XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

nee hoor helemaal niets herkansen. Je hebt het echt verkeerd. De ovk is niet i.s.m. De wet.

Gast, "nee" is geen argument. Je moet wel mijn stelling weerleggen. Maar, snap je het oprecht niet of zit jij gewoon te trollen? Ik ga er vanuit dat je het oprecht niet begrijpt daarom leg ik het stapsgewijs uit.

De hoofdregel is contractsvrijheid, maar er zijn weinig regels zonder uitzonderingen. De contractsvrijheid vindt haar grens, waar de uitoefening ervan in een concrete situatie in conflict komt met een belang van hogere orde. Dan verschijnt art. 3:40 ten tonele, dat de overeenkomst nietig verklaart in geval van strijd met een dwingende wetsbepaling
(Bron: Prof. mr. Hijma Rechtshandeling en Overeenkomst 2014)

"wet" wordt in de zin van 3:40 heel ruim uitgelegd, dus daaronder valt alles van wet in formele zin tot met een simpele verordening.

Uitgaande van het feit dat het verkoop van mela2 verboden is kunnen wij constateren dat de rechtshandeling namelijk het verkoop van mela2 nietig is. Dus nooit heeft bestaan in de ogen van de wet. Geen rechtshandeling, geen overeenkomst. Klaar

Als mela2 niet verboden is, waarom wordt het dan niet in de winkel verkocht? Overigens in jouw visie genieten wapenhandelaren, drugshandelaren etc, allemaal wettelijke bescherming. Ik ken heel wat jurisprudentie en ik heb nooit een zaak gezien waar een drugsdealer een andere drugsdealer aansprak omdat de beloofde cocaïne niet zuiver genoeg was.

Omdat het niet voor menselijke consumptie is, enkel voor research purposes.
Dat heeft het geen nut om in een winkel verkocht te worden, wel? ;).

Heb je wel zijn post gelezen? Hij stelt dat het niet verboden is. Met andere woorden elke sjaak die een website begint mag het legaal verkopen volgens hem. Dat is zijn mening niet de mijne.

Ik zit nu twee weken aan de MT2 en wat een top spul ben echt heerlijk bruin, iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest en ik verbrand ook helemaal niet meer. Alleen heb ik het idee dat er meer moedervlekken bijkomen alleen weet ik dit niet zeker dus vandaar even duidelijke fotos gemaakt. Als dit wel zo is hoe kan ik dit het beste voorkomen, door bijvoorbeeld een lagere dosis of is dit dan niet te voorkomen want het liefst blijf ik hiermee doorgaan.

Ik denk dat ik over een week wel tevreden ben met de kleur maar hoe kan ik deze dan het beste onderhouden door iedere dag een kleine dosis of 1a2 per week bepaalde hoeveelheid?

Ik zit nu twee weken aan de MT2 en wat een top spul ben echt heerlijk bruin, iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest en ik verbrand ook helemaal niet meer. Alleen heb ik het idee dat er meer moedervlekken bijkomen alleen weet ik dit niet zeker dus vandaar even duidelijke fotos gemaakt. Als dit wel zo is hoe kan ik dit het beste voorkomen, door bijvoorbeeld een lagere dosis of is dit dan niet te voorkomen want het liefst blijf ik hiermee doorgaan.

Ik denk dat ik over een week wel tevreden ben met de kleur maar hoe kan ik deze dan het beste onderhouden door iedere dag een kleine dosis of 1a2 per week bepaalde hoeveelheid?

Moedervlekken komen er niet bij, maar worden alleen donkerder. Als je stopt trekt dat ook weer weg. Weinig aan te doen. Qua onderhouden heb ik afgelopen jaren meerdere dingen geprobeerd. In de periode dat men nog 2mg per dag spoot als standaard @mijn lichaamsgewicht (2007-2008) heb ik dus de 2mg 1x per week gezet. Misselijk als een mong**l iedere keer, maar het deed wat t moest doen. 2009-2012 zat ik op 1,2 mg/d. Toen 2x per week de volledige dosis gezet. Minder misselijkheid en werd zelfs heel langzaam nog iets bruiner. Bij de 1x per week had ik soms dat ik een beetje begon te verbranden net voor de 2de dosis. Voor mij werkte nu afgelopen jaar 2x per week iets minder dan normale dosis het beste voor onderhoud. Je meot t ff proberen. Let wel, dit is puur persoonlijke ervaring en alleen op mij en mn ex gebaseerd.

N.B. Ik heb last van zonneallergie en huidtype 1. Nu dus geen last van de allergie meer en van mn rode baard af #eindelijkgeenviezegingermeer

Betreft baard, had een donkere baard al maar nu echt zwart.

