Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Waar halen jullie spuitjes?
Bij daxtrio betaal je voor 100 spuitjes 35.16 inc verzendkosten, iemand toevallig kortingscode of andere betrouwbare site?
Op peptidebridge.com betaal je voor 14 vials met kortingscode $162.40, deze site is betrouwbaar en dit is denk ik wel zo goedkoop mogelijk?
Iemand trouwens tips over het verzenden/risico's?
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Waar halen jullie spuitjes?
Bij daxtrio betaal je voor 100 spuitjes 35.16 inc verzendkosten, iemand toevallig kortingscode of andere betrouwbare site?
Op peptidebridge.com betaal je voor 14 vials met kortingscode $162.40, deze site is betrouwbaar en dit is denk ik wel zo goedkoop mogelijk?
Iemand trouwens tips over het verzenden/risico's?
Alvast bedankt!

http://www.praxisdienst.nl/nl/Injec...tml?sourceRefKey=Q5rOggOMQ&sid=&fromSuggest=1

Thanks man! Zelf ervaring met die site?
Zit er trouwens nog verschil tussen pepbridge en peptidebridge?
Peptidebridge lijkt goedkoper te zijn maar kwa betrouwbaarheid ect.?

Ervaringen met praxisdienst is gelijk aan daxtrio zowel qua levering als beantwoorden van vragen.

Hoi iedereen, ik zit erover te denken om mela te gaan gebruiken. Ik heb mij hierover goed ingelezen maar heb toch nog een paar vraagjes..

Ik heb best wel wat (kleine) littekentjes, drie in mijn gezicht die nu 2 jaar oud zijn, vijf in mijn gezicht die pas 5 maanden oud zijn en eentje op mijn arm, ook bijna 5 maanden oud. De littekentjes komen allemaal van het wegsnijden van moedervlekjes. Zou ik nog moeten wachten met mela gebruiken aangezien ik nog nieuwe littekentjes heb? En als dit littekenweefsel donkerder word, gaat dat dan weer weg als je stopt met mela?

Ook heb ik ergens gelezen dat iemand zei dat je met MT1 minder kans zou hebben op nieuwe + donkerdere moedervlekjes/hyperpigmentatie, klopt dit?

Ik ben van plan om het heeel langzaam op te bouwen, tot ongeveer 0,3 of 0,4 mg. Ik heb donkerblond haar, groene ogen, lichte sproeten, veel moedervlekjes en ik heb een erg lichte huid. Ik verbrand snel en bruin langzaam, dus ik denk dat ik huidtype 1 heb?

Alvast bedankt!

Zou de eerste keer zetten en dan 2-3 weken wachten, dat was +- de tijd wanneer de eerste moedervlekken bij mij kwamen.

die heb ik ook blijft niks inzitten. prima dingen.

Oke mooi dan ga ik die ook zo bestellen.

wat ik me wel nog steeds afvraag, wordt littekenweefsel nou weer lichter na stoppen met mt2? of blijft t donkerder

Ben nooit toegekomen aan de 3 flesjes melanotan die ik heb gehaald bij pepbridge.
Mocht iemand het willen proberen hoor ik het graag :roflol:

Melanotan products are purchased via the Internet and have three main formulations (Melanotan I, Melanotan II, and bremelanotide). Melanotan I increases melanogenesis and eumelanin content to produce sunless tanning. Melanotan II also increases skin pigmentation but also produces spontaneous penile erections and sexual stimulation

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23121206

Bron,

Ben nog steeds benieuwd of MT 2 minder moedervlekken veroorzaakt dan MT 1, iemand?

Terug
Naar boven