Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand of er een andere benaming is voor bacterieel water? 2 apotheken bezocht maar beide snapte er niets van. Steriel water kende ze wel?
Klopt het dat je haren donkerder worden van dat spul? Altijd al gewild, heb nu beetje lichtbruin haar heb het liefst tegen zwart aan.
kan ik deze benodigdheden ook bewaren in de koeling ipv vriezer?
Stomme vraag die ik waarschijnlijk ook ergens in het topic kan teruglezen, hoelang duurt zo'n gemiddelde M2 kuur?
Mijn 'baard' word iig zwart. Had vroeger een blonde/roestige kleur. Nu is het zwart geworden. Het haar op mijn hoofd is misschien iets donkerder geworden. Maar dit valt niet zo hard opKlopt het dat je haren donkerder worden van dat spul? Altijd al gewild, heb nu beetje lichtbruin haar heb het liefst tegen zwart aan.
Mengen is het mengen van de MII poeder met een vloeistof (Bac / steriel / saline water)Ben van plan me 30mg melanotan II aan te schaffen en 40 spuitjes.
Enkele vragen;
Is het ok om melanotan op 16 jarige leeftijd te injecteren?
Soms lees ik over 'mengen' , er moet toch niks gemengd worden? Gewoon gewenste hoeveelheid MII in de spuit en dan in het buikvet injecteren. (natuurlijk even ontsmetten en telkens andere spuit gebruiken)
Heb van mezelf niet echt veel sproeten (in gezicht geen) dus het zou een vreemd zicht zijn dat ik plots vol zit onder de sproeten. Kan het zijn dat ik er veel in m'n gezicht krijg of worden de sproeten die er zijn alleen donkerder?
Kan iemand me helpen met doseren, ik wil graag een mooie bruine kleur (alsof je net terug bent van vakantie) niet overdreven donker dus. Dit is de dosering die me op een site aangeraden werd:
dag 1: 0.4mg
dag 2: 0.6mg
dag 3: 0.8mg
dag 4: 1mg
tot en met dag 14: 1mg
Vanaf dan 1x per week 1mg om kleur te behouden
Alvast bedankt voor de hulp & karma zal vloeien
Edit: oeps, las over het rembours heen.ik wacht nog steeds op mijn rembours bestelling.....
als je niet thuis bent waar wordt dan je bestelling geplaats
toch gewoon bij de postkantoor?
Ben van plan me 30mg melanotan II aan te schaffen en 40 spuitjes.
Enkele vragen;
Is het ok om melanotan op 16 jarige leeftijd te injecteren?
Soms lees ik over 'mengen' , er moet toch niks gemengd worden? Gewoon gewenste hoeveelheid MII in de spuit en dan in het buikvet injecteren. (natuurlijk even ontsmetten en telkens andere spuit gebruiken)
Heb van mezelf niet echt veel sproeten (in gezicht geen) dus het zou een vreemd zicht zijn dat ik plots vol zit onder de sproeten. Kan het zijn dat ik er veel in m'n gezicht krijg of worden de sproeten die er zijn alleen donkerder?
Kan iemand me helpen met doseren, ik wil graag een mooie bruine kleur (alsof je net terug bent van vakantie) niet overdreven donker dus. Dit is de dosering die me op een site aangeraden werd:
dag 1: 0.4mg
dag 2: 0.6mg
dag 3: 0.8mg
dag 4: 1mg
tot en met dag 14: 1mg
Vanaf dan 1x per week 1mg om kleur te behouden
Alvast bedankt voor de hulp & karma zal vloeien
Mengen is het mengen van de MII poeder met een vloeistof (Bac / steriel / saline water)
Geen idee van sproeten, maar weet wel dat er moedervlekjes op je lichaam / gezicht bij kunnen komen.
Ik ging ook van die dosering uit, maar ik hoor steeds vaker dat 1mg eigenlijk best veel is. Moet wel zeggen dat ik nu na 5x injecteren al aardig resultaat zie (gisteren 1mg gespoten).
Soms ook bij de buren, ligt eraan.
