kamiel1
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb 5 vials besteld, 75 euro inclusief verzendkosten.
Zal jullie op de hoogte houden van de kwaliteit enz.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik gebruik momenteel http://www.maximpeptide.com/buy-melanotan-2/ en hoor mensen constant over hoe zwart ik ben. Voor deze had ik bij labpeptides.net 2 vials besteld, deze werkt ook alleen is ie vrij prijzig. Maximpeptide z'n M2 zorgt er iig voor dat mensen me n*gger noemen en ben al maanden niet onder de zonnebank geweest.
zijn bij mij wat donkerder gewordeneen vraagje voor degene die ervaring hebben met melanotan wat effect heeft het op littekens/striemen qua kleur dan?
ja zou er niet uitzien bruin en dan witte strepen

heb ze net binnen, geen etiket of niks erop.
hij had er een labtest bijzitten, 98% purity...
iets te snel gelezen, even aanvulling op mn post; littekens zijn donkerder geworden, striemen zijn zelfde kleur geblevenja zou er niet uitzien bruin en dan witte strepen [emoji14]
Cool, een site zoals Peptidepros en uit China vertrouwd men niet (zij gewoon labs) maar wel via Marktplaats? Niemand tests gelezen dat er in een vial van 10mg maar 4mg MT2 in zat?
Klinkt niet heel erg betrouwbaar dus, zag de test er wel een beetje goed uit of heeft hij het duidelijk zelf gemaakt.
Is 98% sowieso niet te puur?