XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Hai,

Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik lees over vervuilde MT2, en weet nu even niet waar ik moet bestellen. Ik wil er voor het eerst mee beginnen dus een bulk aankoop is voor mij wat overdreven. Dat dus de aanschaf iets duurder is, moet dan maar.

Welke site kan ik wel vertrouwen en welke niet?
Ik zie nu bijvoorbeeld bij Megatan een startpakketje, is dat een goede site?

En hoe zit het nou met dat invriezen?
Sommigen zeggen dat dat echt niet kan en juist weer anderen zweren erbij.

Ik weet het, er is genoeg te vinden op de site. En dat heb ik ook allemaal braaf doorgelezen, maar alle tegensprekende verhalen worden verwarrend.

Wie kan me duidelijkheid verschaffen? Dus een startpakketje van een betrouwbare site...

Groetjes!

Hai,

Thanx voor de snelle reactie!
Mag ik vragen waarom je de eerste 3 sites niet meer gebruikt?
Waren die niet goed?

Groetjes!

1 van de eerste 3 verkoopt niet meer, de onderste 2 zijn goed alleen prijzig vergeleken met de eerste site die ik heb gebruikt (pepbridge).

usapep heb ik onlangs voor het eerst besteld en is het goedkoopst vergeleken met de overige sites vandaar dat ik nu hier besteld heb.

Als ik bij deze hetzelfde resultaat behoud als met de andere sites zal ik hier voortaan bestellen.

1 van de eerste 3 verkoopt niet meer, de onderste 2 zijn goed alleen prijzig vergeleken met de eerste site die ik heb gebruikt (pepbridge).

usapep heb ik onlangs voor het eerst besteld en is het goedkoopst vergeleken met de overige sites vandaar dat ik nu hier besteld heb.

Als ik bij deze hetzelfde resultaat behoud als met de andere sites zal ik hier voortaan bestellen.

€35,- bezorging? Dat maakt het best duur
En waar koop je de rest? Ik kan dat bac-water nergens vinden namelijk...

€35,- bezorging? Dat maakt het best duur
En waar koop je de rest? Ik kan dat bac-water nergens vinden namelijk...

De verzendkosten zijn idd prijzig omdat het uit Amerika komt.

Met de coupon: usapep , krijg je 20% korting op je bestelling.

Het wordt zo goedkoper hoe meer vials je besteld.

Voorheen haalde ik t water hier vandaan waar ik nog over van heb: http://www.peptides-uk.com/product/hospira-bacteriostatic-water-30ml/

Als het goed is moet het hier ook te halen zijn: http://bacteriostaticwater.com/bacteriostatic-water

SPRING40 40% korting @ maximpeptides 17-4 t/m 19-4

Hoi, ik wil volgende week beginnen met Melanotan 2 maar vraag me af of iemand hier ervaring heeft met de dosering voor vrouwen? Heb huid type 1 en weeg 64 kilo dus ben bang dat ik snel te veel ga injecteren. Alvast bedankt!

Hoi, ik wil volgende week beginnen met Melanotan 2 maar vraag me af of iemand hier ervaring heeft met de dosering voor vrouwen? Heb huid type 1 en weeg 64 kilo dus ben bang dat ik snel te veel ga injecteren. Alvast bedankt!
0,2 a 0,3 per dag.

Laatst bewerkt:
Waarom opbouwen tot 0.8? imo is dagelijks 0.25-0.3 voldoende of je nu man of vrouw bent.

Enige wat je van die hoge dosis krijgt is bijwerkingen.

Dus gwn altijd 0,2/0,3 ook als je start?

Op buitenlandse fora raden ze altijd lage dosis aan. Gaat erom hoe lang je injecteerd, niet om de hoeveelheid.

Eigenlijk nu voor het eerst dat ik me er beetje over ingelezen heb, maar heeft iemand een site met duidelijk uitleg over het een en ander? En aan wat voor prijs moet ik aan denken?

Heb ook daar besteld. Duurt de bezorging lang?
En weet iemand ook waar bac-water te krijgen? Heb nu injectiewater besteld, is ook goed toch? In spuitjes doen en dan in de vriezer kan gewoon toch? Althans dat lees ik bij meerdere leveranciers...

Groetjes!

Vorige pagina staat een link voor bac water

Vorige pagina staat een link voor bac water

Me = blijkbaar erg blond want zie het nergens staan

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Gister bij USAPEP, een kleine proef bestelling gedaan 88€, daarna een mailtje gestuurd of ze er een factuur van onder de 25€ bij willen doen, vanochtend direct mail dat het geen probleem was, ben benieuwd.

Ivm douane? Helpt dat?

Terug
Naar boven