duckieduncie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben mensen hier (veel) last gehad van bijwerkingen?
neen, enkel de eerste dagen. Denk dat het erg veilig is ook bij langdurig gebruik, gebruik het al ruim 5 jaar.
Heb wel paar dikke moedervlekken gekregen, ga het toch niet meer nemen..

even over dat water het is bacteriostatisch water dat je moet hebben en is in nl alleen op recept verkrijgbaar, nacl is niet goed want is na 3 dagen niet meer steriel.
30 ml flesjes ook niet want na de eerste prik gaat de kwaliteit afnemen, met 30 ml doe je 40 weken ofzo maar na 1 maand is het ook niet meer steriel.
ps van de week 300 euro aan spullen bij de douane via pepbridge![]()
even over dat water het is bacteriostatisch water dat je moet hebben en is in nl alleen op recept verkrijgbaar, nacl is niet goed want is na 3 dagen niet meer steriel.
30 ml flesjes ook niet want na de eerste prik gaat de kwaliteit afnemen, met 30 ml doe je 40 weken ofzo maar na 1 maand is het ook niet meer steriel.

Eerste jaar heb ik 't gewoon met normaal injectie water gemixt. Werkte perfect.
ja onderschept en niet teruggekregen.Wat bedoel je daarmee? Onderschept?
Ik heb al 2x geluk gehad en telkens aangekregen. Dus de kans bestaat dat het kan worden onderschept?![]()
ik neem liever het zekere voor het onzekere.
ja onderschept en niet teruggekregen.

?
trekt dit nog weg als ik weer stop met melanotan? Verder paar moedervlekjes bij en iets donkerder maar niet heel erg gelukkig.Bij mij is het donkere om me ogen ook weer weg getrokken dus denk dat met jou ook wel goed komt marieke.