Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Onzin. Ik kreeg gewoon 20% korting op de COMPLETE bestelling, dus inc. verzendkosten

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

In hoeveel dagen/weken?
30mg is wel veel hoor. Ga je nooit onder de zonnebank dat je zoveel nodig hebt?

Ik zette 0,5mg per dag (ondertussen onderhoud), dus 60 dagen. Heb alleen natuurlijke zon meegepakt, omdat als ik onder de zonnebank zou gaan ik bang was dat het te snel zou gaan

Zit ik net naar RTL Boulevard te kijken en die praten over 'Melanotan'.
Ze weet het niet eens d'r strot uit te krijgen, maar kan wel vertellen dat er iemand aan is overleden.
Het zou slecht voor je zijn, want je moet het injecteren. Als je 2 weken in de zon gaat liggen met Factor 30, zou je hetzelfde resultaat krijgen.

Jammer dat men er zich niet serieus in heeft verdiept en zo te horen heeft de marketing machine van diverse smeermiddeltjes zoals zonnebrand olie weer op volle toeren gedraaid. Men is zeker ook voor het gemak vergeten dat er een paar weken geleden al melding werd gemaakt van het feit dat zonnebrand olie niet werkt c.q. niet afdoende is?

Allemaal oud nieuws, want wat hun aanhalen is een verhaal van een man die teveel had geïnjecteerd in een paar dagen, waar de verstandige gebruiker anderhalve maand over zou doen. Of dat het met insuline was vermengd.

"Je moet een dealertje kennen om aan het spul te komen".
Alsof een dealertje zelf even Melanotan (in tegenstelling tot -veel gevaarlijkere drugs zoals GHB-) zelf staat te maken in z'n keukentje!

Melanotan word gewoon in laboratoria gemaakt, door keurige officiële bedrijven, compleet met rapportjes over de zuiverheid.

Diene ene man had toch boven de 6 mg geïnjecteerd in één shot en was er toch gewoon even misselijk van.
Ik ken pakken mensen die de ene dag na de andere verbrand zijn en daar niet zwaar aan tillen.
Vitamine B12 moet je ook injecteren. Alsof er in zo'n zakje BD microfine spuiten zitten die door aidspatiënten werden gebruikt.
Alle mensen die psychologisch gezien beter in het leven staan door melanotan moeten zich opsluiten en zichzelf als een soort marginaal spuitend volk gaan aanzien?

Volgens mij is een paar weken in de zon gaan liggen toch wel "bewezen" pakken schadelijker dan jaren melanotan te gebruiken ( mijn bloedresultaten na een klein jaar dagelijks injecteren waren perfect).

Niemand die samen wil bestellen van pepbridge.com?

Zit ik net naar RTL Boulevard te kijken en die praten over 'Melanotan'.
Ze weet het niet eens d'r strot uit te krijgen, maar kan wel vertellen dat er iemand aan is overleden.
Het zou slecht voor je zijn, want je moet het injecteren. Als je 2 weken in de zon gaat liggen met Factor 30, zou je hetzelfde resultaat krijgen.

Jammer dat men er zich niet serieus in heeft verdiept en zo te horen heeft de marketing machine van diverse smeermiddeltjes zoals zonnebrand olie weer op volle toeren gedraaid. Men is zeker ook voor het gemak vergeten dat er een paar weken geleden al melding werd gemaakt van het feit dat zonnebrand olie niet werkt c.q. niet afdoende is?

Allemaal oud nieuws, want wat hun aanhalen is een verhaal van een man die teveel had geïnjecteerd in een paar dagen, waar de verstandige gebruiker anderhalve maand over zou doen. Of dat het met insuline was vermengd.

"Je moet een dealertje kennen om aan het spul te komen".
Alsof een dealertje zelf even Melanotan (in tegenstelling tot -veel gevaarlijkere drugs zoals GHB-) zelf staat te maken in z'n keukentje!

Melanotan word gewoon in laboratoria gemaakt, door keurige officiële bedrijven, compleet met rapportjes over de zuiverheid.

