duckieduncie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was een gebruikte fles, die is na 1x al besmet maakt niet uit met 5 ml flesjes maar een liter is mij te link.
Ik koop het niet via een website.
Ik betaal € 130,- voor 5 Vials. Dus € 26,- per stuk. Ik heb het nog nergens goedkoper gezien. In ieder geval niet online.
) was/is het 14.5356 EUR per vial. Als dat niet goedkoop is dan weet ik het ook niet meer en trouwens een aantal pagina's terug heb ik er al iets over geschreven maar blijkbaar geen kat die het leest ....Bij bodypeptides ( ze verkopen het niet meer, toch niet officieel) was/is het 14.5356 EUR per vial. Als dat niet goedkoop is dan weet ik het ook niet meer en trouwens een aantal pagina's terug heb ik er al iets over geschreven maar blijkbaar geen kat die het leest ....
In een Belgisch tijdschrift "dag allemaal" wordt melanotan door een toxicoloog met de grond gelijk gemaakt.
Eerst een hele uiteenzetting over hoe schandalig het toch is dat ze nooit alle "dealers" zullen pakken en dat die dealers de illegale wegen kennen.
Daarna dat je nooit weet wat je koopt. Volgens hem zouden er vorig jaar twee Belgische meisjes van 19 in het ziekenhuis zijn beland door melanotan en in Engeland is er zelfs iemand gestorven. Stond niet bij hoe hoog ze hadden gedoseerd of het die gevallen met de insuline waren. Als je zo'n artikelen leest, krijg je wel even bang. De uiteindelijke conclusie was wel dat mensen niet zo "dom" moeten zijn om het te bestellen en dat de lange termijngevolgen onbekend zijn. Niets nieuws, maar het geeft je ergens het gevoel een "crimineel" en "dom" te zijn als je het gebruikt.
m.a.w. waarom richten ze de aandacht op melanotan en niet op sommige FDA approved medicijnen waar bij hoge dosering of verkeerd gebruik massa's meer doden vallen?
Mss Off topic: ook HGH werd besproken. Het is in de meeste gevallen DE reden dat ogenschijnlijk gezonde mensen doodvallen op sportwedstrijden.
Wat melanotan betreft: na 5 jaar zo goed als continue gebruik ervaar ik geen enkel echt gezondheidsnadeel.
Nu, er stond ook nergens bij welke nadelen het heeft, enkel dat de nadelen op lange termijn onbekend zijn en dat door het feit dat iedereen het kan aanbieden je nooit zeker weet WAT je koopt. Hierdoor spreekt de toxicoloog in het artikel zich een paar keer tegen. Je leest het en je wordt bang, heel erg bang en dan zie je als conclusie die insulineverhalen, ...
Meer dan een weegschaal, grondstoffen , bindmiddel, een mixer en wat potjes heb je niet nodig.

Hoe lang gebruiken jullie een open gemaakte vial met bac water eigenlijk (uit de koelkast)
maandje?
En mensen die invriezen: hoe lang bewaren jullie de spuiten in de vriezer
Ben benieuwd wat dat dan voor spullen zijn. De eerste week toen ik het gebruikte had ik een kleurtje op m'n gezicht die me wel enigszins chemisch leek
Voordat ik de vials binnen had, waren ze 4 dagen onderweg met de post (ze waren al gemengd). Daarna heb ik ze keurig in de koelkast bewaart. Van de 4 heb ik er nu nog eentje over en ik heb ze nu zo'n 2,5 maanden (vanaf 4 juni).
Ik merk er geen problemen mee.