MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

1ml van uit de grote vial, in de kleine vial...daarna grote vial weg gooien en mengels uit kleine vial gebruiken voor injecties.

Ja ok, alleen dan moet ik dus eerst lucht uit de kleine zuigen?[/QUOTE]

1. Pak een spuit
  2. Haal de dop van de spuit af
  3. De spuit staat standaard ietsje 'naar achter'. Laat dat zo.
  4. Hou het flesje bacteriostatisch water op z'n kop
  5. Doe de spuit nu in het rubber van die fles
  6. Druk de lucht die in de spuit zit in de fles (dit voorkomt een vaccuumreactie)
  7. Vul de spuit tot 1ml (of als je 0,5ml hebt, 2 spuiten)
  8. Steek nu de spuit in het rubber van de kleine vial (MT2)
  9. Druk de spuit langzaam leeg
  10. Laat het een minuutje mengen (niet schudden)
  11. Pak een nieuwe spuit en herhaal de stappen hierboven (niet leegdrukken, beetje lucht in de vial, op z'n kop leegtrekken)
  12. Herhaal dit
  13. Klaar

Ik vind 1ml op 1 vial al genoeg. Anders zit je straks te rommelen met de geadviseerde hoeveelheden die je moet injecteren.

Als je straks 0,5mg gaat zetten, hoe ga je hem dan uitleggen hoeveel dat in z'n spuit zit qua ml ?

Als je 1ml bij 10mg doet, dan is 0,5ml gelijk aan 0,5mg.
Als jij dus adviseert om er 2ml in te doen, dan is 0,5ml gelijk aan 0,25mg

:D Je geeft zelf het antwoord en ik zou er dan expres 250mcg van maken ipv 0,25mg. ;)

Als je niet medisch kan rekenen op het niveau van een verzorgende of verpleegkundige dan moet je niet injecteren. Heel simpel.....kwestie van rekenen en nadenken. Ik schrijf met merkstift altijd de dosis op van zoveel mg/ml en reken elke keer uit hoeveel mg medicatie ik wil zetten en ik dus hoeveel oplossing moet injecten. Zo leer je dat in je opleiding en zo moet je dat doen. Geen geouwehoer met trucjes en niet snappen wat je doet!!!!!

Gebruiken jullie MT2 eigenlijk het hele jaar door?
Of alleen een boost voor de zomer.

Ook besteld bij peptidebridge en netjes aangekomen! Iemand nog een adresje voor bac water? Bij de 1 ist uitverkocht en bij de ander moet het via overschrijving wat weer veel te lang gaat duren.

spuiten jullie de vloeistof in met dezelfde naald waarmee jullie de vloeistof hebben getrokken eigenlijk?

spuiten jullie de vloeistof in met dezelfde naald waarmee jullie de vloeistof hebben getrokken eigenlijk?

Nee, ik gebruik een aparte spuit om de vloeistof in de vial te stoppen en daarna pre-load ik m'n spuiten totdat de vial leeg is.

Nee, ik gebruik een aparte spuit om de vloeistof in de vial te stoppen en daarna pre-load ik m'n spuiten totdat de vial leeg is.

maar de spuit die je pre-loaded hebt, heb je dus al gebruikt voor de vloeistof te trekken, gebruik je die pre-load dan ook om te injecten? Of maakt dit niet uit bij insulinespuitjes?

maar de spuit die je pre-loaded hebt, heb je dus al gebruikt voor de vloeistof te trekken, gebruik je die pre-load dan ook om te injecten? Of maakt dit niet uit bij insulinespuitjes?

Ik gebruik 1 spuit om het anti bacterieel water uit het flesje te halen en in de vial te doen.
Die gooi ik daarna weg.

Voor het pre-loaden gebruik ik insuline spuitjes. Dus zo'n 17 spuitjes haal ik uit 1 vial (er van uitgaande dat ik ze pre-load met c.a. 0,7mg)

Ik gebruik 1 spuit om het anti bacterieel water uit het flesje te halen en in de vial te doen.
Die gooi ik daarna weg.

Voor het pre-loaden gebruik ik insuline spuitjes. Dus zo'n 17 spuitjes haal ik uit 1 vial (er van uitgaande dat ik ze pre-load met c.a. 0,7mg)

Daarna in de vriezer of koelkast die pre loaded pins?

Die gooi ik daarna weg.

Ziekelijk hoge dosis, krijg je niet absurd veel moedervlekken?

Ziekelijk hoge dosis, krijg je niet absurd veel moedervlekken?

Zo hoog is dat niet hoor. Ken er die 1,5 gebruiken zonder problemen. Hangt ook van je lengte, motieven, reactie,....af. Sowieso raak je na x aantal dagen gewoon aan de dosis. Ik zeg nu niet als je 6 mg zou gebruiken, maar 0,7 ziekelijk hoog noemen, is toch wat overdreven.

Op het melanotan forum raden ze toch wel aan om binnen Europa te kopen. Je hebt uiteraard meer kans dat iets uit de US wel aankomt dan niet, maar als je eruit gepikt wordt, zijn er wel enige gevolgen. Vroeg me daarom af of er binnen Europa goede melanotan te koop is in de prijscategorie van pepbridge.

Zo hoog is dat niet hoor. Ken er die 1,5 gebruiken zonder problemen. Hangt ook van je lengte, motieven, reactie,....af. Sowieso raak je na x aantal dagen gewoon aan de dosis. Ik zeg nu niet als je 6 mg zou gebruiken, maar 0,7 ziekelijk hoog noemen, is toch wat overdreven.

Op het melanotan forum raden ze toch wel aan om binnen Europa te kopen. Je hebt uiteraard meer kans dat iets uit de US wel aankomt dan niet, maar als je eruit gepikt wordt, zijn er wel enige gevolgen. Vroeg me daarom af of er binnen Europa goede melanotan te koop is in de prijscategorie van pepbridge.

Voor ik hier uberhaupt op ga reageren, heb je het zelf gebruikt?

Ik gebruik het al ruim 6 jaar. Alles dik in orde, regelmatig bloed laten trekken. Huid laten controleren. Dosis is iets heel persoonlijks. In de beginperiode werd zelfs rond 2 mg per dag geadviseerd ( wel op te bouwen) voor een persoon van 100 kg. Tegenwoordig is gebleken dat je wel met minder kan, maar voor andere effecten zoals haarverdonkering zijn zeer lage dosissen niet voldoende waarmee ik gewoon even wil zeggen dat iedereen het zelf moet aanvoelen, maar 0,7 mg als "ziekelijk" beschouwen, is er toch al wat over.

Ik gebruik het al ruim 6 jaar. Alles dik in orde, regelmatig bloed laten trekken. Huid laten controleren. Dosis is iets heel persoonlijks. In de beginperiode werd zelfs rond 2 mg per dag geadviseerd ( wel op te bouwen) voor een persoon van 100 kg. Tegenwoordig is gebleken dat je wel met minder kan, maar voor andere effecten zoals haarverdonkering zijn zeer lage dosissen niet voldoende waarmee ik gewoon even wil zeggen dat iedereen het zelf moet aanvoelen, maar 0,7 mg als "ziekelijk" beschouwen, is er toch al wat over.

Ik heb zon 4 dagen op 0,4 gezeten en in die paar dagen een aanzienlijk stuk moedervlekken erbij gekregen en ben vrij snel bijna negerbruin geworden terwijl ik dat nooit had en een vrij laag (of hoog?) huiddtype had, redelijk easy verbrand en nooit bruin werd.

Ik zou dan ook niemand aanraden meer dan 0,2 pd te zetten -> beter langer minder zetten dan kort heel veel.

My piece of cake tho ;)

Denk dat de ene mens sowieso anders reageert dan de andere. Moedervlekken is sowieso iets zeer individueels. Als je het puur voor je huid doet, hangt de dosis ook af van je oorspronkelijk huidtype.
Nu lees je op andere fora dat de meesten buiten de eerste dagen geen bijwerkingen hebben, maar sommige mensen er toch allergisch aan blijken te zijn. Dat is ook met andere medicatie zo. Alleen zit je hier met meer vragen en twijfels omdat het niet FDA approved is.

Ik heb zon 4 dagen op 0,4 gezeten en in die paar dagen een aanzienlijk stuk moedervlekken erbij gekregen en ben vrij snel bijna negerbruin geworden terwijl ik dat nooit had en een vrij laag (of hoog?) huiddtype had, redelijk easy verbrand en nooit bruin werd.

Ik zou dan ook niemand aanraden meer dan 0,2 pd te zetten -> beter langer minder zetten dan kort heel veel.

My piece of cake tho ;)

wat was je huidtype en waren je dosissen nauwkeurig gemeten? Was je onder zon gaan liggen tijdens die dagen?

+

Wat is dat met die moedervlekken bij krijgen? Zijn moedervlekken niet genetisch bepaald?

Terug
Naar boven