AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Heb het zelf altijd gemengd met Naci 0,9. Zo van die plastieken ampulles die je bij de apotheek kan kopen.
Bij anabolen online is het ook goedkoper als je het in iets grotere hoeveelheden koopt.

Dat was een gebruikte fles, die is na 1x al besmet maakt niet uit met 5 ml flesjes maar een liter is mij te link.
Ik koop het niet via een website.

Dan heb je gewoon een goede deal met je leverancier!

Die liter fles kan je ook voor andere dingen gebruiken, maar dat reikt weer even buiten de topic van dit forum.

Ik betaal € 130,- voor 5 Vials. Dus € 26,- per stuk. Ik heb het nog nergens goedkoper gezien. In ieder geval niet online.

Bij bodypeptides ( ze verkopen het niet meer, toch niet officieel ;) ) was/is het 14.5356 EUR per vial. Als dat niet goedkoop is dan weet ik het ook niet meer en trouwens een aantal pagina's terug heb ik er al iets over geschreven maar blijkbaar geen kat die het leest ....

ik gebruik mt2 nu bijna een maand en ik heb gemerkt dat het goed tegen puisten werkt!(0,33mg pd)
Nu ik om de 3 dagen 0,33mg spuit zie ik toch al weer wat puistjes tevoorschijn komen...
Dus het werkt bij mij alleen tegen puistjes als je het dagelijks injecteert.

Bij bodypeptides ( ze verkopen het niet meer, toch niet officieel ;) ) was/is het 14.5356 EUR per vial. Als dat niet goedkoop is dan weet ik het ook niet meer en trouwens een aantal pagina's terug heb ik er al iets over geschreven maar blijkbaar geen kat die het leest ....

Misschien omdat BodyPeptides ermee gestopt is, kunnen we het daar niet meer voor die prijs krijgen. Ik heb het gelezen, maar er ook een reactie bij geplaatst die ik van Bodypeptides kreeg.

In een Belgisch tijdschrift "dag allemaal" wordt melanotan door een toxicoloog met de grond gelijk gemaakt.
Eerst een hele uiteenzetting over hoe schandalig het toch is dat ze nooit alle "dealers" zullen pakken en dat die dealers de illegale wegen kennen.
Daarna dat je nooit weet wat je koopt. Volgens hem zouden er vorig jaar twee Belgische meisjes van 19 in het ziekenhuis zijn beland door melanotan en in Engeland is er zelfs iemand gestorven. Stond niet bij hoe hoog ze hadden gedoseerd of het die gevallen met de insuline waren. Als je zo'n artikelen leest, krijg je wel even bang. De uiteindelijke conclusie was wel dat mensen niet zo "dom" moeten zijn om het te bestellen en dat de lange termijngevolgen onbekend zijn. Niets nieuws, maar het geeft je ergens het gevoel een "crimineel" en "dom" te zijn als je het gebruikt.

In een Belgisch tijdschrift "dag allemaal" wordt melanotan door een toxicoloog met de grond gelijk gemaakt.
Eerst een hele uiteenzetting over hoe schandalig het toch is dat ze nooit alle "dealers" zullen pakken en dat die dealers de illegale wegen kennen.
Daarna dat je nooit weet wat je koopt. Volgens hem zouden er vorig jaar twee Belgische meisjes van 19 in het ziekenhuis zijn beland door melanotan en in Engeland is er zelfs iemand gestorven. Stond niet bij hoe hoog ze hadden gedoseerd of het die gevallen met de insuline waren. Als je zo'n artikelen leest, krijg je wel even bang. De uiteindelijke conclusie was wel dat mensen niet zo "dom" moeten zijn om het te bestellen en dat de lange termijngevolgen onbekend zijn. Niets nieuws, maar het geeft je ergens het gevoel een "crimineel" en "dom" te zijn als je het gebruikt.

Toxicologie of giftigheidsleer bestudeert de werking van giftige stoffen op biologische systemen. Toxicologie is een deelgebied van de biologie. Waar het de invloed van vergiften op de mens betreft, is het een deelgebied van de geneeskunde. Er bestaan ook nauwe raakvlakken met de farmacologie.

Wij van W.C. eend adviseren.... W.C. eend. Ik vermoed als zij Melanotan zelf in een makkelijke verpakking en een manier van gebruiken konden maken en hier miljoenen mee zouden verdienen dat ze een heel ander verhaal hebben.

m.a.w. waarom richten ze de aandacht op melanotan en niet op sommige FDA approved medicijnen waar bij hoge dosering of verkeerd gebruik massa's meer doden vallen?

Mss Off topic: ook HGH werd besproken. Het is in de meeste gevallen DE reden dat ogenschijnlijk gezonde mensen doodvallen op sportwedstrijden.

Wat melanotan betreft: na 5 jaar zo goed als continue gebruik ervaar ik geen enkel echt gezondheidsnadeel.
Nu, er stond ook nergens bij welke nadelen het heeft, enkel dat de nadelen op lange termijn onbekend zijn en dat door het feit dat iedereen het kan aanbieden je nooit zeker weet WAT je koopt. Hierdoor spreekt de toxicoloog in het artikel zich een paar keer tegen. Je leest het en je wordt bang, heel erg bang en dan zie je als conclusie die insulineverhalen, ...

Bestaan er ook kleinere bacwater vials dan 30ml? Zie alleen maar 30ml of groter?

Hoe lang gebruiken jullie een open gemaakte vial met bac water eigenlijk (uit de koelkast)

maandje?

En mensen die invriezen: hoe lang bewaren jullie de spuiten in de vriezer

Ik weet niet zeker, volgens mij had ik het al maar ik heb een moedervlek bovenin mijn ooglid nu (dafuq?) denk dat ik het altijd al had maar je het amper kon zien en nu zie je het echt goed

m.a.w. waarom richten ze de aandacht op melanotan en niet op sommige FDA approved medicijnen waar bij hoge dosering of verkeerd gebruik massa's meer doden vallen?

Mss Off topic: ook HGH werd besproken. Het is in de meeste gevallen DE reden dat ogenschijnlijk gezonde mensen doodvallen op sportwedstrijden.

Wat melanotan betreft: na 5 jaar zo goed als continue gebruik ervaar ik geen enkel echt gezondheidsnadeel.
Nu, er stond ook nergens bij welke nadelen het heeft, enkel dat de nadelen op lange termijn onbekend zijn en dat door het feit dat iedereen het kan aanbieden je nooit zeker weet WAT je koopt. Hierdoor spreekt de toxicoloog in het artikel zich een paar keer tegen. Je leest het en je wordt bang, heel erg bang en dan zie je als conclusie die insulineverhalen, ...

Zou je dat artikel kunnen inscannen en posten ?

Heb geen scanner, sorry. Ga proberen het gedeelte over melanotan licht samenvattend over te typen:

Bruin worden zonder uren in de zon te liggen, moet kunnen. Wat is er nu toch gevaarlijk aan jezelf te injecteren met een illegale vloeistof? Hoe geraak je aan zo'n middel? Dat blijkt heus niet zo moeilijk te zijn. Op internationale, maar ook op tal van Nederlandstalige vaak professioneel ogende sites kan je het goedje bestellen. En wie zo'n webshop niet vertrouwt, kan nog altijd bij de dealer thuis langs gaan. Dat er vaak geen etiket op de vials staat, moet je je niets van aantrekken. Dat is een veiligheidsmaatregel voor mocht het pakketje aan de douane of ergens anders worden onderschept. Dealers beweren dat melanotan veilig is in gebruik zolang je de aanbevolen dosis niet overschrijdt.
Het is licht hallucinant dat je via een online zoekertje op kapaza aan melanotan kan geraken bij een normaal ogend vlaams gezin.
Bij de hormonencel hopen ze dat de meeste mensen toch slimmer zijn en nooit melanotan zouden bestellen, maar ze kunnen ze niet pakken, want ze mogen niets uitlokken. Zelf contact opnemen en een deal opzetten, mag niet. We zullen andere manieren moeten zoeken om hen te klissen.
Ook websites zijn moeilijk te traceren. Het is makkelijk om een website te vinden, maar wie er achter zit, is moeilijk na te gaan. Die websites worden om de paar maanden ergens anders gehost. Die mannen worden ook slimmer. De tijd van een simpel hotmailaccount ligt al langer achter ons. Het zijn professionals die weten wat ze moeten doen om niet gepakt te worden. Vorig jaar werd er in België een man opgepakt die maar liefst 800 klanten had. Ze kwamen hem op het spoor nadat twee meisjes in het ziekenhuis waren beland door melanotan. In Engeland is er zelfs een vrouw overleden na het gebruik van melanotan.
Melanotan wordt doorgaans gefabriceerd in oude garages of smerige berghokken. Meer dan een weegschaal, grondstoffen , bindmiddel, een mixer en wat potjes heb je niet nodig. Dus uiteindelijk weet je nooit waar het vandaag komt. We hebben zelfs al flesjes onderschept waarin insuline zat, hetgeen gewoon dodelijk is.
Je spuit het vaak in je buikvet, hetgeen sowieso al bloeddrukverhogend werkt en gevaarlijk is op zich. Wat de langetermijnseffecten zijn, weten we niet. Melanotan is een molecule die in een labo onderzocht werd als mogelijk medicijn, maar veel te vroeg is gelekt naar het illegale circuit nog voor het alle testen kon doen.