Ja, ik was gisteren ook wel iets misselijker dan anders. Vanmorgen ook wakker geworden met 4 nieuwe moedervlekjes op mijn borst en een paar op de buik. Heb nog 3 of 4 spuiten van 1mg en 2 van 0.8mg.
---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 17:32 ----------
Is naar eigen ervaring echt de maximale hoeveelheid. Toevallig heb ik laatst 1,4mg gespoten. De volgende dag had ik gelijk paarse lippen (trekt snel weer weg als je even een dag overslaat). Ook de sides vallen dan vies tegen. Boners, misselijk, en de volgende ochtend totaal geen eetlust.
Ja, ik was gisteren ook wel iets misselijker dan anders. Vanmorgen ook wakker geworden met 4 nieuwe moedervlekjes op mijn borst en een paar op de buik. Heb nog 3 of 4 spuiten van 1mg en 2 van 0.8mg.
Daarna maar weer ietsjes minder lol.
Vind ik niet. Dus omdat je bruin wil worden ga je elke dag met een spuitje mela inspuiten. Ben je echt zo ijdel joh? Haha. Wat ik wil zeggen is, je bent nog maar 16. Ik vind het niet verantwoord op op die leeftijd al dat soort dingen te doen.
Geen idee. Zal wel moeten blijken als ik op onderhoud ga / er mee stop.
Mengen is het mengen van de MII poeder met een vloeistof (Bac / steriel / saline water)
Geen idee van sproeten, maar weet wel dat er moedervlekjes op je lichaam / gezicht bij kunnen komen.
Ik ging ook van die dosering uit, maar ik hoor steeds vaker dat 1mg eigenlijk best veel is. Moet wel zeggen dat ik nu na 5x injecteren al aardig resultaat zie (gisteren 1mg gespoten).
Ik ben idd zeer ijdel. Maar MII heeft op lange termijn geen sides. (althans dat las ik) Zoals je van zonnebank verhoogde kans op huidkanker krijgt, heeft MII dat niet. Dus ik zie er geen probleem in en ben benieuwd of jullie daar anders over denken.
Bedankt voor het antwoord
Ik ben idd zeer ijdel. Maar MII heeft op lange termijn geen sides. (althans dat las ik) Zoals je van zonnebank verhoogde kans op huidkanker krijgt, heeft MII dat niet. Dus ik zie er geen probleem in en ben benieuwd of jullie daar anders over denken.
Bedankt voor het antwoord
Weet niet hoe het met de rest zit maar als je m2 gebruikt moet je nog altijd onder zonnebank of in de zon. En geen van beide zijn gezond dus zie het probleem niet.
Je gaat toch ook niet heel de zomer binnen zitten of wel?
Wat doe jij als je op zomervakantie gaat? Ga je toch lekker zonnen aan het zwembad of strand.
Ik ben ervan overtuigd dat als je huidkanker zou krijgen dat je het hoe dan ook zal krijgen of je nu zonnebank hebt gedaan of niet.

Ik ga idd nog zonnen dan, en blij met je reactie maar je beantwoord geen één van mijn vragen en is totaal naast de kwestie![]()

Ik vroeg of melanotan II ok was voor een 16 jarige en je praat over zonnen en huidkanker. Ik ben het wel akkoord met wat je zegt maar dat was niet wat ik wou weten.
die sides op lange termijn zijn natuurlijk nog niet bekend
voor als je vieze naalden gebruikt, en miss problemen met prikken. Maar het is niet dat ik een mela junk ben en lekker naalden met alles en iedereen deel. Die waarschuwing is dus echt de grootste BS. Natuurlijk gebruik je elke keer een nieuwe naald. En zoveel is er niet wat mis kan gaan bij jezelf een prikje geven met een insuline naaldje.Weet niet hoe het met de rest zit maar als je m2 gebruikt moet je nog altijd onder zonnebank of in de zon. En geen van beide zijn gezond dus zie het probleem niet.
Je gaat toch ook niet heel de zomer binnen zitten of wel?
Wat doe jij als je op zomervakantie gaat? Ga je toch lekker zonnen aan het zwembad of strand.
Ik ben ervan overtuigd dat als je huidkanker zou krijgen dat je het hoe dan ook zal krijgen of je nu zonnebank hebt gedaan of niet.