AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Je kan M2 toch ook gewoon in je been zetten?

Bedankt!

Heb nu in totaal 4 mg gebruikt, vanavond maar eens zonnebanken.

Hallo beste mensen,
waar kan ik het beste dat steriel water en injectie naalden halen (liefst op dezelfde website)
Ik zou melanotan 1 of 2 halen van pepbridge is dat wel een goed idee ik ben van belgie
Waarom nemen de meeste mensen MT2 en niet MT1 als er gezegd word dat MT1 veiliger is
Alvast bedankt om mijn vragen te beantwoorden ;)

Alphablade ik kan blijkbaar nog geen priveberichten terug sturen kunnen we dat anders oplossen?
Ben wel geintresseerd

.

Laatst bewerkt:
Heb geen idee hoe je dat moet doen mijn exuses ik ken dit forum nog niet goed :p

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Ik heb een email gestuurd
Grtz dylan

Ik heb niets ontvangen.. Ga anders naar mijn profiel en de de optie "laat bericht achter" of zoiets.. ;)

Hebt u iets ontvangen via mail?

You've got mail ;)

Ik heb door melatonan.Versicolor gekregen.
Hebben meer mensen hier last van ?

Ik heb door melatonan.Versicolor gekregen.
Hebben meer mensen hier last van ?

Wie heeft deze diagnose gesteld?

Versicolor wordt veroorzaakt door een oppervlakkige infectie van de huid door een gist van de soort Malassezia.
Deze gist groeit gemakkelijker bij hoge temperaturen, in een vochtig klimaat en door het gebruik van zonnecrèmes of zonnebrand olie.

Vandaar dat me dit verbaast omdat MII werkt vanbinnen uit en deze onschuldige huidaandoening ontstaat uitwendig.

Heb je misschien lopen googlen en verwar je de vlekjes met hyperpigmentatie, dat is wel een mogelijke bijwerking van Melanotan?

Ik heb nog een ongeopend flesje pt141. Bij interesse PM :)

Is het trouwens zo dat je bij melanotan 1 minder moedervlekken hebt dan bij 2? Of zijn deze factoren gelijk? Als je van een zelfde tan uitgaat omdat je van m2 minder nodig hebt.

Ben terug van 10dagen vakantie, iedere dag strand zonder schaduw of parasol, enkel in de ochtend een factor 10 zonnebrand opgespoten verder niks, resultaat flink bruin en niet verbrand, voor mij iets nieuws aangezien ik altijd verbrand, heb huidtype 2. mt2 is dus voor mij een blijvertje.

Terug
Naar boven