MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Welke insulinenaalden gebruiken jullie trouwens? ik gebruikte tot nogtoe altijd BD Microfine 1,0 ml. Ging meestal goed, maar zag dat er nu ook kortere naalden zijn, iemand hier al ervaring mee en zou dat even goed moeten zijn voor melanotan? http://www.bd.com/nl/diabetes/page.aspx?cat=31979&id=32064 ze spreken hier enkel van naalden, maar niet van syringes trouwens. Kan iemand me uitleggen hoe je die korte naalden dan toch kan gebruiken voor M2?

Zelf vind ik de BD Micro-Fine 0,3ml U100+naald 30G" (0,3x8mm) prettig werken
(http://www.zorgmiddel.nl/Insulinespuit-BD-MicroFine-3ml-U100-naald-30G-100st)

1 streepje is dan 0,1 dus makkelijk te doseren. Als je 0,5mg wilt trek je dus 5 streepjes.

Ik gebruik deze spuiten net zoals de spuiten welke ik eerst had met een langere naald. Ook gewoon een stukje huidplooi oppakken en loodrecht erin steken. Geen idee of ik de Melanotan dan diep genoeg spuit, maar ik ben nog steeds bruin na regelmatig in te hebben gespoten, dus het lijkt gewoon te werken.

Misschien kan iemand op het forum vertellen hoe diep je zou moeten spuiten?

Laatst bewerkt:
de naalden van 1,0 ml vind ik beangstigend lang. Niet dat ik bang ben van de injectie op zich, maar wel dat er eens iets zou afbreken.

de naalden van 1,0 ml vind ik beangstigend lang. Niet dat ik bang ben van de injectie op zich, maar wel dat er eens iets zou afbreken.

Dat kleine naaldje te lang? En hoe in God's naam wil je een naald laten afbreken in je buik vet?
Gebruik zelf ook de 1ml spuitjes maar nergens last van en ze zijn zeker niet te lang voor mij.

Iemand enig idee waar ik (voor weinig) Bacterieel water kan verkrijgen?

Online kost een potje van 10Ml € 10,- maar datzelfde bedrag komt er ook nog eens bij om het te laten versturen :eek:

Iemand enig idee waar ik (voor weinig) Bacterieel water kan verkrijgen?

Online kost een potje van 10Ml € 10,- maar datzelfde bedrag komt er ook nog eens bij om het te laten versturen :eek:
Waarom ga je niet gewoon naar de apotheek ? Is toch niets illegaals aan ?

Waarom ga je niet gewoon naar de apotheek ? Is toch niets illegaals aan ?

Klopt, maar ze hebben het gewoon niet. Toen ik vroeg om bacterieel water - Steriel water met 0,9% bezyl alcohol en 0,9% sodium chloride kwam ze eerst aan met een ampul om je oren mee te reinigen.

Vervolgens liep ze naar achteren om het te vragen en ze hadden het niet. Toen is ze in de computer gaan zoeken en kon het niet vinden. Ook bij de groothandel kon ze het niet vinden.

Ze hebben het dus niet...

Klopt, maar ze hebben het gewoon niet. Toen ik vroeg om bacterieel water - Steriel water met 0,9% bezyl alcohol en 0,9% sodium chloride kwam ze eerst aan met een ampul om je oren mee te reinigen.

Vervolgens liep ze naar achteren om het te vragen en ze hadden het niet. Toen is ze in de computer gaan zoeken en kon het niet vinden. Ook bij de groothandel kon ze het niet vinden.

Ze hebben het dus niet...

Naar de volgende apo dan maar ? Waar ik woon zijn er zeker 12 ofso.. Zou moeten lukken dat niemand het heeft toch...

Naar de volgende apo dan maar ? Waar ik woon zijn er zeker 12 ofso.. Zou moeten lukken dat niemand het heeft toch...

Ja ik heb het uitgeprint. Misschien omdat ik in Nederland woon?
Ik lees wel meer dat men het moeilijk kan verkrijgen.

De sites vragen teveel geld.. en dan moet ik ook nog van tevoren betalen.

Ze wilde gisteren helemaal weten waar ik het voor nodig had. Waarschijnlijk om een alternatief te kunnen bieden.

Ik heb er vandaag 3 afgelopen. Geen enkel die het had. Het enige wat ze me konden bieden was Saline (NaCi 0,9). Van Aqua Sterop hadden ze niet gehoord. Injectiewater kennen ze ook niet.
Dan toch maar met NaCi 0,9% doen en de spuiten pre-loaden en in de vriezer?

Laatst bewerkt:
Heb je het zo gezegd "bacterieel water"? Letterlijk betekent het: water dat vol bacteriën zit. Ik heb die NaCl 0,9 al gebruikt en dat werkte zoals de rest.

