AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

is marktplaats wel betrouwbaar? denk dat ze daar alleen maar producten verkope met slechte kwaliteit.

geen alternatief?

---------- Toegevoegd om 06:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

is marktplaats wel betrouwbaar? denk dat ze daar alleen maar producten verkope met slechte kwaliteit.

geen alternatief?

heb ze net binnen, geen etiket of niks erop.
hij had er een labtest bijzitten, 98% purity...

Ik vind het met peptides altijd wel link om iets wat naar alle waarschijnlijkheid uit de US/CN komt, dan maar op Marktplaats te kopen. Ik koop het liever gewoon bij de bron, zodat je iets meer zekerheid hebt aangaande het bewaarprotocol. Bij MP denk ik meteen aan een kerel met een verhuisdoos in zijn kofferbak waarin 300 vials MTII liggen :o

Ik gebruik momenteel http://www.maximpeptide.com/buy-melanotan-2/ en hoor mensen constant over hoe zwart ik ben. Voor deze had ik bij labpeptides.net 2 vials besteld, deze werkt ook alleen is ie vrij prijzig.

Maximpeptide z'n M2 zorgt er iig voor dat mensen me n*gger noemen en ben al maanden niet onder de zonnebank geweest.

een vraagje voor degene die ervaring hebben met melanotan wat effect heeft het op littekens/striemen qua kleur dan?

Cool, een site zoals Peptidepros en uit China vertrouwd men niet (zij gewoon labs) maar wel via Marktplaats? Niemand tests gelezen dat er in een vial van 10mg maar 4mg MT2 in zat?

We zijn nu begonnen met de MT2 van marktplaats en de hot flushes doen het goed i.i.g.

heb ze net binnen, geen etiket of niks erop.
hij had er een labtest bijzitten, 98% purity...

Klinkt niet heel erg betrouwbaar dus, zag de test er wel een beetje goed uit of heeft hij het duidelijk zelf gemaakt.
Is 98% sowieso niet te puur?

ik heb het ook bestelt via marktplaats ( uit Rotterdam bestelt ) 3 setjes met steriel water enz.
Wat mijn bevindingen zijn vertel ik wel over een week
Heb wel een labtest gezien en was ook keurig afgeleverd met handleiding erbij ( dit hoeft uiteraard niks te zeggen)

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

ik heb het ook bestelt via marktplaats ( uit Rotterdam bestelt ) 3 setjes met steriel water enz.
Wat mijn bevindingen zijn vertel ik wel over een week
Heb wel een labtest gezien en was ook keurig afgeleverd met handleiding erbij ( dit hoeft uiteraard niks te zeggen)

Joh.... dat wist ik niet :D
Ik bedoelde meer "Peptidepros.... en een andere site uit China"
Ik weet het. Peptidepros zit in Florida. En ik weet nog andere sites waar je voor $100,- zo'n 10 vials hebt. Maar die zitten in China. Dezelfde site waar ze die rommel op Marktplaats vandaan halen.
10mg kopen en 4mg krijgen aan werkbare stof.

Ik heb even geïnformeerd, maar dit spul komt inderdaad uit China. Dus dat is zo'n $100,- voor 10 vials. (Dat is € 94,-) En als je ze in nog grotere getalen koopt word het nog goedkoper.
Dus dan kan je als verkoper aardig wat winst pakken. En waarschijnlijk zijn er nog goedkopere adressen te vinden.

Misschien moeten we gewoon met mensen van het forum 7 dozen (70 vials) tegelijk bestellen?

Ik heb voor mensen ook wel een adresje in Engeland hoor. Betaal je zo'n € 200,- voor 10 vials. Dus wie teveel wilt betalen; mail me gerust :p

Laatst bewerkt:
Ik twijfel hoeveel te kopen. Ik wil zo half april / eind april beginnen, net als vorig jaar. Bij Peptidepros heb je (na 20% korting) 5 vials + 30ml bact water voor $84. Op zich prima deal zo met dat bact water. Sowieso ga ik het niet via Marktplaats doen. Ik heb het liever bij de bron die ik wat meer vertrouw dan MP. Vraag me alleen af hoeveel vials ik zal nemen...

Vorig jaar had ik veel nodig om op te bouwen en heb ik in het totaal 5 vials gebruikt. Ik ben toen eind Augustus gestopt ermee.

sunatra levert geloof ik weer

Terug
Naar boven