AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

neen, enkel de eerste dagen. Denk dat het erg veilig is ook bij langdurig gebruik, gebruik het al ruim 5 jaar.

Hebben mensen hier (veel) last gehad van bijwerkingen?

Bij mijn eerste keer in de eerste week alleen, rood hoofd, soms wat misselijk...

Ik inject maar 0.5 max per keer (ook opbouw maar tot 0.5 gedaan). Dit was toen op advies van ander DBB lid (Daster) en voldeed perfect!

neen, enkel de eerste dagen. Denk dat het erg veilig is ook bij langdurig gebruik, gebruik het al ruim 5 jaar.

Tegenwoordig vergroot alles de kans op kanker...

vaak zijn het stevige rokers en drinkers die met de eerste steen gooien als iemand een melanotanverhaal doet. Of net van die extreme gezondheidsfreaks die denken dat je van alles behalve hun zelfgekweekte bladgroenten doodgaat.

Heb wel paar dikke moedervlekken gekregen, ga het toch niet meer nemen..

nergens last van gewoon niet te hoog doseren

even over dat water het is bacteriostatisch water dat je moet hebben en is in nl alleen op recept verkrijgbaar, nacl is niet goed want is na 3 dagen niet meer steriel.
30 ml flesjes ook niet want na de eerste prik gaat de kwaliteit afnemen, met 30 ml doe je 40 weken ofzo maar na 1 maand is het ook niet meer steriel.

ps van de week 300 euro aan spullen bij de douane via pepbridge :(

even over dat water het is bacteriostatisch water dat je moet hebben en is in nl alleen op recept verkrijgbaar, nacl is niet goed want is na 3 dagen niet meer steriel.
30 ml flesjes ook niet want na de eerste prik gaat de kwaliteit afnemen, met 30 ml doe je 40 weken ofzo maar na 1 maand is het ook niet meer steriel.

Eerste jaar heb ik 't gewoon met normaal injectie water gemixt. Werkte perfect.

Wat bedoel je daarmee? Onderschept?

Ik heb al 2x geluk gehad en telkens aangekregen. Dus de kans bestaat dat het kan worden onderschept? ???

ik neem liever het zekere voor het onzekere.

ja onderschept en niet teruggekregen.

Damn bro :treuren:

Dat is balen! Maar in principe mag de douane dat toch niet onderscheppen? Want er staat duidelijk op for research purposes only (om zo dat te omzeilen).

Heb dit spul ook eens in een grijs verleden gebruikt.
Had toen 20 mg, en de t*ring wat zag ik bruin daarna!

Geloof dat ik toen ook maar 1 of 2x onder de zonnebank ben geweest. Ik zag toen heel bleek en deed het om de dag, maar achteraf zag ik echt te vies bruin...
Was er overigens ook zo weer af daarna.

Alleen of het gezond is betwijfel ik... Alle moedervlekken werden hartstikke donker, en een paar toen wel gegroeid in omvang. Vooral op me rug eentje is echt significant groter geworden.
Daarom ben ik er sindsdien ook wat huiverig voor, soms denk ik er nog weleens aan om het nog een keer te doen richting de zomer etc, etc. Maar moedervlekken die groeien... kan niet goed zijn voor je.

Ik was witter dan wit voorheen, gebruikte 30 mg op een paar weken tijd, werd zeer bruin en ben nu reeds meer dan een maand zonder zon. En ben nog steeds relatief bruin. Fantastisch spul. Ik had bijna geen bijwerkingen, zelf niet toen ik een extreme overdosis spoot de eerste keer omdat ik me vergiste.
Volgend jaar gebruik ik het mss opnieuw.

ik kreeg flink wat moedervlekken, of ze werden donkerder en vielen meer op. ik gebruik het nu al een tijdje niet meer en het is allemaal wel zo een beetje weggetrokken. als ik nu onder de zonnebank ga ben ik wel gelijk zwart :D

jongens ben over me m2 vials heen en ben dus op zoek naar een goede site waar ik m2 kan bestellen

voorheen bestelde ik bij labpe maar die verkoopt volgens mij geen m2 meer, wat is een goede site?

Ik zelf kreeg donkere kringen van om mijn ogen. Werd er wel facking bruin van. Heb 5 dagen 0,5 gezet en daarna 10dagen 0,5 eod. was echt bizar bruin geworden, ik word al makkelijk bruin dus werd ff te gek. Voorderest 0 sides gemerkt behalve donkere kringen om de ogen. daarom ook mee gestopt. Maar nu meer als een maand na het stoppen nog steeds veel bruiner als normaal en als ik onder de zonnebank ga vliegt de kleur er op.

ik zorg altijd dat de bestelling niet boven de 150euro komt, zo blijf je onder de invoerkosten en heb t idee dat ze het dan ook niet controleren???

300eu op peptide bridge, heb je 50 potjes:o?

Hebben meer hier last van dat littekentjes ook donkerder worden? Toen ik begon met mela had ik wat acne op mn kin, is inmiddels weggetrokken maar nu zijn wel donkerdere vlekjes overgebleven :eek: trekt dit nog weg als ik weer stop met melanotan? Verder paar moedervlekjes bij en iets donkerder maar niet heel erg gelukkig.

Bij mij is het donkere om me ogen ook weer weg getrokken dus denk dat met jou ook wel goed komt marieke.

Terug
Naar boven