XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Heb een potje met Bac water, 1x uit gebruikt om mela potje te vullen. Moet ik het bac water dan weggooien of blijft dat gewoon goed?Enig idee hoe lang het houdbaar is?
Als het goed is staat dat wel op de fles hoe lang het houdbaar is ( dacht ik )

Je bent niet machteloos, er is sprake van onverschuldigde betaling (google 6:203). Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je iets geeft zonder daarvoor iets terug te krijgen. Het is immers geen schenkingsovereenkomst.

Ik ga deze vrijdag naar de bank en leg hun voor dat ik "per ongeluk' een bedrag naar een verkeerde rekening heb overgemaakt. Als het goed is krijgt de eigenaar van de bankrekening een bericht van hun, waarin hij gevraagd wordt het bedrag terug te storten. Doet hij dat niet dan mag de bank zijn gegevens ter beschikking stellen. Daarna kan je het bedrag op grond van onverschuldigde betaling terugvorderen.

Usa pep levert vrij snel trouwens paar dagen en binnen.
Heb er aantal uitgedeeld en mensen worden er lekker bruin van :) ikzelf krijg nog steeds koppijn als een malle ook van 0.2 dus nu mt1 en das stuk beter.

Zijn er nog kortingscodes van usapep momenteel?

2de

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

⚾️

Usa pep levert vrij snel trouwens paar dagen en binnen.
Heb er aantal uitgedeeld en mensen worden er lekker bruin van :) ikzelf krijg nog steeds koppijn als een malle ook van 0.2 dus nu mt1 en das stuk beter.

Hoeveel en wanneer doseer jij mt1?
Heb het in het verleden ook gebruikt en ben er meer tevreden van dan van mt2
Minder bijwerkingen.

Ik zit nu bijna 2 weken op MT2 en heb de volgende doseringen gedaan:
Dag 1 0,2mg
Dag 2 0,3mg
Dag 3 0,4mg
Dag 4 0,5mg

En vervolgens op 0,5mg per dag blijven zitten. Ik wist dat je moedervlekken ervan kon krijgen maar ik krijg er steeds meer en ook in mijn gezicht... Is hier iets aan te doen om de moedervlekken te beperken of weg te krijgen? Ik zit namelijk nog niet eens op een hele hoge dosering. Ben al wel knetterbruin na slechts 14 dagen.

Hebben jullie ook met de MT2 van USAPEP dat het een branderig gevoel geeft als je het inspuit?
Heb al een aantal potjes mela opgemaakt, niet van USAPEP, maar daar had ik nooit dat branderige gevoel...

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Hebben jullie ook met de MT2 van USAPEP dat het een branderig gevoel geeft als je het inspuit?
Heb al een aantal potjes mela opgemaakt, niet van USAPEP, maar daar had ik nooit dat branderige gevoel...

USAPEP als korting deed t laatst nog. Heb gister de vials binnengekregen. Lijkt veel meer in te zitten dan vroeger bij andere suppliers. Geen idee welke filler er in zit. Vanavond maar beginnen met testen

Je bent niet machteloos, er is sprake van onverschuldigde betaling (google 6:203). Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je iets geeft zonder daarvoor iets terug te krijgen. Het is immers geen schenkingsovereenkomst.

Ik ga deze vrijdag naar de bank en leg hun voor dat ik "per ongeluk' een bedrag naar een verkeerde rekening heb overgemaakt. Als het goed is krijgt de eigenaar van de bankrekening een bericht van hun, waarin hij gevraagd wordt het bedrag terug te storten. Doet hij dat niet dan mag de bank zijn gegevens ter beschikking stellen. Daarna kan je het bedrag op grond van onverschuldigde betaling terugvorderen.

Als je een overeenkomst sluit om iets te kopen en jij betaalt wel maar de andere levert niet is er geen sprake van een onverschuldigde betaling natuurlijk. Je kunt nakoming vorderen.

usapepcode: USAPEP

Ik prik nu zo 10 cm langs me navel maakt dit verschil? Als ik dichter bij me navel kom doet het namelijk aardig zeer...

Ik prik nu zo 10 cm langs me navel maakt dit verschil? Als ik dichter bij me navel kom doet het namelijk aardig zeer...

Het gaat er enkel op dat je subcutaan injecteert, waar je dat doet maakt niet uit.
Bij je buik is het gewoon het meest simpel, aangezien je daar heel gemakelijk een huid(vet)plooi kan pakken zittend.

Ik ken zat meiden die mt2 in hun bil zetten, pijnloos en werkt prima

Mensen die nog bij Sunatura.com bestellen? Kreeg namelijk net een actie aanbieding van hun en vroeg me af of er nog mensen zijn die het daar halen. Was vroeger wel altijd tevreden over ze, maar dat is een aantal jaren geleden.

Dankje voor je berichtje...:)
Ik kreeg ondertussen een mail terug van hen( na zelf een stuk of tien mails gestuurd te hebben)...
Ze hadden geen voorraad meer maar afgelopen vrijdag kregen ze weer nieuwe binnen en gingen ze meteen men pakketje verzenden....
Tot nog toe heb ik het nog niet binnen maar ik wacht nog even af...

Ondertussen heb ik via deze site een aantal flesjes M2 thuis gekregen en ben vandaag aan men zevende dag bezig met M2...
Ik heb geen last van bijwerkingen,en merkte tot gisteren niks van verschil,nu zag ik vanmorgen wel dat ik op men buik een heel klein inimini moedervlekje kreeg...best nog schattig haha...
Dus das toch een teken dat het begint te werken,ikke happy dus!!!!
Het belooft vandaag een 20 graden te worden hier dus nu het huis poetsen als zot en in de namiddag vind je mij in men tuin onder een stralend zonnetje!!! :)

Dankje voor je berichtje...:) Ik kreeg ondertussen een mail terug van hen( na zelf een stuk of tien mails gestuurd te hebben)... Ze hadden geen voorraad meer maar afgelopen vrijdag kregen ze weer nieuwe binnen en gingen ze meteen men pakketje verzenden.... Tot nog toe heb ik het nog niet binnen maar ik wacht nog even af... Ondertussen heb ik via deze site een aantal flesjes M2 thuis gekregen en ben vandaag aan men zevende dag bezig met M2... Ik heb geen last van bijwerkingen,en merkte tot gisteren niks van verschil,nu zag ik vanmorgen wel dat ik op men buik een heel klein inimini moedervlekje kreeg...best nog schattig haha... Dus das toch een teken dat het begint te werken,ikke happy dus!!!! Het belooft vandaag een 20 graden te worden hier dus nu het huis poetsen als zot en in de namiddag vind je mij in men tuin onder een stralend zonnetje!!! :)
no boners? :o

Terug
Naar boven