 1 mg dagelijks na 3 weken wtf :s iets klopt niet he. Ik heb voor hen mt2 gekocht bij dezelfde persoon waar ik het voor mezelf heb gekocht. Ik heb laboresultaten en al, 99,8 procent zuiverheid. Kan het zijn dat mt2 bij sommige mensen niet werkt?
spreekt elkaar een beetje tegen vind je niet, bij iedereen werkt het behalve bij jou, als dat hetzelfde spul is ben je kennelijk imuum

LOL wat zeg je nu? :D Wrm geef je aan mensen verkeerde info? Wil je mensen aanzetten dat ze een overdosis injecteren en belanden in het ziekenhuis of nog erger eraan sterven? Er zijn vorig jaar een aantal mensen gestorven van MT2 omdat ze een overdosis hebben genomen, omdat ze dezelfde mentaliteit hadden zoals jij.

Aub: [Link niet meer beschikbaar]

ik heb hem daar ook eens op aangesproken, maar vond dat hij het goed weerlegde, wel grappig want hij adviseert iedereen niet meer dan 0,6 te nemen en jij adviseerd om in 3 dagen naar 1mg op te bouwen, dus je vind hem een gevaar maar adviseert zelf dubbel zoveel als hem.

spreekt elkaar een beetje tegen vind je niet, bij iedereen werkt het behalve bij jou, als dat hetzelfde spul is ben je kennelijk imuum

Spreekt elkaar niet tegen, ik had het over
Waar zijn ze nu met hun beweringen dat mt2 beschermt tegen uvstralen en verbranding en dat je je niet hoeft in te smeren? Waar zijn ze nu met hun ik kan heel de dag onder de zon zitten, heel de dag werken in bloot bovenlijf zonder te verbranden. 1 woord, bullshit of zoals ze in vlaanderen zeggen: zever in pakjes.
MT2 beschermt je helemaal niet tegen UV stralen en je verbrand je huid nog altijd ook al neem je MT2 in, daar over had ik het, niet over dat je er niet bruin van kan worden. Dan ben ik blijkbaar immuum he want ik heb wel alle andere bijwerkingen van MT2 behalve het bruin worden.

ik heb hem daar ook eens op aangesproken, maar vond dat hij het goed weerlegde, wel grappig want hij adviseert iedereen niet meer dan 0,6 te nemen en jij adviseerd om in 3 dagen naar 1mg op te bouwen, dus je vind hem een gevaar maar adviseert zelf dubbel zoveel als hem.

Die link die ik heb meegegeven staat duidelijk op als je 100 kg weegt dat 1 mg voldoende is omdat dat de dosis is voor iemand die 100 kg weegt. 0,01 milligram per kilo lichaamsgewicht dus als iemand zoals ik 100 kg weegt dan is dat 0,01 x 100 = 1 mg.

Ik adviseer niemand dat ze 1 mg per dag moeten injecten ! Lees eens goed ;) ik zei dat IK 1mg per dag inneem en zonder dat ik het hoef te vermelden als je logisch nadenkt dan weet je dat ik 100 kg weeg en voor mijn gewicht moet IK 1mg injecteren.

En ik vind hem een gevaar omdat hij claimt dat het niks uitmaakt hoeveel je injecteert, met zoiets moet hij oppassen want het maakt namelijk wel iets uit ;) Die mensen van vorig jaar zijn gestorven omdat ze maar liefst effe 6 mg hebben ingespoten :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven