AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

toch is dat achterlijk, het is bekend dat peptides gemixt heel rap hun werking verliezen en zeker vloeibaar alles veel sneller beschadigt.
Mbt dat artikel, mt2 in ungerground labs, wat een joke zeg je koopt of amerikaanse of chinese, daar zit ook het prijsverschil en de amerikaanse wordt op 100000 plaatsen aangeboden en worden keurig in een lab gemaakt.

Wel vreemd, gebruik word afgeraden. De ene zegt dat je het goedje zelf kan maken (ik heb niet kunnen vinden hoe) en de ander zegt dat het in laberatoria gemaakt word.

Okay, stel even dat het in laboratoria gemaakt word. Dan heb je het toch over grote hoeveelheden en zo te lezen word het ook op grote schaal gebruikt.

Gebruik ervan word afgeraden, maar er is geen goede reden te vinden waarom. Het mag geëxporteerd worden, je mag het gebruiken en bezitten.

Er zijn in ieder geval genoeg plekken op internet te vinden waar je het zonder problemen kan kopen. Het is een beetje dubbel allemaal...

Ik moet toegeven dat ik het idee heb dat de werking sterk is afgenomen. Ik heb gisteren 4 uur in de zon gelegen en had het idee dat ik wat meer rood was dan normaal het geval was. Ik heb het gevoel dat ik ook meer nodig heb om m'n kleurtje te behouden. De volgende keer doe ik het ongemixt in de vriezer. Wellicht is het ook een idee om (zoals een enkeling ook al doet) om een via te mixen, die in spuiten te doen en de spuiten in te vriezen.

Wellicht werkt dit dan beter?

Laatst bewerkt:
gister weer 1 mg gezet, ik zet nu elke zondag 1 mg, maar me vial was bijna leeg dus ik dacht ik zet de rest er nog even bij. dit heb ik rond 2 uur gedaan en liep om 6 uur nog steeds met een stalen lans in mijn broek.

1 mg geen bijwerkingen en bij 1.3 wel :D

hebn al paar keer gehad dat pepbridge spullen in beslag zijn genomen, zij vergoeden dan niks..wel goed spul verder.

@Rick, je mag het niet gebruiken en ook niet verkopen, het mag wel verkocht worden voor onderzoeksdoeleinden..maar niet aan particulieren, daarom was labpe gestopt en hebben ze een dochterbedrijf opgezet,. mochten ze dan in de shit komen staat dat los van hun andere producten.

hebn al paar keer gehad dat pepbridge spullen in beslag zijn genomen, zij vergoeden dan niks..wel goed spul verder.

@rick, je mag het niet gebruiken en ook niet verkopen, het mag wel verkocht worden voor onderzoeksdoeleinden..maar niet aan particulieren, daarom was labpe gestopt en hebben ze een dochterbedrijf opgezet,. mochten ze dan in de shit komen staat dat los van hun andere producten.

Ik heb net besteld... Ben benieuwd of het zonder problemen aankomt. Zo ja, dan scheelt dat zo'n beetje 50% met wat het hier in Nederland zou kosten.

zou het binnen europa nooit buiten europa bestellen, hier zijn geen custom checks tussen europese landen.

Weet niet hoe het bv. zit tussen amerikaanse staten, stel: ik zit in NY en bestel het vanuit LA. Suppliers zeggen altijd dat het niet illegaal is van het te bezitten, maar je mag het niet doorverkopen....

zou het binnen europa nooit buiten europa bestellen, hier zijn geen custom checks tussen europese landen.

Weet niet hoe het bv. zit tussen amerikaanse staten, stel: ik zit in NY en bestel het vanuit LA. Suppliers zeggen altijd dat het niet illegaal is van het te bezitten, maar je mag het niet doorverkopen....

Ik ga het zien... ik heb nu toch al besteld.
Ik heb ook nog wel een adres in Amerika, maar dan nog moet ik het uiteindelijk vandaar toch naar Nederland krijgen. :p

Ik heb vrijdag de spullen keurig per Fedex van Pepbridge ontvangen. Keurig en snelle levering dus. Ik had het maandag besteld.

