AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Pics hill

Krijgen vrouwen ook een libidoverhoging met deze kuurtjes?

Volgens mij niet.. T is ook niet dat m'n libido groter wordt, maar meer dat je random hard wordt.. Out of the blue.. Tenminste zo werkt t bij mij.. :o

Volgens mij niet.. T is ook niet dat m'n libido groter wordt, maar meer dat je random hard wordt.. Out of the blue.. Tenminste zo werkt t bij mij.. :o

Ohh.. Thought it was me that caused it :(

OT: ik heb geen verhoogd/verlaagd libido opgemerkt.

Idd hahaha, stond ik daar op de loopband, voelde opeens een boner komen, gelukkig dat het niet druk was in de gym want had hem niet achter mijn broek kunnen stoppen omdat mijn tshirt te kort was haha

snel met mijn handdoek naar buiten gejost

Ohh.. Thought it was me that caused it :(

OT: ik heb geen verhoogd/verlaagd libido opgemerkt.

Die jij caused, die zijn alles behalve random :D

OT: No need for that :heart:

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Idd hahaha, stond ik daar op de loopband, voelde opeens een boner komen, gelukkig dat het niet druk was in de gym want had hem niet achter mijn broek kunnen stoppen omdat mijn tshirt te kort was haha

snel met mijn handdoek naar buiten gejost

Hahaha herkenbaar :roflol:

Krijgen vrouwen ook een libidoverhoging met deze kuurtjes?

M'n vriendin recent weer eens aan de MT2...resultaat: een enorm gevoelige clit en daardoor hele dag seksueel geprikkeld en orgasmes die ze nog nooit zo heftig had meegemaakt :roflol:

Ze verheugt zich al weer op de volgende vial :o

hnggg

Ik wil dit ook alleen de verzendkosten zijn meer dan het product zelf :(

Peptidebridge ofzo

heb gwn samen met iemand besteld en verzendkosten gedeeld.

Als iemand samen wil bestellen, pm ff.

Zijn er nog mensen die dit meenemen op vakantie of kan je bij de douane moeilijkheden ermee krijgen?

Besteld bij pepbridge.com op maandagavond, geleverd op donderdagmiddag!

Alles zat gewoon verpakt in een enveloppe met noppenfolie.

kortingscode: BULK20

Vandaag las ik de volgende onzin, geplaatst op de Facebook van Barbie:

Samantha&Michael heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

Mooier bruin
Heel veel mense toonden interesse in wat wij nu getest hebbe omdat we mooier bruin zijn. Voordat we dit bekend maakten, hebbe we het getest en blijve dat de komende tijd doen. Bij ons werkt het, vandaar die mooiere kleur bruin. Wat is het? NEE het is GEEN melanine en ook niet iets dat zelfbruinend is. Dus als je die capsule slikt (een per dag) word je NIET bruin als je niet in de zon komt. Wat is het wel? Het is een supplement met de naam Golden Brown. Het word op de markt gebracht door Ergoline, marktleider in zonnebanken. Het is puur natuur en bevat een mix van vitamines en stoffen die bij zonlicht geactiveerd worde. Als je het slikt en je gaat daarna in de (echte) zon of onder de zonnebank, dan word je sneller bruin, dieper bruin, mooier bruin en je blijf langer bruin. Het is te koop bij zonnebankstudio's die met Ergoline apparatuur werke.

Iemand al eerder gehoort van deze grootst mogelijke onzin?

Terug
Naar boven