Rickelodeon
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 17%
toch is dat achterlijk, het is bekend dat peptides gemixt heel rap hun werking verliezen en zeker vloeibaar alles veel sneller beschadigt.
Mbt dat artikel, mt2 in ungerground labs, wat een joke zeg je koopt of amerikaanse of chinese, daar zit ook het prijsverschil en de amerikaanse wordt op 100000 plaatsen aangeboden en worden keurig in een lab gemaakt.
Wel vreemd, gebruik word afgeraden. De ene zegt dat je het goedje zelf kan maken (ik heb niet kunnen vinden hoe) en de ander zegt dat het in laberatoria gemaakt word.
Okay, stel even dat het in laboratoria gemaakt word. Dan heb je het toch over grote hoeveelheden en zo te lezen word het ook op grote schaal gebruikt.
Gebruik ervan word afgeraden, maar er is geen goede reden te vinden waarom. Het mag geëxporteerd worden, je mag het gebruiken en bezitten.
Er zijn in ieder geval genoeg plekken op internet te vinden waar je het zonder problemen kan kopen. Het is een beetje dubbel allemaal...
Ik moet toegeven dat ik het idee heb dat de werking sterk is afgenomen. Ik heb gisteren 4 uur in de zon gelegen en had het idee dat ik wat meer rood was dan normaal het geval was. Ik heb het gevoel dat ik ook meer nodig heb om m'n kleurtje te behouden. De volgende keer doe ik het ongemixt in de vriezer. Wellicht is het ook een idee om (zoals een enkeling ook al doet) om een via te mixen, die in spuiten te doen en de spuiten in te vriezen.
Wellicht werkt dit dan beter?
Laatst bewerkt: