XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Is dit ook ergens verkrijgbaar waar je zonder cc kan betalen en graag compleet inplaats van dat ik overal alles los moet bestellen? En zo http://www.mela2.nl/bestelmelanotan2 is wel aardig duur maar als ik lees dat je maar 0,2ml spuit kun je aardig lang met een vial doen.

Nou, ben begonnen!
Wat is dat eng zeg, een naald in je eigen lijf zetten!
Heb, na het doorlezen van heel veel fora, besloten heel langzaam te beginnen.
0,1 op dag 1 en 2.
Morgen naar de 0,2.

Aangezien ik een vrouw ben en geen last heb van jullie 'mannen-bijwerking', zet ik het gewoon overdag. Slapen is al een issue bij mij, dus dat wil ik niet lastiger maken dan het al is.

Bedankt voor al jullie hulp en uitleg!

Groetjes!

Dat feel als je melanotan 2 neemt en er buiten geen UV te bekennen is :roflol: zit hele dag te regenen hier

Nou, ben begonnen! Wat is dat eng zeg, een naald in je eigen lijf zetten! Heb, na het doorlezen van heel veel fora, besloten heel langzaam te beginnen. 0,1 op dag 1 en 2. Morgen naar de 0,2. Aangezien ik een vrouw ben en geen last heb van jullie 'mannen-bijwerking', zet ik het gewoon overdag. Slapen is al een issue bij mij, dus dat wil ik niet lastiger maken dan het al is. Bedankt voor al jullie hulp en uitleg! Groetjes!
nee toch geen last van de mannan bijwerking :o?

Zou toch raar zijn als je een erectie als vrouw kon krijgen :roflol:

Een erectie zou ik erg verrassend vinden idd...
Heb eigenlijk helemaal geen last van bijwerkingen :)

I was just kiddin.

Is dit ook ergens verkrijgbaar waar je zonder cc kan betalen en graag compleet inplaats van dat ik overal alles los moet bestellen? En zo http://www.mela2.nl/bestelmelanotan2 is wel aardig duur maar als ik lees dat je maar 0,2ml spuit kun je aardig lang met een vial doen.

Ik ben nieuw hier,lees al een tijdje mee...
Ik zou graag met melanotan2 starten maar weet niet goed hoe en waar te beginnen,nu kreeg ik via een ander forum ook bovenstaande site www.mela2.nl ...mijn vraag nu is of dit een betrouwbare site is,met goede melanotan?
Alvast bedankt!
Barb

Zit nu in onderhoud, maar vind de kleur echt oranje ogen als ik even niet onder de zonnebank ben geweest.
Meer last van?

Lijkt me dat hier ook mensen zijn die ook daadwerkelijk de sportschool bezoeken ipv alleen hier komen voor hun kleurtje? :eyes:
Vandaar de vraag of iemand ervaring heeft met aas en melanotan? Lijkt me dat het geen reet uitmaakt, maar toch even checken.

Zit elkaar niet in de weg aas en mela. Heb Zelf geen last van oranje huid oid zit op 0,2/0,3.

Zit elkaar niet in de weg aas en mela. Heb Zelf geen last van oranje huid oid zit op 0,2/0,3.

Ja misschien omdat ik heel snel alles heb gedaan.
2 vials 1mg per keer en 2x in de week zware zonnebank. Ik doe nu alleen 0,5mg pre zonnebank

Heb zojuist toch maar een bestelling gezet op www.mela2.nl...
Ben benieuwd...

Ik kreeg privé berichten maar kan ik pas beantwoorden als ik 5 posts heb...:-)

Heb zojuist toch maar een bestelling gezet op www.mela2.nl...
Ben benieuwd...

