Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

De verzendkosten zijn idd prijzig omdat het uit Amerika komt.

Met de coupon: usapep , krijg je 20% korting op je bestelling.

Het wordt zo goedkoper hoe meer vials je besteld.

Voorheen haalde ik t water hier vandaan waar ik nog over van heb: http://www.peptides-uk.com/product/hospira-bacteriostatic-water-30ml/

Als het goed is moet het hier ook te halen zijn: http://bacteriostaticwater.com/bacteriostatic-water
Bovenstaande kim
Me = blijkbaar erg blond want zie het nergens staan

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Ivm douane? Helpt dat?
Hoop het

De gasten die het altijd gebruiken en gewoon voor onderhoud spuiten wat werkt voor jullie?
Heb nu 20mg weggespoten en 1mg per dag en vind het wel goed zo. Wel wat moedervlekjes erbij en ook kleintjes in mijn gezicht, maar dat misstaat totaal niet alleen wil ik niet dat dit er meer worden.

Ik ga sowieso altijd al 1x in de week naar de zonnebank. Gewoon voor elke sessie 0,5 of 1mg per week zetten? Worden de moedervlekjes dan ook rustiger?

De gasten die het altijd gebruiken en gewoon voor onderhoud spuiten wat werkt voor jullie?
Heb nu 20mg weggespoten en 1mg per dag en vind het wel goed zo. Wel wat moedervlekjes erbij en ook kleintjes in mijn gezicht, maar dat misstaat totaal niet alleen wil ik niet dat dit er meer worden.

Ik ga sowieso altijd al 1x in de week naar de zonnebank. Gewoon voor elke sessie 0,5 of 1mg per week zetten? Worden de moedervlekjes dan ook rustiger?

Ik zelf ga 1x per week onder de zonnebank en zet om de 3 dagen zo'n 0,5mg.
1Mg per dag is echt overdreven, dat gaat echt helemaal nergens meer over. Tenzij je snel van je vials af wilt.

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

ik ga hier een bestelling doen, heeft er al iemand hier besteld en is het gtg?

http://www.megatan.ws/categories/Melanotan-2/

Doen!
Lekker duur en komt gewoon uit China. Dat spul kost € 4000,- per 10 gram. Omgerekend dus € 0,40 per vial. Dus ja... Als jij daar £21.50 voor wilt betalen zien ze je graag als vaste klant.
*KASSA !!*

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Hai,

Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik lees over vervuilde MT2, en weet nu even niet waar ik moet bestellen. Ik wil er voor het eerst mee beginnen dus een bulk aankoop is voor mij wat overdreven. Dat dus de aanschaf iets duurder is, moet dan maar.

Waar lees je dat over vervuilde MT2?

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Alles komt uit China anno 2015. Inclusief dat bronnetje uit 'Nederland' die lekker casht op onnozelaars.

Gisteren was er op Discovery bij "Drugs Inc." een documentaire over medicijnen.
Zelfs de medicijnen die je in Amerika koopt, worden voor 80% in China gemaakt.

Jullie MT2 uit Amerika gaan dus waarschijnlijk ook eerst even het bolletje rond eer dat ze bij je op de mat liggen.

200s4rs.jpg

USAPEP is binnen, ben benieuwd, op eerste gezicht zie het er legit uit.

Goed nieuws, wanneer had jij besteld?

Vorig jaar trok het verhaal van een 39 jarige blanke man die Melanotan II via het internet had aangeschaft en gebruikt, de aandacht. Hij werd met hartkloppingen, grote pupillen, sterk zwetend, angstig, en met pijn in verschillende delen van zijn lichaam opgenomen. Nadat ze hem met kalmeringsmiddelen wat rustiger hadden gekregen, werden bloed en urine onderzocht. Daaruit bleek dat zijn lichaam bezig was in hoog tempo spiercellen af te breken en werd de diagnose ‘rhabdomyolyse’ gesteld, en die beschrijft de snelle afbraak van het dwarsgestreepte spierweefsel, het spierweefsel dus waar we ons in de sportschool het apezuur voor trainen. Het woord komt uit het Grieks en is een samenstelling van ‘rhabdo’ (dwars), ‘myo’(spier) en ‘lysis’ (afbraak). Het ziektebeeld gaat gepaard met spierpijn, braken en geestelijke verwardheid, en treed meestal op bij ernstige verwondingen, verkeersongelukken en valpartijen, soms na zeer zware lichamelijke inspanning of als bijwerking van bepaalde geneesmiddelen, drugs of bij infecties. De behandeling is meestal het intraveneus toedienen van vocht, soms ook dialyse of filtratie van het bloed, om het bloed te zuiveren en weer op de juiste dikte te brengen. Het geval van de 36-jarige man is na te lezen in het artikel Melanotan II injection resulting in systemic toxicity and rhabdomyolysis (Michael E. Nelson e.a.,Clinical Toxicology, 2012).

http://www.eigenkracht.nl/eigen-kracht/publicaties/sport-fitness/2013/maart-april

Ik wil dus mijn eerste starter kit bij PeptiodePros bestellen en dan de 30mg MT-2 (Melanotan 2)
STARTER KIT, dit is wel even voldoende om mee te beginnen neem ik aan en zit hier ook alles bij? Ik word normaal al aardig bruin onder de zonnebank hiermee hoop ik deze mooie tint te behouden en toch nog wat extra bruiner te worden. Kijk er wel beetje tegen op om naald in me eigen te zitten maar hier zet ik me wel overheen :O.

Maar even in het kort;
Ik haal dus met de spuit 1ml water uit flesje en dit voeg ik toe aan 10mg melanotan, waarbij ik hier de hoeveel 0,2-0,5 uithaal en injecteer in me buikvet. Dit flesje bewaar ik in de koelkast en elke dag breng ik met een nieuwe spuit de juiste hoeveelheid aan tot ik het gewenste resultaat heb bereik?

Ben hier echt nog een beginner in, dus enig advies zou welkom zijn :). En die moedervlekjes trekken die naderhand wel weer weg als je stopt of?

voriig weekend dacht ik

wat is de site van usapep dan?

Als iemand bij uspep besteld contact me dan ff. Kunnen we de shipping kosten delen.

De gasten die het altijd gebruiken en gewoon voor onderhoud spuiten wat werkt voor jullie? Heb nu 20mg weggespoten en 1mg per dag en vind het wel goed zo. Wel wat moedervlekjes erbij en ook kleintjes in mijn gezicht, maar dat misstaat totaal niet alleen wil ik niet dat dit er meer worden. Ik ga sowieso altijd al 1x in de week naar de zonnebank. Gewoon voor elke sessie 0,5 of 1mg per week zetten? Worden de moedervlekjes dan ook rustiger?

Ik zet meestal 1 of 2x per week 0,2 mg een half uur voordat ik onder de zonnebank ga. Geen idee of de moedervlekjes rustiger worden, ik heb nooit hogere doseringen gebruikt dan 0,2. Ik weet wel dat ze zo goed als niet opvallen als je eenmaal bruin bent.

Terug
Naar boven