MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Voor een setje betaal je daar 40 euro...1 flesje mela2,bac.water en spuitjes....
Heb twee sets besteld,hoop maar dat het nog aankomt...

---------- Toegevoegd 10 May 2015 om 07:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 May 2015 om 20:19 ----------

Heb daar ook besteld, ook geen bericht :(

Hoelang geleden heb jij besteld,zit je al lang te wachten?
Wel straf he,op de eerste mail reageren ze om hun bankgegevens door te geven en vervolgens hoor je er niets meer van...hmmm

snap niet dat jullie 40eu uitgeven voor een setje wat net de helft kost.

snap niet dat jullie 40eu uitgeven voor een setje wat net de helft kost.

Omdat ik echt geen flauw idee heb waar ik het anders moet bestellen...
Weet iemand een site waar ik per overschrijving uit Belgie kan bestellen?
Zou er graag zo snel mogelijk aan beginnen :)

Zie juist dat de site plots niet meer bereikbaar is op www.Mela2.nl
Vreemd...
Bye bye money I guess pfff

Zojuist 2x MT2 binnen en 4ml water en nu meteen in de koelkast gelegd. Het viel me wel op dat deze niet gekoeld verstuurd zijn, want ze zijn toch zeker zo 9 dagen onderweg nu geweest verminderd dit niet de werking. Straks eerste spuit maar is zetten ben benieuwd:D

Zolang het niet gemixt is hoeft het niet gekoeld te zijn

Zojuist 2x MT2 binnen en 4ml water en nu meteen in de koelkast gelegd. Het viel me wel op dat deze niet gekoeld verstuurd zijn, want ze zijn toch zeker zo 9 dagen onderweg nu geweest verminderd dit niet de werking. Straks eerste spuit maar is zetten ben benieuwd:D

Ohh... Jaloers haha...ik wil ooooook:p

Hmm alleen het water zit in zo kleine ampul hoe kan ik deze nu het beste in de spuit krijgen? Heb namelijk niet zo snapper erbij besteld als hier staat aangegeven [Link niet meer beschikbaar]

Ik dacht namelijk die spuit gewoon door het blauwe puntje te prikken maar daar komt die niet bepaald doorheen..

Ampul is klote maar zit niks anders op dan hem open te breken. Pak iets van een vaatdoek en doe dat om de ampul. Als het goed is staat er een breeklijn op, breek op die plaats door. De vaatdoek is zodat je geen glassplinters in je klauwen krijgt. Groot nadeel van die ampul is dat je het niet kan bewaren en meteen moet mengen.

Ga et is proberen, ben alleen bang dat er dan al het water uit valt. Marja enige mogelijkheid..

Nou het is niet zo gegaan als ik wou maar dat was te verwachten. Ik heb nu volgens mij iets meer als 1ml water (1,1) in de MT2 gespoten. Het was de bedoeling om de volledige 2ml maar dit was onmogelijk wat kreeg de water gewoon niet goed in de spuit gezogen door de ampul..

Dus nu is het aardig f8cked up omdat ik niet exact weten hoeveel water erin me vial zit.. Bij de volgende koop ik wel ff zo volledige fles want die ampullen zijn me toch een ellende..

Alleen wat kan ik nu het beste doen, ik denk zelf gewoon tot 4 units spuiten dan zal ik tussen de 0.3-0.4 mg ongeveer zitten alleen het is nu wel in combinatie met erg weinig water...:o

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Net ingejecteerd de t*ring dat doet nog goed zeer is dat normaal? En nu aardig warm gevoel ;p

Laatst bewerkt:
Haha ik denk hoe verder je van je navel afgaat des te minder pijn je zult hebben. Warm gevoel kan wel kloppen ik heb na het spuiten knal rode koop het komende half uur, dus doe het voortaan maar voor het slapen. ik heb nu zelf nog paar potjes melanotan2 staat ongemixd kan ik deze gewoon enkele maanden in koelkast bewaren of is het beter in de vriezer?

Haha ik denk hoe verder je van je navel afgaat des te minder pijn je zult hebben. Warm gevoel kan wel kloppen ik heb na het spuiten knal rode koop het komende half uur, dus doe het voortaan maar voor het slapen. ik heb nu zelf nog paar potjes melanotan2 staat ongemixd kan ik deze gewoon enkele maanden in koelkast bewaren of is het beter in de vriezer?

MT2 kun je in de vriezer wel 2 jaar goed houden als het niet langer is.

Vandaag dus de tweede spuit gezet maar deze keer iets meer aan de zijkant, maakt het uit voor de werking hoever je van je naval af prikt? Waarbij ik de eerste keer enorm zeer deed en ontzettend gloeiend gevoel kreeg had ik vandaag nergens last van. Ik zat nu denk ik ongeveer 13cm van me navel af.

Heb een potje met Bac water, 1x uit gebruikt om mela potje te vullen. Moet ik het bac water dan weggooien of blijft dat gewoon goed?Enig idee hoe lang het houdbaar is?

Terug
Naar boven