duckieduncie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het met de spuiten waarmee je het injecteert, kun je die vaker als een keer gebruiken of bevelen jullie aan elke keer een nieuwe te gebruiken?

Hoe zit het met de risico's van "grote" bestellingen? Op het melanotan forum raden ze aan binnen Europa te bestellen, dus ik vermoed dat een grote bestelling vanuit Amerika sowieso al meer risico's met zich meebrengt.

Thanks for your message.
1. we can declare as sample or lower than $50.
2. if package can't arrive, we will refund you asap.
thanks.
ik gebruik het sinds een week
ben 2x wezen zonnen
ben wel bruiner volgens mij, naja eerder zwarter
concreet betekent het dat zo'n pakjes vanuit de US niet worden geopend? Want bij "grote" bestellingen denk ik niet aan 10 vials, maar aan een groot veelvoud ervan.
Betekent dat ze het vergoeden mochten we ons pakketje niet krijgen. Kans dat ie onderschept wordt blijft altijd.
Het enige waar we aan moeten voldoen is boven de $200 zitten. We zitten nu ongeveer aan de 80.
Als je 500 vials bestelt en onderschept wordt, zijn er dan andere gevolgen dan bij bv. 10-20 vials ( kwestie van echt te denken aan delen na verkoop)

Geeft geen korting op de verzendkosten. 3,- > 20,- verzendkosten.
Plus je krijgt ook bulk korting als je meer van hetzelfde besteld. Het voordeligst blijft samen bestellen![]()
Update van mijn kant: ik heb nu net iets meer dan 30mg staan, en ben echt bizar bruin.
Onzin. Ik kreeg gewoon 20% korting op de COMPLETE bestelling, dus inc. verzendkosten
---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------