Ik kreeg privé berichten maar kan ik pas beantwoorden als ik 5 posts heb...:-)

Maatje van mij heeft daar ook eens besteld.
Je betaald een godsvermogen voor mela2 wat volgensmij gewoon uit china komt. (De bekende vials met blauwe dop etc)

Werking was wel goed volgensmij.

is bacteriostatic water echt niet in nl te koop? wand ik heb problemen met mijn order steeds... mijn eerste order wou ik cancelen omdat er wat fout ging.. daarna gelijk opnieuw bestelt hebben ze het weer gecanceld daarna weer geprobeerd opnieuw te bestellen hebben ze hem weer geannuleerd, ondertussen heb ik nu alles binnen behalve het water omdat ze mijn bestelling steeds annuleren bij peptides-uk.com??

ps wat moet ik nu doen met mijn mt2? in de koelkast? vriezer? wand het gaat nu sowieso op zijn minst een week ofz duren voordat ik dat water binnen zal hebben?

is bacteriostatic water echt niet in nl te koop? wand ik heb problemen met mijn order steeds... mijn eerste order wou ik cancelen omdat er wat fout ging.. daarna gelijk opnieuw bestelt hebben ze het weer gecanceld daarna weer geprobeerd opnieuw te bestellen hebben ze hem weer geannuleerd, ondertussen heb ik nu alles binnen behalve het water omdat ze mijn bestelling steeds annuleren bij peptides-uk.com?? ps wat moet ik nu doen met mijn mt2? in de koelkast? vriezer? wand het gaat nu sowieso op zijn minst een week ofz duren voordat ik dat water binnen zal hebben?
Je kunt het bacteriostatic water gewoon bij de apotheek halen hoor. Ik weet niet hoeveel je hebt gekocht maar als je de mt2 binnen 2 maand gaat gebruiken kun je het gewoon in de koelkast bewaren. Ben zelf nu net ook een week begonnen met mt2, en ik spuit voor ik slapen ga ik wordt er kots beroerd van en dat uren lang.

Iemand ervaring met USA peptides? usapep.com

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Iemand ervaring met usapep.com?

Je kunt het bacteriostatic water gewoon bij de apotheek halen hoor. Ik weet niet hoeveel je hebt gekocht maar als je de mt2 binnen 2 maand gaat gebruiken kun je het gewoon in de koelkast bewaren. Ben zelf nu net ook een week begonnen met mt2, en ik spuit voor ik slapen ga ik wordt er kots beroerd van en dat uren lang.

ik heb 3 vials van 10 mg mt2 dus ik doe er dan wel 2 in de vriezer en 1 die ik ga gebruiken in de koelkast.
overal op de site lees ik dat bac water juist niet in NL is te verkrijgen?? dus ik kan gewoon naar de apotheek en dat halen? wand bac water en dat andere water NaCI ofz? is niet het zelfde!

kent iemand deze site? sterielwater.nl is het betrouwbaar?

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

ik heb 3 vials van 10 mg mt2 dus ik doe er dan wel 2 in de vriezer en 1 die ik ga gebruiken in de koelkast.
overal op de site lees ik dat bac water juist niet in NL is te verkrijgen?? dus ik kan gewoon naar de apotheek en dat halen? wand bac water en dat andere water NaCI ofz? is niet het zelfde!

ik heb nu bij steroiden-shop.com een bestelling geplaatst 10 ML bac water voor 10 euro en 10 euro verz kosten, iemand daar ook al is bestelt? en alles goed aan gekomen?

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

ik heb nu bij steroiden-shop.com een bestelling geplaatst 10 ML bac water voor 10 euro en 10 euro verz kosten, iemand daar ook al is bestelt? en alles goed aan gekomen?

Allebei betrouwbaar alleen betaal je de hoofdprijs. ;)

Maatje van mij heeft daar ook eens besteld.
Je betaald een godsvermogen voor mela2 wat volgensmij gewoon uit china komt. (De bekende vials met blauwe dop etc)

Werking was wel goed volgensmij.
Oke thankx...:-)
Hopelijk valt de levertijd naar Belgie wat mee...

Iemand ervaring met USA peptides? usapep.com ---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ---------- Iemand ervaring met usapep.com?
ja, is in mijn ogen gwn pepbridge, heb zelf besteld en binnen weekje ontvangen.

Terug
Naar boven