AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Haha, op gegeven moment zie je het bij jezelf niet meer idd.. Fucking vaag. Had gewoon bleek gezicht voor mn gevoel, terwijl mensen die ik tijdje niet had gezien dachten dat ik twee minuten onder een spraytan had gestaan
heel herkenbaar dit, denk soort last van Tanno-rexia :cool:

Haha mooi is dat he! We worden gewoon TE bruin.
Het is idd wel wat je zegt over je benen die lopen bij mij ook enorm achter.. Ik heb nu voortaan zo kappers schort t/m je nek zodat enkel me gezicht en benen bruinen, haha et gaat echt te ver.

Me handen en me nek die zijn nog zwarter onderhand dan een n*ger uit me groep xd

Laatst bewerkt:
Eergister besteld trouwens bij usapep.
Hoelang duurt et gemiddeld voordat zoiets aankomt?

Heb grote voorraad melanotan 2 liggen, PM bij interesse

Heeft het meer effect als ik injecteer voordat ik onder de zonnebank ga?

Nu injecteer ik altijd s'avonds voor het slapen, als ik onder de zonnebank zou gaan is dit meestal pas de volgende dag rond de middag. Of maakt dit totaal niet uit?

Ik heb zit nu btw op dag 7, heb van 0,2-0,7 opgebouwd. Al wel een degelijk resultaat vind ikzelf en de mensen rondom mij.

Maakt niks uit

Volstaat deze voor aanmaken van peps:

Ingredienten komen overeen.

uploadfromtaptalk1434641661551.jpg

dit is andere dacht ik?

13139.jpg

Ik las hier in dit topic dat iemand melanotan gebruikt had met braun injectien water. Kan dat ook?
Of heb ook water met nacl liggen...

Ik las hier in dit topic dat iemand melanotan gebruikt had met braun injectien water. Kan dat ook? Of heb ook water met nacl liggen...
injectie water zit geen toevoeging in dat vind ik een beetje riskant om dan te gebruiken, bac water is juist tegen bacterien enzo voor als je mt tijdje staat. als ik het goed vertel.

injectie water zit geen toevoeging in dat vind ik een beetje riskant om dan te gebruiken, bac water is juist tegen bacterien enzo voor als je mt tijdje staat. als ik het goed vertel.

Ja klinkt logisch ook,
Als ik ze pre load me spuiten en in vries, dan moet het wel gaan?
Wil al z.s.m beginnen :o

Vandaag laatste spuit gezet, kap er komende tijd maar even mee. Heb nu een punt bereikt dat ik niet nog bruiner/zwarter moet gaan worden want dan slaat het echt nergens meer op als ik de reacties zo om me heen hoor.

Vandaag laatste spuit gezet, kap er komende tijd maar even mee. Heb nu een punt bereikt dat ik niet nog bruiner/zwarter moet gaan worden want dan slaat het echt nergens meer op als ik de reacties zo om me heen hoor.

ook moedervlekken erbij gekregen?

Wie heeft ervaring met het hele jaar door mela te gebruiken? Gebruik het nu vanaf mei t/m juni/juli en dan stop ik. Eigenlijk stop ik omdat ik bang ben dat het nadelige gevolgen heeft voor mijn lichaam in de toekomst.

Wie heeft ervaring met het hele jaar door mela te gebruiken? Gebruik het nu vanaf mei t/m juni/juli en dan stop ik. Eigenlijk stop ik omdat ik bang ben dat het nadelige gevolgen heeft voor mijn lichaam in de toekomst.
Nee, maar ben nu van februari tot nu bezig na de zomer stop ik misschien of niet.

Ik. Voor welke nadelige gevolgen ben je precies bang eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Heeft het meer effect als ik injecteer voordat ik onder de zonnebank ga? Nu injecteer ik altijd s'avonds voor het slapen, als ik onder de zonnebank zou gaan is dit meestal pas de volgende dag rond de middag. Of maakt dit totaal niet uit? Ik heb zit nu btw op dag 7, heb van 0,2-0,7 opgebouwd. Al wel een degelijk resultaat vind ikzelf en de mensen rondom mij.

Ik injecteer meestal een half uur voordat ik onder de zonnebank ga.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Ik weet nog goed dat mensen mij ook veel te bruin vonden toen ik het voor de eerste keer gebruikte. Helemaal stoppen is best wel zonde omdat je nu met een minimale hoeveelheid mt2 + zonnebank toch het hele jaar een mooi kleurtje kunt houden. Ik zou gewoon wat flesjes voor onderhoud kopen. Even niets meer zetten tot dat je het zelf weer nodig vindt.

Grote voorraad Melanotan 2 liggen. PM bij interesse.
Ook voor complete sets incl. injectiewater ampullen.

Terug
Naar boven