XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Hoe zit het met de risico's van "grote" bestellingen? Op het melanotan forum raden ze aan binnen Europa te bestellen, dus ik vermoed dat een grote bestelling vanuit Amerika sowieso al meer risico's met zich meebrengt.

Hoe zit het met de spuiten waarmee je het injecteert, kun je die vaker als een keer gebruiken of bevelen jullie aan elke keer een nieuwe te gebruiken?

Een naald dien je maar een keer te gebruiken. Er kunnen bacteriën in komen.

Update van mijn kant: ik heb nu net iets meer dan 30mg staan, en ben echt bizar bruin. Iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest! Mijn nek kleurt het makkelijkste van allemaal, daarna gezicht en armen, daarna bovenlichaam en benen toch het lastigste. Waarschijnlijk gewoon omdat de meeste zon-exposure om m'n gezicht en nek is. Binnenkort ga ik over op onderhoud.

Vraag me af hoe lang de tan vasthoudt. Lees verhalen van mensen die pas na twee maanden weer terug bij af zijn, anderen schijnen een onomkeerbaar effect te hebben...

concreet betekent het dat zo'n pakjes vanuit de US niet worden geopend? Want bij "grote" bestellingen denk ik niet aan 10 vials, maar aan een groot veelvoud ervan.

ik gebruik het sinds een week
ben 2x wezen zonnen
ben wel bruiner volgens mij, naja eerder zwarter

concreet betekent het dat zo'n pakjes vanuit de US niet worden geopend? Want bij "grote" bestellingen denk ik niet aan 10 vials, maar aan een groot veelvoud ervan.

Betekent dat ze het vergoeden mochten we ons pakketje niet krijgen. Kans dat ie onderschept wordt blijft altijd.
Het enige waar we aan moeten voldoen is boven de $200 zitten. We zitten nu ongeveer aan de 80.

In mijn Albuterol only log zien jullie mijn nice gains die ik gemaakt heb met melatonan (dit was op dag 5 met huidtype 3). Zie de recente foto

Betekent dat ze het vergoeden mochten we ons pakketje niet krijgen. Kans dat ie onderschept wordt blijft altijd.
Het enige waar we aan moeten voldoen is boven de $200 zitten. We zitten nu ongeveer aan de 80.

Als je 500 vials bestelt en onderschept wordt, zijn er dan andere gevolgen dan bij bv. 10-20 vials ( kwestie van echt te denken aan delen na verkoop)

Er zullen zeker maatregelen getroffen worden als er 500 vials gevonden worden.

Ik bedoelde dat als iemand hier voor een grotere groep zou aankopen je toch meer dan 10-20 vials aankoopt?
Sowieso wordt op het melanotanforum aangeraden om binnen EU te bestellen, maar ik begrijp dat er idd wel wat prijsverschillen zijn. Bij easytan is het 275 pond voor 20 vials. Voor 10 159 dacht ik.

Zullen er ook wel tussenzitten die groot aankopen en voor 3 keer de prijs het weer doorverkopen.

Ik bestel altijd per 50 of meer vials, deel ze ook met vrienden, en koop er nog veel meer peptides bij.
is nu 2x aangehouden en gewoon vernietigd, geen consequenties van gehad.

en dan kreeg je je geld terug van pepbridge ( zoals ze beloven)? Kom je nergens op een zwarte lijst te staan?

Geeft geen korting op de verzendkosten. 3,- > 20,- verzendkosten.
Plus je krijgt ook bulk korting als je meer van hetzelfde besteld. Het voordeligst blijft samen bestellen :)

Onzin. Ik kreeg gewoon 20% korting op de COMPLETE bestelling, dus inc. verzendkosten

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Update van mijn kant: ik heb nu net iets meer dan 30mg staan, en ben echt bizar bruin.

In hoeveel dagen/weken?
30mg is wel veel hoor. Ga je nooit onder de zonnebank dat je zoveel nodig hebt?

Onzin. Ik kreeg gewoon 20% korting op de COMPLETE bestelling, dus inc. verzendkosten

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Bewijs? De site zegt toch iets anders:

c3382e4ce6.png

Voor degene die nog bact water moeten: de site waar ik het heb besteld heeft korting met de code:

JUNESALE

De korting is 15% op www.peptides-uk.com

Hoe werkt dit precies ?

wanneer hebben jullie duidelijk resultaat ?

Je besteld 10mg bv. ( je bereikt je gewenste kleur ) en daarna deze kleur gewoon met de zonnebank bijhouden ?
hoe mix je dat je witte klonterige spul tot een waterig mengsel voor in je syringe?

Ik heb ook huidtype 1, ben de laatste maand al een aantal keer onder de zonnebank geweest maar ben nog steeds redelijk 'licht gekleurd' hehe.

Tips zijn welkom :P

Terug
Naar boven