XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

wat was je huidtype en waren je dosissen nauwkeurig gemeten? Was je onder zon gaan liggen tijdens die dagen?

+

Wat is dat met die moedervlekken bij krijgen? Zijn moedervlekken niet genetisch bepaald?

Geen idee, ja en ja.

Dat heb je met mela (vooral op hoge dosis), nee dus.

moet je nu met melanotan eigenlijk nog tannen om resultaat te zien? zou het namelijk willen doen om zonnebank helemaal te vermijden. zonnebank is nl voldoende voor mij om een degelijk kleurtje te krijgen, maar wil mijn tattoos niet verpesten met kleurvervaging.

ook besteld, in for blankeneger beachboy :sd:

moet je nu met melanotan eigenlijk nog tannen om resultaat te zien? zou het namelijk willen doen om zonnebank helemaal te vermijden. zonnebank is nl voldoende voor mij om een degelijk kleurtje te krijgen, maar wil mijn tattoos niet verpesten met kleurvervaging.

Stuk minder, of je nou tanned of niet. Resultaat heb je sowieso.

Zie niet in hoe een degelijk kleurtje je tattoo verpest tho, heb er zelf geen last van en vind het aesthetischer dan ooit ;)

Ik heb zon 4 dagen op 0,4 gezeten en in die paar dagen een aanzienlijk stuk moedervlekken erbij gekregen en ben vrij snel bijna negerbruin geworden terwijl ik dat nooit had en een vrij laag (of hoog?) huiddtype had, redelijk easy verbrand en nooit bruin werd.

Ik zou dan ook niemand aanraden meer dan 0,2 pd te zetten -> beter langer minder zetten dan kort heel veel.

My piece of cake tho ;)

Ik zet niet elke dag. Misschien 2x per week. Dus dat zou neer komen op 1,4mg
Als iemand elke dag 0,2mg zet, dan is dit ook 1,4mg per week.

Ik ben ook vrij licht van mezelf, maar ik moet nog steeds onder de zonnebank of zon om kleur te krijgen en te behouden, anders ben ik met een paar dagen (en niet gebruik: een paar weken) gewoon weer net zo wit als ik voorheen was.

In het begin kreeg ik moedervlekken, maar ik vermoed dat die er al zaten maar nu door de verkleuring duidelijker zichtbaar zijn. En zo in combinatie met een lekker kleurtje vind ik dat niet storend.

---------- Toegevoegd om 05:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:48 ----------

Ik heb ook een tatoeage en die is wat minder zichtbaar. Maar ja, dat neem ik op de koop toe.

Ergonomics, leuke bron. Die website weet altijd zulke snelle conclusies te trekken.
Dit is een beter citaat:

"Physicians should be aware that Melatonan-II has become a part of the tanning culture in certain subpopulations", "Our observation indicates a possible association between Melatonan-II and melanoma, but larger studies are needed to substantiate this linkage.

En ergonomics vervormd het weer door woorden zoals 'possible'(mogelijk), te gaan vervangen met woorden zoals 'waarschijnlijk' :

Het via internet verkrijgbare bruiningsmiddel Melanotan-II heeft bij een vrouw van 20 waarschijnlijk huidkanker veroorzaakt. Dat melden de dermatologen van Aarhus University Hospital in Denemarken, die de vrouw behandelden.

En dan ook nog beweren dat de dermatologen dat zeiden, terwijl dat nergens in de bron terug komt. :o
Er staat ook nergens in het artikel hoe veel MT2 die vrouw nu eigenlijk gebruikt heeft, op welk lichaamsgewicht en voor welke periode. dadelijk heeft ze elke dag bijvoorbeeld 3mg zitten spuiten voor een maand, @50kg ofzo.

Ik gebruik het zes jaar en heb geen huidkanker. Je vraagt je dan ook af in welke mate het al aanwezig was en in welke mate ze overdadig heeft gezonnebankt de jaren voor het gebruik.

Ik lees er niets over allergische reacties.

Waar het stuk voornamelijk over gaat is dat er huidkanker gevonden is. Maar in hetzelfde stuk word ook melding gemaakt van een zonnebank kuur. Ik denk eerder dat daar het probleem zit (zonnebank verslaving) dan MT2.

Het negatieve stuk mbt. MT2 gaat over een man die TEVEEL MT2 heeft gebruikt.
Daarin verschilt MT2 niet van andere (legaal verkrijgbare) middelen.

Als ik elke dag slaapmiddelen gebruik, krijg ik ook problemen of een verslaving. Als ik een doos ibuprofen elke dag naar binnen werk, kappen m'n nieren er ook na een maandje mee.

stel dat me bv. 10 mg van een slaapmiddel werd voorgeschreven en ik neem er eens 40, zal ik ook problemen ervaren, maar wanneer het over MT 2 gaat, ontstaat er snel angst. denk dat het NOT approved aspect er ergens voor tussenzit.

Er zijn zelfs echtere studies waaruit blijkt dat MT 2 net beschermt tegen huidkanker. Nu sowieso, gebruiker of niet. Het zou wel leuk zijn mocht er zo'n skin cancer app op de markt komen zodat iedereen zelf zijn huid kan inspecteren.