Ik heb het uitgeprint, want op Internet is het wel te vinden. Dus ik heb een kleuren foto meegenomen en laten zien wat er in moet zitten. Ze hebben het niet en ze maken het ook niet.

Aqua Sterop kennen ze ook niet.

Ik kon bij de apotheek wel een doos van 20x NaCi 0,9 (Saline) 10Ml kopen voor 17,95
Maar dat zijn maar eenmalig te gebruiken flacons.

Ik kan via internet een liter kopen voor 10,-
Ik had nog wat NaCi 0,9 staan dus dat heb ik gebruikt. Ik heb de spuiten ge pre-load en in de vriezer gedaan. Vandaag meteen weer een spuit gezet (Want was wel heel bleek geworden na een paar weken) en meteen weer het zonnetje in. Kijken hoe het gaat de komende dagen.

Overigens totaal geen last met 0,8 Ml en de Melanotan van PeptideBridge.

Ik heb daarnet bij pepbridge een kleine voorraad besteld vooral mela 2 om te testen hoe hun producten zijn :)

Die hun prijzen zijn nog beter dan bij bodypeptides dus ben benieuwd of ik het ga aankrijgen en ben benieuwd naar de kwaliteit.

Ik ben btw al 1 maand bezig met CJC 1295 zonder DAC en heb behoorlijk al wat resultaat :) en nu hoop ik om te beginnen met CJC en GHRP-6 te samen.

Op 1 maand ben ik maar liefst 12 kg massa bijgekomen maar ik heb wel 1 probleem met CJC namelijk ik heb teveel vocht :s ik loop constant rond met een opgeblazen hoofd .... Ik ben momenteel vochtafdrijvers aan het nemen maar dat is maar een tijdelijke oplossing aangezien je dat maar max 5 dagen na elkaar mag gebruiken.

Iemand enige raad tegen vocht? Alvast bedankt.

PS: je kan echte bacteriele water kopen bij bodypeptides ;) flesje van 30ml, is meer als genoeg :)

10mg mela2 genomen in de 10 dagen voor mn reis (zit in turkije nu) met huidtype 3.

Ben na 3 dagen echt TAN AS PHUCK :d

er zijn nieuwe wetenschappelijke inzichten verworven rond een orale versie. Is een hele discussie rond met zelfs voorstel tot bereiding:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb daarnet bij pepbridge een kleine voorraad besteld vooral mela 2 om te testen hoe hun producten zijn :)

Die hun prijzen zijn nog beter dan bij bodypeptides dus ben benieuwd of ik het ga aankrijgen en ben benieuwd naar de kwaliteit.

Heb het nu 2x gebruikt van Peptidebridge en heb al weer een aardig bruin kleurtje! Kan dus stellen dat het prima werkt en de prijs is ook goedkoper (50% goedkoper dan bij een dealer hier in Nederland en dan nog zelfs incl. verzendkosten!)

Sinds gisteren krijg ik op [Link niet meer beschikbaar] ook de melding:

Forbidden - Users from your country are not permitted to browse this site.

Geen probleem, want daar is (tip voor onze Belgische vrienden) wel omheen te komen.
Maar wel vreemd, weet iemand daar de reden van?

Melanotan mag toch gewoon gekocht worden in Nederland?

Sunatura is momenteel weer bereikbaar in Nederland....
Overigens heb ik er geen fl**ker aan, want ze accepteren alleen maar Bitcoins. En die heb ik niet. En als ik die wilt, moet ik meteen voor € 130,- aan bitcoins aanschaffen :(

Hallo.

Waar zou ik het best laten leveren.

Ik woon in België
En zou bestellen uit de us.
Maar heb ook een postadres in nl

Graag jullie mening

jandy zei:
Hallo.

Waar zou ik het best laten leveren.

Ik woon in België
En zou bestellen uit de us.
Maar heb ook een postadres in nl

Graag jullie mening

Gewoon op je thuisadres in België. Dat zou geen probleem moeten zijn.

ik zet nu elke week 1.5 mg op de zondag, nu ben ik echt misselijk na het zetten en een rode kop maar de volgende dag krijg ik gelijk reacties "Heb je weer onder de zonnebank gelegen jong?" :D

ik zet nu elke week 1.5 mg op de zondag, nu ben ik echt misselijk na het zetten en een rode kop maar de volgende dag krijg ik gelijk reacties "Heb je weer onder de zonnebank gelegen jong?" :D

Misschien kan je beter elke 3 dagen 0.5mg zetten?

Hebben mensen hier (veel) last gehad van bijwerkingen?

Terug
Naar boven