AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Voilà gisteren ontvangen en meteen getest.
K heb 1 ml bacterieel water toegevoegd aan 1 vial . En 0.1ml geïnjecteerd .
Geen bijwerkingen buiten de erectie maar dat is niet storend ;-)

Nu dacht ik gewoon 3x de eerste week 0.1 te gebruiken, 3 dagen opeenvolgend en vervolgens 1 X per week op onderhoud.
Wat denken jullie? Kan toch?

Nu dacht ik gewoon 3x de eerste week 0.1 te gebruiken, 3 dagen opeenvolgend en vervolgens 1 X per week op onderhoud.

Kan, als het werkt voor jou waarom niet. Waar heb je besteld?

Kan, als het werkt voor jou waarom niet. Waar heb je besteld?

Het is mijn eerste keer dus of t werkt? Maar zoals met alles is het proberen, besteld op megatan.ws , een starter pakketje voor eens te testen. Ik weet dat dit niet de beste prijs is maar t is puur testen, indien t resultaat er is zoek ik het goedkoper en voor een grotere inkoop . Dat is maar kwestie van even zoeken .

Allebei betrouwbaar alleen betaal je de hoofdprijs. ;)

Serieus?? Heb jij een goede site voor mij wanneer ik het een volgende keer nodig heb?.

Ik heb het bac water vandaag binnen gehad en eergister bestelt dus ben wel blij dat ik niet heel lang hoefte te wachten. En net mijn eerste dosis gezet. Ben benieuwd wanneer ik iets ga zien ervan. Rustig op bouwen tot 0.05 is voldoende toch? En hoevaak en hoeveel zet je voor onderhoud?

hoe kan ik het beste bronzen ?

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

ik ga nu regelmatig naar de zonnebank.. maar dat verrimpeld mn huid lijkt het

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

ik ga nu regelmatig naar de zonnebank.. maar dat verrimpeld mn huid lijkt het

Waar heb je de melanotan en water besteld als vragen mag?

Ik kom alleen maar bac water tegen met inhoud van 30ml maar wat heb ik in godsnaam aan zoveel water als ik het maar per 1ml hoef te mengen... Iemand een goede site voor water?

Waar heb je de melanotan en water besteld als vragen mag?

Ik kom alleen maar bac water tegen met inhoud van 30ml maar wat heb ik in godsnaam aan zoveel water als ik het maar per 1ml hoef te mengen... Iemand een goede site voor water?

Ook bij melanotan.ws, kwam per 2ml
Nu ik heb niets eens verder gekeken omdat dit het makkelijkst was maar blijkbaar kan je het gewoon in de apotheker aanschaffen.

Ook bij melanotan.ws, kwam per 2ml
Nu ik heb niets eens verder gekeken omdat dit het makkelijkst was maar blijkbaar kan je het gewoon in de apotheker aanschaffen.

Ook daaro nu besteld met de CC van me neef. Ik meng gewoon 1ml met de melanotan en deze bewaar ik dan in de koelkast neem ik aan. De overige vial en water kan ik het beste gewoon in de diepvries dan bewaren?

Maar als je nu 1ml met een vial gemengd hebt hoelang kun je er dan mee doen als je 0,2 spuit (10/0,2=50 dagen)?

Laatst bewerkt:
Megatan.ws bedoelen jullie toch. Ik wacht nog steeds op me bestelling, had op 15 april besteld (simpel kitje niet ingewikkeld ofso) en stond op de 22e als shipped maar nog niks binnen en heb ook geen tracking. Op me berichten die ik heb gestuurd word ook niet gereageerd.
Wanneer hebben jullie besteld?

Megatan.ws bedoelen jullie toch. Ik wacht nog steeds op me bestelling, had op 15 april besteld (simpel kitje niet ingewikkeld ofso) en stond op de 22e als shipped maar nog niks binnen en heb ook geen tracking. Op me berichten die ik heb gestuurd word ook niet gereageerd.
Wanneer hebben jullie besteld?

Zojuist besteld, maar dat is serieus al bijna 3 weken.... Dacht zoiets is wel binnen week binnen

*Is het verstandig om een spuit een aantal keer te gebruiken of gewoon iedere dag een nieuwe en de gewenste hoeveelheid uit vital halen?

Laatst bewerkt:
*Is het verstandig om een spuit een aantal keer te gebruiken of gewoon iedere dag een nieuwe en de gewenste hoeveelheid uit vital halen?

Nooit maar dan ook nooit een spuit hergebruiken.
Spuiten dienen altijd steriel te zijn en de enige manier om dat te waarborgen is door altijd een gesealde spuit te pakken.

ik heb op 23 april een bestelling gedaan bij [Link niet meer beschikbaar] helaas nog steeds niks ontvangen moet ik me zorgen pakken

Geen track en trace ofzo?

dat wel maar als ik het pakje wil traceren krijg ik dit

Tracking information is currently not available. Please contact us for more information or email us at sales@usapep.com

Ik had pakje van usapep laatst na 10 dagen in huis.

Had wat flesjes MT2 extra besteld trouwens, als er liefhebbers zijn kunnen ze worden overgenomen!

Misschien ben ik gewoon dom dat kan natuurlijk ook, maar waarom lees ik dat sommige hun vial met meer als 1ml water mengen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven