Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

24uur geleden een bestelling geplaatst bij pepbridge krijg je nog een melding dat het verstuurd is of wat?

zijn er nog acties en welke site is nu de beste die m2 verkoopt?

krijg meer reacties op mijn nieuwe moedervlekken hahhaha

probeer dat maar eens uit te leggen

krijg meer reacties op mijn nieuwe moedervlekken hahhaha

probeer dat maar eens uit te leggen

Gewoon zeggen dat het toegewijde zonnen/zonnebanken ook het pigment in je moedervlekken donkerder maakt, dat het daardoor lijkt alsof je er meer hebt? Je moet de gemiddelde mens niet overschatten in hoe weinig ze weten. ;)

Gewoon zeggen dat het toegewijde zonnen/zonnebanken ook het pigment in je moedervlekken donkerder maakt, dat het daardoor lijkt alsof je er meer hebt? Je moet de gemiddelde mens niet overschatten in hoe weinig ze weten. ;)

haha ik zeg dat het door het zonnen komt maar geloven de meesten niet dan zeggen ze dat het bij hun nooit komt, al heb ik er wel een hele hoop omdat ik eerst praktisch geen of onzichtbare moedervlekken had en nu bomvol sta hehe. ik ga mijn onderhoudsdosis verlagen naar 0,2 denk ik

haha ik zeg dat het door het zonnen komt maar geloven de meesten niet dan zeggen ze dat het bij hun nooit komt, al heb ik er wel een hele hoop omdat ik eerst praktisch geen of onzichtbare moedervlekken had en nu bomvol sta hehe. Ik ga mijn onderhoudsdosis verlagen naar 0,2 denk ik

0,2 ed?

Vandaag weer begonnen met MT-2
ik doe 100mcg pre en post tanning.

vandaag me 30ml bacwater, van steriel water binnen.

Heb het een week lang gezet.. 0,2 per dag (en paar keer vergeten)

Ik zit onder de moedervlekken.. mensen zeggen tegen me:
"Wat heb je voor dingen op je gezicht"?
"Ohh, moedervlekken door de zon."
"Aha, ik dacht dat het viezigheid was."

Ben nu wel heeeel erg bruin. Al sinds vorige week donderdag niet meer gezet, en verkleur nog als een malle.
Je kon me bijna zien verkleuren zo snel ging het. Na het zetten was de misselijkheid wel behoorlijk aanwezig, vanaf begin ongeveer een uurtje, op het laatst wende ik er iets aan, dan duurde het maar 20 minuten ofzo.

Moet er wel bij zeggen dat ik heel gevoelig ben voor dat soort dingen, dus die misselijkheid zal bij anderen vast minder zijn.

Nog last van andere sides:p?

Heb het een week lang gezet.. 0,2 per dag (en paar keer vergeten)

Ik zit onder de moedervlekken.. mensen zeggen tegen me:
"Wat heb je voor dingen op je gezicht"?
"Ohh, moedervlekken door de zon."
"Aha, ik dacht dat het viezigheid was."

Ben nu wel heeeel erg bruin. Al sinds vorige week donderdag niet meer gezet, en verkleur nog als een malle.
Je kon me bijna zien verkleuren zo snel ging het. Na het zetten was de misselijkheid wel behoorlijk aanwezig, vanaf begin ongeveer een uurtje, op het laatst wende ik er iets aan, dan duurde het maar 20 minuten ofzo.

Moet er wel bij zeggen dat ik heel gevoelig ben voor dat soort dingen, dus die misselijkheid zal bij anderen vast minder zijn.

Hoeveel mg heb je al verbruikt ?

Terug
Naar boven