Taboe is volgens mij gewoon het injecteren, voor velen iets wat alleen hoort te gebeuren door een arts... Meeste mensen vinden het allemaal interessant tot het begrip injecteren valt, ineens kijken ze je aan alsof je een addict bent.

injecteren gebeurt zelden door een arts, meestal verzorgenden met een extra gehaald certificaat of verpleegkundigen doen dat. artsen mogen het wel maar doen het gewoon niet vaak. en dat voel je ...

Stel: morgen komt iets op de markt dat 100 keer schadelijker is dan M2, maar in pilvorm. Mensen gaan het sneller nemen.
Wanneer je "nieuwe" mensen vertelt over M2 vinden ze het allemaal interessant, ze gaan het zeker proberen, maar het woord "injecties" doet voor velen de deur dicht. Volgens mij ook de reden waarom het commercieel niet zo interessant te brengen is door grote firma's.
Pas op, ik heb ook nog altijd dat gevoel bij het injecteren van: dit is wel gek terwijl ik het bij een pil voor verbeterde haargroei bv. niet heb.

Stel: morgen komt iets op de markt dat 100 keer schadelijker is dan M2, maar in pilvorm. Mensen gaan het sneller nemen.
Wanneer je "nieuwe" mensen vertelt over M2 vinden ze het allemaal interessant, ze gaan het zeker proberen, maar het woord "injecties" doet voor velen de deur dicht. Volgens mij ook de reden waarom het commercieel niet zo interessant te brengen is door grote firma's.
Pas op, ik heb ook nog altijd dat gevoel bij het injecteren van: dit is wel gek terwijl ik het bij een pil voor verbeterde haargroei bv. niet heb.

Zelfde verhaal toch met kuren...

Velen die vrezen voor injecteren maar orals nemen alsof het niets is, verklein daarbij het begrip naar "kuurtje" en het wordt ineens een stuk meer geaccepteerd door de gemiddelde burger.

Ik heb ooit de nasal spray lange tijd gebruikt met dosissen dik in de 20 mg per week. Zelfs mocht het maar 25 procent werken, dan had ik zeker resultaat gezien, maar niets. Nu zie je op melanotan fora dat meer en meer mensen die nasal spray gaan proberen. De drempel is gewoon veel kleiner voor mensen.

Yep... Ik ken het... ik gebruik zelf finasteride voor m'n haar groei.
Nieuwe mensen vinden MT2 ook interessant, maar bij het woord injecteren haken ze massaal af.

Ik denk er ook over dit maar eens te doen, heb huidtype 2 en hoop hiermee toch een mooiere tan te krijgen.

tips welkom, lees het onderwerp al door maar 168 pagina's is niet niks.

Ja, en FDA approved of niet. Iemand die door de ervaringen van grote gebruikers de laatste tien jaar gaat, zal wel weten dat er pakken meer bijwerkingen gemeld zijn van finasteride dan van melanotan. Wanneer je een pilletje slikt, is alles ok, maar een spuit. Dat is te gek voor woorden. Ook al is het ene veiliger dan het andere.

Ik heb ooit de nasal spray lange tijd gebruikt met dosissen dik in de 20 mg per week. Zelfs mocht het maar 25 procent werken, dan had ik zeker resultaat gezien, maar niets. Nu zie je op melanotan fora dat meer en meer mensen die nasal spray gaan proberen. De drempel is gewoon veel kleiner voor mensen.
Das kut, wilde het zelf ook met neus spray proberen. Deze gozer zag wel goed resultaat:
http://melanotanforum.com/melanotan-2/my-mt-2-nasal-spray-experiment/
Had je pre-made MT-2 in nasal spray gekocht of zelf gemaakt?

Ik denk er ook over dit maar eens te doen, heb huidtype 2 en hoop hiermee toch een mooiere tan te krijgen.

tips welkom, lees het onderwerp al door maar 168 pagina's is niet niks.
Lees dit:
1. http://www.peptide-guide.com/melanotan-2.html
2. http://forums.steroid.com/steroid-com-spa/485646-melanotan-ii-guide-2012-a.html

Naalden en toebehoren zijn hier te krijgen: http://www.exchangesupplies.org/

Heb zelf nog geen MT-2 kunnen inkopen. Ik ga geen 20 euro verzendkosten betalen :roflol:
Zoek nog altijd mensen om mee samen te bestellen!

zelf gemaakt op verschillende manieren, hoge dosissen. Lang genoeg volgehouden en niets. Ik vraag me af of het werkt.
Je hebt altijd van die mensen die dan een beetje bruinen van zichzelf, meer in de zon gaan zitten en zo "denken" dat het werkt. Het is ook moeilijker om de dosis te controleren.
Vanaf 2mg met de injecties wordt mijn haar donkerder. Ruim in de 20 mg per week en niets op dat vlak, dus het moet sowieso in het beste geval al minder dan 10 procent effectief zijn.