Ik zet niet elke dag. Misschien 2x per week. Dus dat zou neer komen op 1,4mg
Als iemand elke dag 0,2mg zet, dan is dit ook 1,4mg per week.

Ik ben ook vrij licht van mezelf, maar ik moet nog steeds onder de zonnebank of zon om kleur te krijgen en te behouden, anders ben ik met een paar dagen (en niet gebruik: een paar weken) gewoon weer net zo wit als ik voorheen was.

In het begin kreeg ik moedervlekken, maar ik vermoed dat die er al zaten maar nu door de verkleuring duidelijker zichtbaar zijn. En zo in combinatie met een lekker kleurtje vind ik dat niet storend.

---------- Toegevoegd om 05:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:48 ----------

Ik heb ook een tatoeage en die is wat minder zichtbaar. Maar ja, dat neem ik op de koop toe.

Hallo Rickelodeon, ik heb zelf ook een hele lichte huid en ik wil voordat ik op vakantie ga een kuurtje nemen.
Ik zelf heb huidtype 1 dus een zeer lichte huid en verbrand snel, ik wil met behulp van MT2 mijn huid een beetje klaarmaken voor de zon in Spanje.

Het enige waar ik bang voor ben is dat ik na de kuur dadelijk 3 of 4 maanden poepie bruin ben, want dat valt natuurlijk ook op.

heb jij of iemand tips?

Ook maars proberen. Hebben ze nog een werkend couponnetje? :)

Hallo Rickelodeon, ik heb zelf ook een hele lichte huid en ik wil voordat ik op vakantie ga een kuurtje nemen.
Ik zelf heb huidtype 1 dus een zeer lichte huid en verbrand snel, ik wil met behulp van MT2 mijn huid een beetje klaarmaken voor de zon in Spanje.

Het enige waar ik bang voor ben is dat ik na de kuur dadelijk 3 of 4 maanden poepie bruin ben, want dat valt natuurlijk ook op.

heb jij of iemand tips?

Ik zou het rustig opbouwen. Begin zo'n 2 maanden voordat je op vakantie gaat, en houd het schema aan wat ik al eens heb geplaatst. Probeer 2x per week onder de zonnebank te gaan en stop met MT2 als je de gewenste kleur heb. Ga daarna over op onderhoud en gebruik het nog 1x per week.

Jij blijft na de kuur geen 3 a 4 maanden bruin. Als je geen zon meer ziet, dan ben je binnen een maand weer zo bleek als voorheen.

Jij blijft na de kuur geen 3 a 4 maanden bruin. Als je geen zon meer ziet, dan ben je binnen een maand weer zo bleek als voorheen.

Mijn ervaringen (Huidtype 3, deels indonesisch, zwart haar) spreken dat tegen.
2.5 maand na gebruik en weinig zon was ik nog zo bruin als wat. (totale inname 10 á 15mg)
4 maanden later was ik wat bleker, nog steeds bruiner dan voor de kuur.

Mijn ervaringen (Huidtype 3, deels indonesisch, zwart haar) spreken dat tegen.
2.5 maand na gebruik en weinig zon was ik nog zo bruin als wat. (totale inname 10 á 15mg)
4 maanden later was ik wat bleker, nog steeds bruiner dan voor de kuur.

Kan best, maar dat is nogal een verschil hè?
De vragensteller heeft huidtype 1 en jij hebt huidtype 3.
De vragensteller is waarschijnlijk Nederlands en jij bent van Indische afkomst. Daar zit nogal een verschil in het melanoom wat de huid standaard heeft.

Kan best, maar dat is nogal een verschil hè?
De vragensteller heeft huidtype 1 en jij hebt huidtype 3.
De vragensteller is waarschijnlijk Nederlands en jij bent van Indische afkomst. Daar zit nogal een verschil in het melanoom wat de huid standaard heeft.

Ik had er alleen even vlug overheen gelezen :D. my bad. huidtype 1 wordt dus ontzettend snel (terug) bleek?
Hier, na 10mg en eenmalig een dagje strandzonnen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kaluro-going-kelei-362163/index4.html#post8587760
Misschien iets andere belichting op beide foto's maar toch.

Passen die melanotan flesjes in een padded envelope? Wellicht zouden we een goedkope groupbuy kunnen doen.
Vanaf $200, dus 14 MT-2 flesjes, wordt het gratis verzonden.

Zou dan neerkomen op ~11 euro per MT-2 flesje + 3,- verzendkosten als we samen bestellen :)

15% korting niet eens inbegrepen. Who's in?

EDIT: Andere peptides @ pepbridge.com doen natuurlijk ook mee. Stuur een PM als je serieus bent over meedoen.

Laatst bewerkt:
Passen die melanotan flesjes in een padded envelope? Wellicht zouden we een goedkope groupbuy kunnen doen.
Vanaf $200, dus 14 MT-2 flesjes, wordt het gratis verzonden.

Zou dan neerkomen op ~11 euro per MT-2 flesje + 3,- verzendkosten als we samen bestellen :)

15% korting niet eens inbegrepen. Who's in?

EDIT: Andere peptides @ pepbridge.com doen natuurlijk ook mee. Stuur een PM als je serieus bent over meedoen.

of je gebruikt BULK20 en je krijgt 20% korting ^^

Terug
Naar boven