Wat voor bacterieel water moet ik bij de apotheker halen? Heeft iemand de technische omschrijving ervan?

Laatst bewerkt:
Sinds gisteren krijg ik op [Link niet meer beschikbaar] ook de melding:

Forbidden - Users from your country are not permitted to browse this site.

Geen probleem, want daar is (tip voor onze Belgische vrienden) wel omheen te komen.
Maar wel vreemd, weet iemand daar de reden van?

Melanotan mag toch gewoon gekocht worden in Nederland?

Sinds gisteren krijg ik op [Link niet meer beschikbaar] ook de melding:

Forbidden - Users from your country are not permitted to browse this site.

Geen probleem, want daar is (tip voor onze Belgische vrienden) wel omheen te komen.
Maar wel vreemd, weet iemand daar de reden van?

Melanotan mag toch gewoon gekocht worden in Nederland?

kan je die tip even zeggen of via pm door geven want heb het al via een proxyserver geprobeerd en dan lukt het nog altijd niet en ik ken niet veel van pc's dus liefst niet te moeilijk :)

Ik ken suppliers die geen paypal hebben, maar vragen cash op te sturen naar een vreemd land via een postbus. Dat vind ik toch maar eng.

Ik ben vandaag even naar de Apotheek geweest, maar bacterieel water kunnen ze niet leveren. Ook niet via de groothandel. Weet iemand een adresje waar ik bacterieel water kan verkrijgen?

Dus steriel water met 0,9% Bezyl alcohol en 0.9% sodium chloride?

Ik heb nog wel saline staan (NaCl 0,9) maar weet ik niet of ik dat er voor kan gebruiken. Het is een fles van 1 liter en die staat al een tijdje, maar is nog houdbaar tot 2014.

Heb je het zo gezegd "bacterieel water"? Letterlijk betekent het: water dat vol bacteriën zit. Ik heb die NaCl 0,9 al gebruikt en dat werkte zoals de rest.

Ik heb vrijdag de spullen keurig per Fedex van Pepbridge ontvangen. Keurig en snelle levering dus. Ik had het maandag besteld.

Wat voor bacterieel water moet ik bij de apotheker halen? Heeft iemand de technische omschrijving ervan?

vraag gewoon om aqua sterop, normaal geen probleem. Ik gebruikte dit steeds

Wa zeg je nu? :) Binnen Europa zijn er wel custom checks (douane) Ik heb het al 2x meegemaakt met bodypeptides (uit de UK) Bij mijn weten is Engeland in Europa .... :)

heb het zelf nog niet meegemaakt vanuit UK. Onderscheppen ze het dan gewoon? Of kom je op een zwarte lijst terecht?

Welke insulinenaalden gebruiken jullie trouwens? ik gebruikte tot nogtoe altijd BD Microfine 1,0 ml. Ging meestal goed, maar zag dat er nu ook kortere naalden zijn, iemand hier al ervaring mee en zou dat even goed moeten zijn voor melanotan? http://www.bd.com/nl/diabetes/page.aspx?cat=31979&id=32064 ze spreken hier enkel van naalden, maar niet van syringes trouwens. Kan iemand me uitleggen hoe je die korte naalden dan toch kan gebruiken voor M2?

Laatst bewerkt:
Heb je het zo gezegd "bacterieel water"? Letterlijk betekent het: water dat vol bacteriën zit. Ik heb die NaCl 0,9 al gebruikt en dat werkte zoals de rest.

Ik had gevraagd om Bacterieel water;
Steriel water met
0,9% bezyl alcohol
0,9 sodium chloride

Maar volgens jullie kan ik ook het volgende gebruiken:

- Aqua Sterop
- Saline (NaCl 0,9)
- Steriel water

Toch?

Ik zag dat Aqua Sterop geen bewaarmiddelen bevat, maar als ik mijn spuiten preload zou dit toch geen probleem moeten zijn?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven