XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bullshit :) Kunnen nieuwe (als in nieuw zichtbaar) bijkomen die altijd blijven.
Hmm, misschien verschilt het per persoon. Ik kan alleen vanuit persoonlijk oogpunt vertellen. Toen ik anderhalf jaar niet had gebruikt zijn alle moedervlekjes die ik in mijn gezicht erbij had gekregen weer verdwenen. Ook de iets groter geworden moedervlekjes op mijn lichaam waren weer hun originele grote geworden. Eenmaal weer begonnen kwamen ze weer terug. Ik gebruik MT2 nu 6 jaar.

Ik merkte overigens wel dat ondanks ik anderhalf jaar niets had ingespoten ik alsnog een stuk bruiner werd in de zomer dan toen ik het nog nooit had gebruikt. Het blijft dus best wel lang in je systeem zitten ook al stop je volledig.

Waarschijnlijk al de 100ste die dit vraagt maar toch

Ik heb:
1x 10mg Melanotan II vial
1x 2ml injectiewater ampule
+ spuit om te mixen
+ insuline spuitjes

De 2ml injectiewater spuit ik gewoon bij de 10mg mela? Of moet ik maar 1ml injectiewater pakken?

dag 1: 0,2mg
dag 2: 0,2mg
dag 3: 0,4mg
dag 4: 0,5mg
dag 6: 0,6mg
dag 7: 0,7mg
en hierna even kijken wat voor een resultaat ik heb, goed?
Tot hoe ver vul ik mijn insuline spuitjes hiervoor?

Mijn vail die ik heb gemengd hou ik heb best bij de in koelkast of in de vriezer? Spuitjes pre-loaden of gewoon telkens loaden als ik ze nodig heb?

2ml bac water.
0.1 op de spuit is dan 0,5 mela.

Rest zoek je maar op luie donder :D

Waarschijnlijk al de 100ste die dit vraagt maar toch Ik heb: 1x 10mg Melanotan II vial 1x 2ml injectiewater ampule + spuit om te mixen + insuline spuitjes De 2ml injectiewater spuit ik gewoon bij de 10mg mela? Of moet ik maar 1ml injectiewater pakken? dag 1: 0,2mg dag 2: 0,2mg dag 3: 0,4mg dag 4: 0,5mg dag 6: 0,6mg dag 7: 0,7mg en hierna even kijken wat voor een resultaat ik heb, goed? Tot hoe ver vul ik mijn insuline spuitjes hiervoor? Mijn vail die ik heb gemengd hou ik heb best bij de in koelkast of in de vriezer? Spuitjes pre-loaden of gewoon telkens loaden als ik ze nodig heb?

Als je hele 2ml ampulle mixt met de vial dan is 0,1ml (10iu) 0,5mg.
Gemengde vial en injectiewaterampule in koelkast bewaren en ongemixte vial ook in de koelkast tenzij je hem langer dan 3 maanden wilt bewaren, dan in de vriezer.
Preloaden mag maar hoeft niet, maar net wat je fijn vindt.

@piim: Waarom zou je zo hoog doseren? Ik zit op 0.15-0.3 per dag en ben na een paar weken al flink tanned.
Hoger doseren zorgt enkel voor meer bij-effecten.

Op 1 mg pd kreeg ik echt heel veel moedervlekken erbij

vorig jaar ook hoog (1 a 1,2mg) begonnen. Dit jaar niet hoger als 0,5 gekomen en zie nog donkerder als vorig jaar.

Hmm, misschien verschilt het per persoon. Ik kan alleen vanuit persoonlijk oogpunt vertellen. Toen ik anderhalf jaar niet had gebruikt zijn alle moedervlekjes die ik in mijn gezicht erbij had gekregen weer verdwenen. Ook de iets groter geworden moedervlekjes op mijn lichaam waren weer hun originele grote geworden. Eenmaal weer begonnen kwamen ze weer terug. Ik gebruik MT2 nu 6 jaar.

Ik merkte overigens wel dat ondanks ik anderhalf jaar niets had ingespoten ik alsnog een stuk bruiner werd in de zomer dan toen ik het nog nooit had gebruikt. Het blijft dus best wel lang in je systeem zitten ook al stop je volledig.

Eerste mt2 cycle aantal moedervlekken erbij gekregen, zijn na 9 maanden niet weggegaan.

Nu eerste mt1 cycle, zet 0,2mg om de 2 a 3 dagen en al best bruin. Snap die zieke hoeveelheden uit deze chat echt niet.

Eerste mt2 cycle aantal moedervlekken erbij gekregen, zijn na 9 maanden niet weggegaan. Nu eerste mt1 cycle, zet 0,2mg om de 2 a 3 dagen en al best bruin. Snap die zieke hoeveelheden uit deze chat echt niet.

Inderdaad, zonde van je vial.

heeft iemand ervaring met **webshopnoemikmaarnietheeftslechteservice**?

ik heb al wel veel gelezen hier maar nog niet alle 207 pages. :D

Laatst bewerkt:
MT2 is vele male potenter dan MT1.
Overigens heeft MT(2) een hele korte halfwaardetijd, vandaar dat dagelijkse injecties (tijdens het 'laden') gewenster zijn. Je zou zelfs met meerdere kleine injecties per dag, meer vooruitgang zien; dan bij een enkele per dag. Maar dat is natuurlijk totaal onpraktisch.

Zodra je je kleurtje hebt kan je 1 á 2 maal weeks 0.3 ofzo spuiten.

Ikzelf ga nooit hoger dan dagelijks 0.25mg, huidtype 3 á 4.

Wel, ik heb na lang zoeken de 'gebruiksaanwijzing' teruggevonden van toen (2011) en het was dus MT2.

Ik mengde 2ml steriel water met 10mg MT2.

De formule die ik diende te gebruiken was 0,20/100 = 0,002 x 52 (kg = lichaamsgewicht) = 0,10ml MT2 per injectie.

Ik deed dit 1x om de 14 dagen en na een maand + ongeveer 10 zonnebankbeurten + veel buiten zitten, zag ik zo bruin als wat.

Toen betaalde ik € 30 voor het steriel water, de MT2, 20 insulinespuitjes en Alkotip ontsmettingsdoekjes.

Ik begrijp dus niet goed waarom hier mensen zijn die posten dat ze 0,7ml opspuiten, dat lijkt me toch wat overdreven hoor...

Ik begrijp dus niet goed waarom hier mensen zijn die posten dat ze 0,7ml opspuiten, dat lijkt me toch wat overdreven hoor...

wel...zo staat het wel in de beschrijving die je erbij krijgt....
Met 70 kilo zou je op moeten bouwen tot 10. (op t spuitje)

Ik ben nog niet begonnen maar ik heb gelukkig hier al wel gezien dat ik echt veel en veel minder zal spuiten...

wel...zo staat het wel in de beschrijving die je erbij krijgt....
Met 70 kilo zou je op moeten bouwen tot 10. (op t spuitje)

Ik ben nog niet begonnen maar ik heb gelukkig hier al wel gezien dat ik echt veel en veel minder zal spuiten...

Iedereen doet wat hij wil uiteraard, maar het blijft wel een stof die je injecteert en er zijn effectief neveneffecten.

Ik vind het in elk geval te riskant om zo hoog te doseren, want god weet wat ze soms allemaal in die vials stoppen...

Iedereen doet wat hij wil uiteraard, maar het blijft wel een stof die je injecteert en er zijn effectief neveneffecten.

Ik vind het in elk geval te riskant om zo hoog te doseren, want god weet wat ze soms allemaal in die vials stoppen...

Gelijk heb je....
Maar als ik hier niet gelezen had dan had ik ook klakkeloos gedaan wat in de beschrijving staat.
En dat is dit:

Voorbeeld kuurschema Melanotan 2 (persoon van 70 kilo)
● Dag 1: 0,05ml 0,5 mg
● Dag 2: 0,07ml 0,7 mg
● Dag 3: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 4: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 5: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 6: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 7: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 8: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 9: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 10: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 11: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 12: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 13: 0,10ml 1,0 mg
● Dag 14: 0,10ml 1,0 mg

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Weet iemand trouwens of ik ook de insuline spuitjes kan gebruiken om te mengen?
Ik heb 1ml nodig....
Das dan het hele spuitje vol toch?
(jaja...blond idd...)

veel te hoge dosis meid

ik zou 2 ml bac water mengen met je mela

gwn 0,25 of 0,33 per dag meer als zat

Terug
Naar boven