XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Dankje voor je berichtje...:)
Ik kreeg ondertussen een mail terug van hen( na zelf een stuk of tien mails gestuurd te hebben)...
Ze hadden geen voorraad meer maar afgelopen vrijdag kregen ze weer nieuwe binnen en gingen ze meteen men pakketje verzenden....
Tot nog toe heb ik het nog niet binnen maar ik wacht nog even af...

Ondertussen heb ik via deze site een aantal flesjes M2 thuis gekregen en ben vandaag aan men zevende dag bezig met M2...
Ik heb geen last van bijwerkingen,en merkte tot gisteren niks van verschil,nu zag ik vanmorgen wel dat ik op men buik een heel klein inimini moedervlekje kreeg...best nog schattig haha...
Dus das toch een teken dat het begint te werken,ikke happy dus!!!!
Het belooft vandaag een 20 graden te worden hier dus nu het huis poetsen als zot en in de namiddag vind je mij in men tuin onder een stralend zonnetje!!! :)

Gewoon 2x in de week naar de zonnebank gaan. Geeft echt de beste resultaten.

Iemand hier wel een last van een branderig gevoel op de injectie plek?
Heb het sinds kort met een flesje MT2 van USAPEP.

Iemand hier wel een last van een branderig gevoel op de injectie plek?
Heb het sinds kort met een flesje MT2 van USAPEP.

Ja ik,maar enkel als het juist uit de ijskast kwam...de keren daarna heb ik het spuitje ff laten 'opwarmen' voor ik het in spoot en voelde er niks meer van...:)

Als je een overeenkomst sluit om iets te kopen en jij betaalt wel maar de andere levert niet is er geen sprake van een onverschuldigde betaling natuurlijk. Je kunt nakoming vorderen.

Nee, want het product waar het om gaat is niet legaal. Ik wil graag zien hoe jij je coke dealer aanspreekt voor wanprestatie of iets dergelijks. De reden dat ik onverschuldige betaling vorder in plaats van nakoming is omdat de persoon om wie het gaat nooit zal toegegeven dat die m2 verkoopt. Want dan geeft die immers toe dat die een strafbaar feit pleegt. Het is gunstiger om dan gewoon het geld terug te geven.

Maar dank voor je bijdrage.

Gewoon 2x in de week naar de zonnebank gaan. Geeft echt de beste resultaten.

Als ik 2 keer per week ga zonnebanken ben ik al een n*ger zonder melanotan.

Gemiddeld kost het toch rond de 10 euro ben je 80 euro per maand kwijt om bruin te zijn :roflol:

Is het eigenlijk nodig om de luchtbelletjes die erin zitten uit de naald te laten? Ben namelijk nogal lomp en heb nu dus ook al paar keer gehad dat er deel uit ging...

Is het eigenlijk nodig om de luchtbelletjes die erin zitten uit de naald te laten? Ben namelijk nogal lomp en heb nu dus ook al paar keer gehad dat er deel uit ging...

Wat ik altijd doe is er met de vinger tegen aan tikken.. Als je het een paar keer doet zie je de lucht belletjes verdwijnen.

P.s. wel zorgen dat de naald omhoog wijst :p

Nee, want het product waar het om gaat is niet legaal. Ik wil graag zien hoe jij je coke dealer aanspreekt voor wanprestatie of iets dergelijks. De reden dat ik onverschuldige betaling vorder in plaats van nakoming is omdat de persoon om wie het gaat nooit zal toegegeven dat die m2 verkoopt. Want dan geeft die immers toe dat die een strafbaar feit pleegt. Het is gunstiger om dan gewoon het geld terug te geven.

Maar dank voor je bijdrage.

Dat het product niet legaal is om te verkopen zal de burgerlijke rechter een zorg zijn. Je hebt een overeenkomst gesloten dus er is geen sprake van een onverschuldigde betaling. Of de andere dat wel of niet toegeeft is een veronderstelling. Jij zal ook de onverschuldigde betaling moeten aantonen.

Dat het product niet legaal is om te verkopen zal de burgerlijke rechter een zorg zijn. Je hebt een overeenkomst gesloten dus er is geen sprake van een onverschuldigde betaling. Of de andere dat wel of niet toegeeft is een veronderstelling. Jij zal ook de onverschuldigde betaling moeten aantonen.

Lol, dat wordt verbintenissenrecht herkansen. Aller eerst heb je 3:40. Een rechtshandeling die door inhoud of strekking in strijd is met de goede zeden of de openbare orde, is nietig. Dus de overeenkomst is nooit tot stand gekomen, dus van nakoming of wanprestatie kan geen sprake zijn. In casu is dan lid 2 van toepassing: in strijd met de wet.

Ten tweede, definieert Brahn onverschuldigde betaling als: een betaling die zonder rechtsgrond is verricht, geldt als onverschuldigd. Had mijn betaling een rechtsgrond? Neen.

De bank heeft al een brief verstuurt naar de betrokkene. Na 3 weken zal ik zijn privé gegevens ontvangen mits hij niet betaald. EDIT: De bank speelt dus bemiddelaar, gratis en voor niets.

Laatst bewerkt:
Mensen die nog bij Sunatura.com bestellen? Kreeg namelijk net een actie aanbieding van hun en vroeg me af of er nog mensen zijn die het daar halen. Was vroeger wel altijd tevreden over ze, maar dat is een aantal jaren geleden.

Wilde daar ook bestellen omdat dat in 2008 perfect ging. Maar je kunt alleen met bitcoin betalen daar tegenwoordig. En dat is voor mij net zo interessant als monopolygeld

Heb zelf nog wel thuis liggen dus je mag me wel pm sturen als je nodig hebt.

Thanks, maar heb al een vriezer vol van usapep

Hai people,

Ik was met m'n tweede vial aan het openen en in plaats dat de plastic cap er af kwam, kwam het hele rubberen ding mee omhoog. Dat metalen klemmetje was zeg maar niet goed geklemd. Anyway, ik dat ding er meteen weer ingedrukt, NIX AANGERAAKT, en heel voorzichtig het plastic capje er af gepeuterd. Bac water erbij en klaar. Ik wilde toch geen risico nemen, dus het hele zwikkie overgeheveld naar de oude vial die wel goed dicht zat. Nu de vraag:

Is het nu 'verontreinigd' omdat de vial open is geweest?

Groetjes!

Ondertussen ben ik bijna twee weken bezig met M2, heb drie keer gaan zonnebanken en paar keer in de tuin gelegen...begin het nu echt goed te zien :)
Ik dacht vorige week nog dat het niet werkte bij mij omdat ik maar geen verschil zag maar plots begon ik toch bruiner te worden!!!
Zo blij dat ik er mee begonnen ben..echt een wondermiddel!!

Van mela2.nl nog niets ontvangen btw...

Ondertussen ben ik bijna twee weken bezig met M2, heb drie keer gaan zonnebanken en paar keer in de tuin gelegen...begin het nu echt goed te zien :) Ik dacht vorige week nog dat het niet werkte bij mij omdat ik maar geen verschil zag maar plots begon ik toch bruiner te worden!!! Zo blij dat ik er mee begonnen ben..echt een wondermiddel!! Van mela2.nl nog niets ontvangen btw...
show it :o

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Hai people, Ik was met m'n tweede vial aan het openen en in plaats dat de plastic cap er af kwam, kwam het hele rubberen ding mee omhoog. Dat metalen klemmetje was zeg maar niet goed geklemd. Anyway, ik dat ding er meteen weer ingedrukt, NIX AANGERAAKT, en heel voorzichtig het plastic capje er af gepeuterd. Bac water erbij en klaar. Ik wilde toch geen risico nemen, dus het hele zwikkie overgeheveld naar de oude vial die wel goed dicht zat. Nu de vraag: Is het nu 'verontreinigd' omdat de vial open is geweest? Groetjes!
lijkt me geen probleem maar hang me er niet aan op.

Lol, dat wordt verbintenissenrecht herkansen. Aller eerst heb je 3:40. Een rechtshandeling die door inhoud of strekking in strijd is met de goede zeden of de openbare orde, is nietig. Dus de overeenkomst is nooit tot stand gekomen, dus van nakoming of wanprestatie kan geen sprake zijn. In casu is dan lid 2 van toepassing: in strijd met de wet.

Ten tweede, definieert Brahn onverschuldigde betaling als: een betaling die zonder rechtsgrond is verricht, geldt als onverschuldigd. Had mijn betaling een rechtsgrond? Neen.

De bank heeft al een brief verstuurt naar de betrokkene. Na 3 weken zal ik zijn privé gegevens ontvangen mits hij niet betaald. EDIT: De bank speelt dus bemiddelaar, gratis en voor niets.

nee hoor helemaal niets herkansen. Je hebt het echt verkeerd. De ovk is niet i.s.m. De wet.

Auw auw auw...ff te lang onder de zonnebank liggen bakken...

Terug
Naar boven