Ik heb mijn bac water op steriel water.nl besteld.
Goede betrouwbare site.

Ik heb zelf ook nog een vraag.
Moet je als je melanotan gebruikt je eigen ook nog insmeren met zonnebrand als je gaat zonnen ?

Dit is de eerste keer dat ik het gebruik en heb nu 20 Mg ingespoten.
Ben aardig verkleurd zonder echt veel onder de zonnebank te zijn gegaan.

Heb mss 2-3 mg totaal gebruikt nu en 2 * zonnebank...ben belachelijk bruin.

Vraagje, ik ga dit spul volgende week proberen. (dus maar 1x 10mg) Ik zal dit de twee weken voor mijn vakantie gaan gebruiken. Maar als ik lees dat je al erg bruin kan worden van een paar zonnebank bezoekjes ben ik wel bang dat je dan TE bruin wordt op vakantie. (Turkije). Iemand ervaring met zonvakanties en MT2? Ik ben zelfs half indisch maar wordt niet erg snel bruin

Ik heb zelf ook nog een vraag.
Moet je als je melanotan gebruikt je eigen ook nog insmeren met zonnebrand als je gaat zonnen ?

In het algemeen wordt gedacht dat huidkanker kan worden voorkomen door zonnebrandcrème te gebruiken, maar aan de hand van talloze wetenschappelijke onderzoeken is vastgesteld dat dit niet altijd het geval is. Zonnebrandcrèmes zorgen ervoor dat UV stralen je huid niet kunnen beschadigen waardoor het risico op de niet-kwaadaardige kankersoorten basaalcarcinoom en plaveiselcelcarcinoom sterk wordt verkleind. Echter, als de UV-beschermende stoffen die in zonnebrandcrème zitten geabsorbeerd worden door de huid neemt het aantal vrije radicalen in het lichaam toe, en die vrije radicalen verhogen het risico op de meest kwaadaardige vorm van huidkanker: melanomen. De kans dat je deze vorm van huidkanker krijgt is erg klein, maar dit type kanker is wel verantwoordelijk voor 75% van alle sterfgevallen gerelateerd aan huidkanker (o.a. Westerdahl et al., 2000; Garland et al., 1992; Doré et al., 1995; Weinstock et al., 1999, Vainio et al., 2000).

Julie Sharp van Cancer Research UK: ''Mensen hebben de neiging om te denken dat ze onoverwinnelijk zijn wanneer ze zonnecrème gebruiken en blijven dan soms extra lang in de zon. Dit onderzoek bewijst dat je dus niet alleen op het product kunt vertrouwen om je huid te beschermen.''

Met Melanotan heb je minder kans dat je je verbrand. Ik zie niet in waarom je nog zonnebrand zou gaan gebruiken als het toch niets helpt. Ik denk dat door MT2 te gebruiken en je huid daardoor bruin is geworden, je al een aardige afweer tegen de zon hebt.

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Vraagje, ik ga dit spul volgende week proberen. (dus maar 1x 10mg) Ik zal dit de twee weken voor mijn vakantie gaan gebruiken. Maar als ik lees dat je al erg bruin kan worden van een paar zonnebank bezoekjes ben ik wel bang dat je dan TE bruin wordt op vakantie. (Turkije). Iemand ervaring met zonvakanties en MT2? Ik ben zelfs half indisch maar wordt niet erg snel bruin

Ik was zelf vorig jaar voordat ik 2 weken op vakantie ging naar Florida behoorlijk bruin (men dacht op schiphol dat ik terug kwam, maar ik zou nog op vakantie gaan).
In Florida zelf heb ik niets meer gebruikt en ben gewoon lekker bruin gebleven en geen n*ger geworden ofzo.

Terug
Naar boven