MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Bij mij exacte hetzelfde in een envelop met daarin 2 bubbel enveloppen.

Heb 15-4 besteld.

Vandaag 3x 10mg Melanotan 2 en 10mg Sterile Water binnengekregen van pepti. Maar die insulinenaalden waar kan ik die ergens goedkoop vandaan halen en moet ik hier nog speciale voor hebben?

Vandaag 3x 10mg Melanotan 2 en 10mg Sterile Water binnengekregen van pepti. Maar die insulinenaalden waar kan ik die ergens goedkoop vandaan halen en moet ik hier nog speciale voor hebben?

Ik heb gehaald bij farmaline.nl

Weet niet of het duur of goedkoop is, maar weet van familie dat dat goede zijn...

farmaline had ik ze ook gehaald, 3 doosjes van 100stuks.

Wanneer had je besteld? En weet je toevallig hoelang het bij Customs Clearance heeft gelegen? Die van mij liggen er nu al 8 dagen (Amsterdam).

Ik haal altijd al mn spuiten bij http://www.praxisdienst.nl/ goedkoop en goed!

bac water

hallo, ik heb een vraagje, ik heb gisteren voor het eerst mt2 besteld via usapep (eerste x dat ik mt2 ga gebruiken) maar nu heb ik ook bac water bestelt en betaalt met paypal, nu staat er ineens bij mijn paypal dat het een uitgestelde betaling is.. alleen snap ik dat niet omdat er gewoon saldo op mijn paypal stond.. en nu staat er dat het 6-10 dagen kan duren voordat het verwerkt word omdat paypal eerst het bedrag van mijn rekening moet halen?? iemand dit ook gehad? het bedrag wat het bac water kost staat gewoon op mijn paypal

-heb het probleem al gevonden. sorry!

Laatst bewerkt:
Haal mijn naalden etc. ook bij farmaline weg.

Heb ze binnen! Nu nog wachten op het water en dan BAM ! Bruin worden!

Aangezien ze maar een dag in het lichaam zitten, is het nut van laden dan ook totaal nutteloos nu?

Slin

Okay, alles is binnen...
Dus gewoon voor het slapen gaan een spuitje met 0,02 vullen en injecteren.
Makkelijker getypt dan gedaan

Dat is dus maar 1 streepje?
Van 0 tot 0,1 ml = 5 streepjes, dus 1 streepje = 0,02

Dat lijkt/is echt weinig

Of begrijp ik het toch niet helemaal goed?

Groetjes!

Ja volgens mij wel

Okay, alles is binnen...
Dus gewoon voor het slapen gaan een spuitje met 0,02 vullen en injecteren.
Makkelijker getypt dan gedaan

Dat is dus maar 1 streepje?
Van 0 tot 0,1 ml = 5 streepjes, dus 1 streepje = 0,02

Dat lijkt/is echt weinig

Of begrijp ik het toch niet helemaal goed?

Groetjes!

Ligt er aan wat je verhoudingen zijn?
Potje: 10mg
Toegevoegd: 1ml = 50 streepjes (?)
1 streepje = 10/50 = 0.2mg @ 1/50= 0.02ml

Ligt er aan wat je verhoudingen zijn?
Potje: 10mg
Toegevoegd: 1ml = 50 streepjes (?)
1 streepje = 10/50 = 0.2mg @ 1/50= 0.02ml

Er staat op het spuitje 100 units, maar idd maar 50 streepjes... Dus maar 1 streepje dus. Why the f**k zetten ze er dan 100 units op? Dit is voor blonde mensen echt hogere wiskunde. Haha. :D

Terug
Naar boven