Hallo,

Dit is mijn derde zomer dat ik m2 gebruik. Ben alweer mooi bruin, alleen begint mij iets op te vallen wat mij niet zo zint..
Ik heb een witte vlek op mijn kont die niet bruin wordt, en op mijn rug zie ik ook kleine witte vlekjes. Op mijn rug nog niet heel erg zichtbaar maar ben bang dat dit erger gaat worden. Heeft iemand dit ook gehad? Komt dit door de m2 of is het iets wat nu pas zichtbaar wordt doordat mijn huid bruiner is?

Komt idd door de m2, heb dit zelf ook.

Komt volgens mij Door de zonnebank.
2 vlekken onder/op je schouder bladen?

Totaal geen zonnebank nodig hier... gaat als een malle hier, ben super bruin :D en dan zit ik minimaal in de zon:eek:.

Nee quibus, zijn hele kleine vlekken die meestal op borst en rug zitten.
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/pityriasis-versicolor.htm

Insmeren met een anti schimmel creme dus anders kan het blijvend zijn!

Heb het zelf ook, anti schimmel creme werkte bij mij nauwelijks. Krijg nu een oral kuur om de vlekken te bestrijden dat ze weer normaal bruin worden. Als je er niks aan doet en op vakantie gaat wordt je echt een koe. Want het pigment van die witte vlekken wordt niet bruin.

Bij mij komt het altijd terug, wat ik ook doe.

dat spul veranderd je pigment voor altijd. Heb het nu een jaar niet gebruikt en hoef nu nog maar een beetje zon te krijgen en word al snel bruin. Dat is voor de mela nog nooit geweest. Andere om mij heen ervaren hetzelfde

melanotan 2

Hallo,
Ik zou graag willen beginnen met melatanon 2
Het liefst bestel ik er direct wat meer(5 of 10 potjes
welke sites raden jullie me dan aan?
GreaatzZ

Hai people,

Ik heb de eerste vial op, gewoon elke dag 0,3 Mg en heb lekker kleurtje dat past bij m'n blonde haar. Dus gewoon natuurlijk bruin.

Nu wil ik dus op onderhoud overgaan. Iemand ideeën?
Ik wil dus niet (heel veel) bruiner worden.
Wat zou er gebeuren als ik gewoon doorga met elke dag, maar dan minder? Of bijvoorbeeld om de dag?
Want 1 x in de week lijkt me een weinig. Toch?

Groetjes!

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Hallo,
Ik zou graag willen beginnen met melatanon 2
Het liefst bestel ik er direct wat meer(5 of 10 potjes
welke sites raden jullie me dan aan?
GreaatzZ

Ik heb besteld bij Usapep.com. Snel in huis en niet duur...

Zal gewoon doorgaan kim. Of desnoods om de dag en kijken hoe het gaat.

Kun je via Usapep.com betalen met ideal? En zie nergens de Euro's staan?

dat spul veranderd je pigment voor altijd. Heb het nu een jaar niet gebruikt en hoef nu nog maar een beetje zon te krijgen en word al snel bruin. Dat is voor de mela nog nooit geweest. Andere om mij heen ervaren hetzelfde
Dat ligt eraan welke huidstype je hebt. Ik gebruik het nu voor de 2de keer en begin nu pas eindelijk een beetje de kleur te krijgen die ik wou. De eerste keer was er amper effect. Het blijft wel lang in je lichaam maar of het daadwerkelijk je pigment voor altijd verandert, dat betwijfel ik.

Moedervlekken komen er niet bij, maar worden alleen donkerder. Als je stopt trekt dat ook weer weg. Weinig aan te doen. Qua onderhouden heb ik afgelopen jaren meerdere dingen geprobeerd. In de periode dat men nog 2mg per dag spoot als standaard @mijn lichaamsgewicht (2007-2008) heb ik dus de 2mg 1x per week gezet. Misselijk als een mong**l iedere keer, maar het deed wat t moest doen. 2009-2012 zat ik op 1,2 mg/d. Toen 2x per week de volledige dosis gezet. Minder misselijkheid en werd zelfs heel langzaam nog iets bruiner. Bij de 1x per week had ik soms dat ik een beetje begon te verbranden net voor de 2de dosis. Voor mij werkte nu afgelopen jaar 2x per week iets minder dan normale dosis het beste voor onderhoud. Je meot t ff proberen. Let wel, dit is puur persoonlijke ervaring en alleen op mij en mn ex gebaseerd.

N.B. Ik heb last van zonneallergie en huidtype 1. Nu dus geen last van de allergie meer en van mn rode baard af #eindelijkgeenviezegingermeer

Aah oke thanks dan ga ik de komende tijd wel even kijken wat voor mij het beste is. Mijn huid verbranden voordat ik hiermee begon ook enorm snel en nu zo diep bruin:D.

*Nog even een vraagje: Omdat ik dit nu dus voor lange tijd wil gaan gebruiken ben ik van plan om 30ml bac water te halen. Maar zodra ik hiervan enkele ml in de vial heb gebracht kan ik de bac water dan het beste in de diepvries bewaren of blijft dit ook wel maanden goed in de koelkast vanwege de grote hoeveelheid?

Terug
Naar boven