Als ik het herlees, voel ik me schuldig dat ik met melanotan iets aan mezelf kan veranderen waar ik als kind mee werd gepest en als jong volwassene heel onzeker over was. Het wordt aanzien als een drug voor freaks terwijl het bij types 1 als mezelf een wezenlijk verschil kan betekenen. Ik vind het jammer ik mezelf hierdoor haast op gelijk niveau met de coke junkies ga voelen.

bedankt!

alleen jammer dat deze toxicoloog niet ingaat op de mogelijke gevolgen van het gebruik van een zuiver product, dus niet op neven effecten van eventuele vervuiling / vulstoffen / foute fabricage van de melanotan.

dat hij toevallig toxicoloog is voegt aan dit artikel niets toe imo

ik denk dat de nevenwerkingen vh zuivere product zich enkel de eerste dagen voordoen en wat de langetermijnseffecten betreft. ik denk dat een hoop mensen het nu toch al tien jaar continu gebruiken zonder echte nadelige effecten. Als je ziet dat 1 vlaamse dealer al 800 klanten heeft, wordt het meer gebruikt dan ik had gedacht.
2 meisjes in het ziekenhuis waarvoor geen verdere details worden gegeven. Welke dosis gebruikten ze? wat gebruikten ze nog? ....allemaal vragen die niet worden beantwoord. Moet ik nu eens 5 liter whiskey uitdrinken zodat het morgen als "illegaal" kan worden bestempeld.
Die dode uit Engeland was toch ook niet van het zuivere product dacht ik.

Erg hoe men via het meest gelezen tijdschrift van België mensen de stuipen op het lijf jaagt door verkeerde berichtgeving.

Iemand nog een vialtje over? PM me aub. :)

Meer dan een weegschaal, grondstoffen , bindmiddel, een mixer en wat potjes heb je niet nodig.

Ben benieuwd wat dat dan voor spullen zijn. De eerste week toen ik het gebruikte had ik een kleurtje op m'n gezicht die me wel enigszins chemisch leek :)

Hoe lang gebruiken jullie een open gemaakte vial met bac water eigenlijk (uit de koelkast)

maandje?

En mensen die invriezen: hoe lang bewaren jullie de spuiten in de vriezer

Voordat ik de vials binnen had, waren ze 4 dagen onderweg met de post (ze waren al gemengd). Daarna heb ik ze keurig in de koelkast bewaart. Van de 4 heb ik er nu nog eentje over en ik heb ze nu zo'n 2,5 maanden (vanaf 4 juni).

Ik merk er geen problemen mee.

Ben benieuwd wat dat dan voor spullen zijn. De eerste week toen ik het gebruikte had ik een kleurtje op m'n gezicht die me wel enigszins chemisch leek :)

Voordat ik de vials binnen had, waren ze 4 dagen onderweg met de post (ze waren al gemengd). Daarna heb ik ze keurig in de koelkast bewaart. Van de 4 heb ik er nu nog eentje over en ik heb ze nu zo'n 2,5 maanden (vanaf 4 juni).

Ik merk er geen problemen mee.

toch is dat achterlijk, het is bekend dat peptides gemixt heel rap hun werking verliezen en zeker vloeibaar alles veel sneller beschadigt.
Mbt dat artikel, mt2 in ungerground labs, wat een joke zeg je koopt of amerikaanse of chinese, daar zit ook het prijsverschil en de amerikaanse wordt op 100000 plaatsen aangeboden en worden keurig in een lab genmaakt.

Terug
Naar boven